de uitleg staat er achter, maar voor jou nog een keer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik hem weg doe?
Whats that supose to mean?
8800GTS doet zijn werk voor PhysXquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
Pittig prijsje, de GTX280 kost nu max 150 euro, en wordt vrijwel nergens meer verkocht, de 8800GTS zijn dusdanig veroudert dat die ook vrij weinig hebben toe te voegen aan je systeem.
Als je nog niet zeker weet of je hem gaat verkopen waarom plaats je hem dan? Ik zou hem zelf niet verkopen denk ik, de hardware die erin zit is wel prima, je kunt er ongetwijfeld nog aardig op gamen, máár omdat de waarde mega snel daalt ben je denk ik net iets te laat met verkopen..
Goedzo jongen, daar ging mijn laatste beetje interessequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Terloops het volgende:
[..]
de uitleg staat er achter, maar voor jou nog een keer.
Ik weet nog niet zeker of ik hem weg doe omdat twijfel aan deze 2 dingen:
- Ik gebruik hem gewoon op tot ik hem bij het grof vuil zet (inhoud dan)
- Ik verkoop hem en koop iets nieuws
Het was niet mijn bedoeling om je af te bekken, maar de redenen stonden er al in, je lichtte je vraag ook niet echt toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Goedzo jongen, daar ging mijn laatste beetje interesse.
Het is gewoon onduidelijk om meerdere redenen waar ik geen behoefte meer voel het toe te lichten. Succes met het verkopen en afbekken van je volgende potentiële koper
Topickaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef hertjesftw het volgende:
Beetje erg duur, voor hetzelfde kun je beter mijn game pc kopen. Heb je dr nog een 23 inch full hd scherm bij ook.
Het is daarom maar een vraagprijs, ik zie wel wat mensen er voor over hebben, zijn allemaal goede onderdelen, kast kost nu nog nieuw 180 euro ongeveer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef hertjesftw het volgende:
Beetje erg duur, voor hetzelfde kun je beter mijn game pc kopen. Heb je dr nog een 23 inch full hd scherm bij ook.
Zoals je zelf al aangeeft, nieuw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef Terloops het volgende:
[..]
Het is daarom maar een vraagprijs, ik zie wel wat mensen er voor over hebben, zijn allemaal goede onderdelen, kast kost nu nog nieuw 180 euro ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |