niks gzien, maar kruidvat kennende zijn die er pas over 2 wekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog langs de Kruitvat geweest voor de nieuwe collecties vandaag?
Maar ik wil alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks gzien, maar kruidvat kennende zijn die er pas over 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Mirjam het volgende:
lindy, ik zag dit op twitter, is het wat voor je?Ik wou het ook hier gaan posten voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Mirjam het volgende:
lindy, ik zag dit op twitter, is het wat voor je?Ze heeft haar diploma nog niet toch? Denk niet dat Michael todd er dan intraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 18:51:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is ook wel wat te doen.. vanaf morgenavond, maar zaterdag begint het ECHTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier beginnen ze al op donderdag![]()
Jup... Ik was mega pissig gisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dit???? Topchef?
Waar is mijn eindbaas House?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup... Ik was mega pissig gisterenHad al een klote dag op het werk (ongeloofelijke hoofdpijn
) én was laat thuis maar nét op tijd voor house... Is het afgelopen.
Stoppen ze freaking midden in het seizoen arghhhh![]()
Ahhhhh dat lucht op
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan zenden ze het 's avonds om 22.00u uit... Ja, dan zit ik meestal andere dingen te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |