Ik heb hier nog wel een halve rockstardingest (als in lushdupe van puresoap). En nog wat foody geurtjes. En ik vind ze vies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Mirjam het volgende:
wie is annie?
en waar kan ik zo'n rockstardingest kopen?
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Mirjam het volgende:
wie is annie?
en waar kan ik zo'n rockstardingest kopen?
Dan zal Candlewick ook flink wat moeten aanpassen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Annie mailde me net dat ze nieuwe vormpjes heeft en alle vormpjes die op etenwaren leken heeft moeten verwijderen ivm een wet. Ze had anders haar shop moeten sluiten en een boete gekregen, lawl. Er komen nog meer nieuwe vormpjes op de site, yay!
Zit die in engeland? Want dit was op basis van een engelse wet ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal Candlewick ook flink wat moeten aanpassen!
Japs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit die in engeland? Want dit was op basis van een engelse wet ofzo
Stom eigenlijk! Maarja ze zei erbij dat het voor kleine kinderen teveel op eten leek. Ik vind dat je als ouder dan niet van die dingen op tafel moet zettenquote:
ik snap niks van die sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/
Is blijkbaar wel zo, kwam ik aan het einde van het vorige topic achter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snap niks van die site![]()
kun je niet gewoon 1 melt van 1 geur bestellen?
of zie ik t verkeerd?
ik heb het idee dat ik, per geur, meteen 5 melts bestel;
geen idee, ik was aan het koekeloeren, en wil ongetwijfeld wel wat dingetjes, maar niet steeds 3/4/5 stuks van 1 geurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is blijkbaar wel zo, kwam ik aan het einde van het vorige topic achter.
Wanneer wil je gaan bestellen? We kunnen het wellicht samen doen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, ik was aan het koekeloeren, en wil ongetwijfeld wel wat dingetjes, maar niet steeds 3/4/5 stuks van 1 geur![]()
ik wil eigenlijk wel zelf kiezen, kan dat ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het juist fijn, want als ik maar 1 tart van iets heb word ik chaggo als het op is! Ik kan Annie wel mailen of ze een sample set oid zou kunnen samenstellen voor de mensen die maar 1 tart per geur willen. Dat je een 'verassingspakket' voor een bepaalde prijs kan kiezen.
Ze maakt alles op bestelling, dus 1 geur per ding is lastig te doen voor haar, tenzij je een sample set oid zou kunnen nemen. Het is maar een idee hoor, géén idee of ze dat wil doen. Misschien dat je dan wel een categorie aan kunt geven oidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel zelf kiezen, kan dat ook?
dan bestel ik er wel meer denk ik, dan dat ik er meteen 5 moet bestellen per geur
oh, dawissikniequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze maakt alles op bestelling, dus 1 geur per ding is lastig te doen voor haar, tenzij je een sample set oid zou kunnen nemen. Het is maar een idee hoor, géén idee of ze dat wil doen. Misschien dat je dan wel een categorie aan kunt geven oid
Ik vind het een risico omdat ik haar helemaal niet ken. Dadelijk heb ik een vieze geur maal 5. Dat heb ik in het verleden al eens gehad en dat is dan zo jammer. Bij vrijwel alle sellers kun je een geur per tart bestellen, vind ik toch fijner.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het juist fijn, want als ik maar 1 tart van iets heb word ik chaggo als het op is! Ik kan Annie wel mailen of ze een sample set oid zou kunnen samenstellen voor de mensen die maar 1 tart per geur willen. Dat je een 'verassingspakket' voor een bepaalde prijs kan kiezen.
Mja haar dingetjes zijn kleiner he! Nja weet ook eigenlijk niet waarom ze geen tarts in 1 geur maaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het een risico omdat ik haar helemaal niet ken. Dadelijk heb ik een vieze geur maal 5. Dat heb ik in het verleden al eens gehad en dat is dan zo jammer. Bij vrijwel alle sellers kun je een geur per tart bestellen, vind ik toch fijner.
Ik denk namelijk dat als je iets besteld ze een pan vol wax met die geur maakt, dan in vormpjes giet oid.quote:
top 5 materialquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Hier sweet juicy pear van PFS. Zou hem zelf nooit hebben gekozen maar hij is me toch lekker!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens manlief niet. Die loopt te stoeien met onze grote hond en roept: "Wat heeft mama een raar luchtje erin gedaan dan, ja, dat is raar!"![]()
![]()
![]()
Wil.je mini sugar scrubs? 2x 50gquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Kheb nog een half 100ml flesje. Ruiluh?
* Joysa is jaloers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook nog een mega fles Snowfairy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Bij SmellWell, wou eigenlijk bij Pure Soap (champagne flurries!) maar die had bijna niks meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Hihi! Wat heb je gekocht en waar?
Mijn Pure Soap is verzonden! Echt snel....!
Kan nog aan het eind van de middagquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen verzendbevestiging van pure soapGisterochtend betaald!
Ik heb er één keer besteld en toen was mijn bestelling vrij snel hier.quote:
ROCK STARRRquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef -Peach het volgende:
Wat zijn jullie aanraders? Behalve dan die apenscheten, die heb ik al veel voorbij zien komen
Vanilla & Berriesquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef -Peach het volgende:
Wat zijn jullie aanraders? Behalve dan die apenscheten, die heb ik al veel voorbij zien komen
Bij Schmell Schwell.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ROCK STARRR
waar ga je bestellen trouwens?
Kiwi & Watermelon, Spicy Pear. Heb mijn nieuwe bestelling binnen en Alkmare en American Cream dupes ruiken echt mjam! Champagne flurries kan ik niet zo plaatsen als het orgineel (snowshowers), hoop dat die bij het branden beter gaat ruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef -Peach het volgende:
Gaat op gewicht he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Oooo wat leuk!
Maar wat ik mijzelf even afvraag hè... Er kunnen makkelijk meer cupjes/spullen bij in dat doosje, toch? Zou dan het gewoon echt te hoog worden? Mij lijkt dat een beetje sterk(maar ik kan het ook mis hebben!)
Heb de cupjes op de weegschaal gezet en dit is bijna 500 gram.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Oooo wat leuk!
Maar wat ik mijzelf even afvraag hè... Er kunnen makkelijk meer cupjes/spullen bij in dat doosje, toch? Zou dan het gewoon echt te hoog worden? Mij lijkt dat een beetje sterk(maar ik kan het ook mis hebben!)
Heb jij even gelukquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:46 schreef douche-eendje het volgende:
Btw, ik zie nu dat mijn postzegels wéér niet zijn afgestempeld op de doos...
Ja oke, maar ik was naïef om te denken dat het wel minder zou wegenquote:
Dan is het heeel netjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb de cupjes op de weegschaal gezet en dit is bijna 500 gram.
Probeer het! Hij stolt vanzelf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef douche-eendje het volgende:
Champagne flurries zit er nu in maar vind die geur geen succes. Zou ik hem terug kunnen gieten in het cupje? Vast wel, toch?
Nou da's ook lang, 't is te hopen dat je binnenkort wel weer slaapt. Enquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Hier de peertjes nog eventjes. Ga vanavond wel wisselen. Of morgen.
Jeej, morgen propedeuse uitreiking!
Oh en ik heb 3 nachten niet geslapen. Ik zie eruit alsof ik een paar bonken op mijn ogen heb gehad
Die brander is leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Kings het volgende:
Niemand bekend met de yankee candle webshop? Die mag niet ontbreken in dit topic!
http://www.yankeecandleshop.nl/shop/index.php
Ik heb in de tijd dat ik in Engeland zat de halve winkel leeggekocht, het ruikt echt zó lekker!
En ze hebben ook altijd supergrappige branders, ik heb er eentje in de vorm van een
marktkraampje en een soort wc'tje. Mijn favoriet is 'fresh cotton', maar ik weet niet of ze die
in wax ook hebben...
deze brander hebben ze nu:
[ afbeelding ]
anyone?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef morgane het volgende:
Ik ben nu coconut & almond cake aan het branden, die is echt heerlijk! Weet iemand van welke shop die komt?
Jaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe shop, die schmellschewell?![]()
Hoe is de J&J? Die was ik vergeten te bestellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef automatic_ het volgende:
J&J Bedtime Bath van PureSoap zit erin... Ik ben benieuwd!
J&J vind ik lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe is de J&J? Die was ik vergeten te bestellen![]()
Heb nu Alkmare erin zitten.
wut voetbalplaatje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef -Peach het volgende:
Schmellschwell binnen. Tot nu toe vind ik Uluru at sunset en acai berry t lekkerst en alle foody geuren heul viesmorgen komt mn brander,dan maar es testen.
En waarom zit er een voetbalplaatje in??
jaquote:
raspberry en lemon lijkt mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
jablack cherry toffee, monkey bread, irish cream truffle, black orchid,raspberry & lemon zijn
Ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef -Peach het volgende:
Nein die is echt vuil...de black orchid hoort er nml nog bij
nein nein nein nein! Ze hebben me voor t lapje gehoudenquote:
Hmm... Mwah. Soms zijn ze wel andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef -Peach het volgende:
[..]
nein nein nein nein! Ze hebben me voor t lapje gehoudenVeranderen de geuren nog veel tijdens het schmelten?
Ahja, goed plan. Geloof dat ik 5 van de 17 lekker vind en de rest tussen mwah en IEUW! Lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Mwah. Soms zijn ze wel anders
Ik zou ze gewoon door de helft doen, half je branden en desnoods het andere halfje ruilen ofzo
Oeps... Zit je op het Lush Forum? Daar is wel een goede ruilhandel te vinden, haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ahja, goed plan. Geloof dat ik 5 van de 17 lekker vind en de rest tussen mwah en IEUW! Lol.
Oh ok, zal ook daar es kijken. Maar misschien valt t wel mee als ze smelten. Heb ook wel veel foody dingen,had kunnen weten dat die minder waren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps... Zit je op het Lush Forum? Daar is wel een goede ruilhandel te vinden, haha.
Ik hoop dat die ook snel hier isquote:
Die ruikt naar afwasmiddelquote:
Dat idee kreeg ik gisteravondquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik gisteravond
Ik heb er net Relaxation van Pure Soap in gedaan, ben benieuwd!
Mocht je hem dan nog vies vinden giet je hem maar terug in het cupje en stuur je hem naar mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ik zal eens nadenken om hem te gebruiken! Ik wilde hem al apart leggen voor een vlop, haha.
Wie weet kom ik hem wel brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Mocht je hem dan nog vies vinden giet je hem maar terug in het cupje en stuur je hem naar mij.
Apart als in goed of slecht?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens ook Marsmellow gekocht, die ruikt ook erg apart!
Weet jij misschien nog waar je die almond & coconut waxmelt vandaan had waar je me een stukfje van hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Heb je straks weer een reden om te bestellen
Oeh.... Dat is een goede vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Weet jij misschien nog waar je die almond & coconut waxmelt vandaan had waar je me een stukfje van hebt gestuurd?
Oh jij hebt er ook zo eenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Vanilla en Berries![]()
![]()
Nu kan hetVriendje is weg vanavond
Als hij thuis is kan ik dat soort geuren niet branden
Die kop ken ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh jij hebt er ook zo eenIk liet die van mij vandaag melts ruiken, van heel sterk tot minder sterk en zijn gezichtsuitdrukkig was alleen maar:
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort weer bestellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:11 schreef automatic_ het volgende:
M2S heeft "pas gemaaid gras", maar die vond ik vies. Helaas is hij op, anders had ik wel wat kunnen sturen.
Vanilla en Berries is![]()
![]()
Die vond ik lekker, Grasshopperquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:11 schreef automatic_ het volgende:
M2S heeft "pas gemaaid gras", maar die vond ik vies. Helaas is hij op, anders had ik wel wat kunnen sturen.
Vanilla en Berries is![]()
![]()
Ik heb in mn lijstje van waxmelts staan dat ik een stukje coconut&almond cake melt van Cat22 heb gehad, die zou van candlewick greens zijn. Misschien is die het?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Weet jij misschien nog waar je die almond & coconut waxmelt vandaan had waar je me een stukfje van hebt gestuurd?
Die staat inderdaad op hun site, dus dat zou 'm kunnen zijn!! Binnenkort maar eens bestellen. Thanks!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb in mn lijstje van waxmelts staan dat ik een stukje coconut&almond cake melt van Cat22 heb gehad, die zou van candlewick greens zijn. Misschien is die het?
Waar?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef Pien85 het volgende:
Pff. 3 dingetjes (scrubje, lippenbalsem en bodybutter) en dan 6.75 verzendkosten?Laat maar dan
Vaag dat dat niet met gewone post kan
Raar dan! Auto had 3 scrubs + heel wat cupjes volgens mij, vreemd dat het dan pakketpost word. Anders even mailen?quote:
Ik vind Lovespell echt niet lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 13:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Hier staat Tibetan Black Tea van PFS op. Zo even wisselen.
Denk dat ik zo een klein ordertje ga doen van Pure Soap. Wil namelijk wat van die solid bodylotions hebben. Denk dat ik meteen badspul in de Lovespell geur mee bestel.
Vooral door de fout die in de korting zit is het helemaal profiteren, aangezien de korting over de hele bestelling word gerekend ipv alleen de cupjesquote:Op zondag 6 maart 2011 14:53 schreef automatic_ het volgende:
Mja, snap ik... Ik zou er gewoon wat cupjes bij doen & vooral nu met die kortingsactie
Lick me all over, deception and lies, 3 bears, draft up your skirt en intoxication zijn erg lekker.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:06 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is, krijg ik deze van GG:
Ay Caramba
Lick me all over
Hot tranny mess
Strawberry moonshine
Love you longtime
Deception and lies
3 Bears
Draft up your skirt
Fruity loops
Queen for a day
Bulimic Ballerina
Intoxication
Plum Crazy
Wegklikken als je bij PP bent, dan krijg je vanzelf een aangepaste invoice.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe gaat orderen bij GG ook alweer? Moet ik meteen via PP betalen?
Klinkt interessant.Net ff de site bekeken, welke melts heb je besteld?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Voordeel van DC is dat het relatief goedkoop is. Ik was nog geen 18 euro inclusief kwijt.
Het zijn erg aparte geuren, heel donker en aards (sommigen ruiken letterlijk naar aarde en verrot hout) maar ook vrij licht. Ik brand ze geheel (ik had er dus al een aantal die ik heb geprobeerd).
Ik ben er opzich wel van gecharmeerd, het is totaal niet te vergelijken met de andere shopjes.
Ja die geuren klinken ook heel erg tof! Denk dat vriendje die wel kan waarderen (hij vindt alles heel erg snel te zoet en te zwaar, gevoelige aap dat het is)quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Amber velvet
Apparition
Black rose
Bonfire
Coffin
Crypt moss
Dracula
Erotica
Graveyard
Haunted house
Leather
Nosferatu
Dit is echt een shopje waar ik in eerste instantie bestelde voor manlief maar het blijkt dat die geuren echt wel heel tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef -Peach het volgende:
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het hek van de dam.
![]()
Oh ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet branden.![]()
I knows...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef Nune het volgende:
[..]
GecondoleerdNu is het hek van de dam.
![]()
Oh ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet branden.![]()
Ahahaha lekker raveennnnnnnn!! Nog niemus wil mijn tarts op het lushforum, balenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Pink Incense![]()
![]()
![]()
![]()
Godengeur. Jammer dat ie hierna op is![]()
Maar ik heb wel weer een cupje weg kunnen gooien.
Ik luister vette nostalgie trouwens. Nakatomi-children of the night. Echt heel erg groep 8
Welke dan? Ik ga es zoekenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ahahaha lekker raveennnnnnnn!! Nog niemus wil mijn tarts op het lushforum, balenmaar volgens mij gaat het daar sowieso niet zo heel snel.
Daar heb ik nog een halve vanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Hier zit Nag Champa erin. Over wierook gesproken zeg
Nee ze zijn ook wel behoorlijk euuh niet lekker ruikend. Veel en veel te sterk, droog alquote:Op zondag 6 maart 2011 22:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, nee het lijkt me ook niks![]()
Ik moet echt 10 pink incenses gaan bestellen vrees ik...Ik ben echt wild van die wierook achtige geuren![]()
Ohw dat zou heel relaxed zijn!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Tuurlijk wel, iedereen is geschikt voor melts!
SW is ook niet super hoor. Heb je PFS al geprobeerd?
Ik heb ook een vrij specifieke smaak. Ik hou niet van al te fris want dat vind ik pleeverfrissers, te zoet vind ik naar klei ruiken en te foody vind ik gewoon ranzig.
Je moet ook maar net mazzel hebben, de geuromschrijvingen klinken altijd wel super maar het kan keihard tegenvallen.
Ik kan je wel een klein vlopje opsturen met wat frisse/bosmelts? Heb net een PFS order gehad met bosluchtjes.
Hij ruikt nu iets minder, maar damn... dat was echt alsof ik zo'n blokje in mn neusgat gepropt kreeg netquote:
Houd je van zware geuren? Want ik ben er helemaal vanaf en heb er nog wat over.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Hm, nee het lijkt me ook niks![]()
Ik moet echt 10 pink incenses gaan bestellen vrees ik...Ik ben echt wild van die wierook achtige geuren![]()
En, welke gaat het worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even douchen en dan een lekkere melt erin doen
Neequote:
Lavendel kan ik zo uit de tuin knippen en hangt bovendien op 't toilet, dus dat wordt 'm nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
NeeGewoon tarts
![]()
Pien, iets met lavendel, patchouli of fruit is wel ontspannend en/of opwekkend.
[mama-modus on] Wel goed vitamientjes en groente eten he, als je ziek bent! [/mama-modus off]quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Nomnomnom, Key Lime Pie![]()
Ben blij dat ik nog een reservecupje ervan heb liggen![]()
Krijg er wel honger van trouwens, zo even eten bestellen
Mojitoquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef automatic_ het volgende:
Puresoap heeft/krijgt nieuwe geuren! Enkele zijn er al te koop, maar
Delicous, Kenzo Flowers, Angel Wings, Egyptian Musk, Coconut Cream, LUSH Candy Crush, LUSH Out on a Limb, LUSH Ice Ice Brrr, Baby Lotion, Mojito, Gingery, Pink Musk & Childrens Room
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Out on a limb = TOB toch? Pfff moet hebben... maar mag eigenlijk nog (lang) niet bestellen
Hehe, FAIL!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Pff. Dan ga ik volgende week maar falen, de actie loopt tot de 15e met korting... bestel ik de 14e wel weer een stapel cups
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef -Peach het volgende:
Jeuj, PureSoap is binnen! Deze geuren bevallen veeeeel beter (bos/eucalyptus enzo) Alleen alle bakjes zijn stuk, postbode is een STOMMIE.
Heb Green tea van PS, ook heul lekker!!quote:
Ja dat heeft de postbode gedaan denk ik, met mn bestelling op dr kop geslagen, dr zat zelfs een afdruk van een cupje in de doos+ gat(doorgedrukt). Hoezo lompquote:
Hahaha! Het schiet al op hoor, heb nog maar 15 cupjes en 5 tarts. *trots is*.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Nou, inderdaad! Ik ben blij dat ik die niet heb
Kapot?? Aparte postbode heb je! Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef -Peach het volgende:
Jeuj, PureSoap is binnen! Deze geuren bevallen veeeeel beter (bos/eucalyptus enzo) Alleen alle bakjes zijn stuk, postbode is een STOMMIE.
Ja rotzakpostbode. Echt ook alle cupjes gebarsten, lol. Denk dat ie er gewoon op is gaan zitten per ongelukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kapot?? Aparte postbode heb je! Haha.
Inderdaad! Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch niet voor niets een BRIEVENBUSdoos
Jeeeeeeej!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef -Peach het volgende:
hoeiiii iemand wil mijn foody/zware melts hebben!
Klinkt goed!quote:
Jeujquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef -Peach het volgende:
hoeiiii iemand wil mijn foody/zware melts hebben!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jeuj. Wie, ik heb er ook nog tig
er was geen optie om steeds maar 2/3 van ieder te bestellen he?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
THIS WEEKEND ONLY 10% OFF ALL ORDERS PRIOR TO POSTAGE> ENTER CODE TEN IN DISCOUNT BOX OR IT WILL NOT DEDUCT THE DISCOUNT. ENDS MIDNIGHT MONDAY 14TH. DOES NOT APPLY TO WHOLESALE ORDERS
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/store/Default.asp
Ooo bummerquote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef -Peach het volgende:
Ik wacht nog op een melt van een lushforummer die afgelopen woensdag gepost is
Leuke afkorting, hihi. Ik zag hem ook niet en ik ben door lick me all over heenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef automatic_ het volgende:
Nu je het zegt...
Ik heb LMAO ook niet gezien toen ik ging bestellen!
Ik was lui, hehe.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leuke afkorting, hihi. Ik zag hem ook niet en ik ben door lick me all over heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |