quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heerlijk zo met dat onderschrift van je eronder
lol servio de zuigertquote:
Ik ruik de boerenkool hier alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef Conquer het volgende:
Ik ga zo maar eens even eten. Begin langzamerhand toch honger te krijgen.
DGK tijden herleven met bommie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie is op een missie of heeft zijn pilletjes niet genomen.
Tot deel 300 heeft ie ze klaar staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie is op een missie of heeft zijn pilletjes niet genomen.
Lol, hier staat ze rechts op de foto: http://www.tattoolaura.nl/styles_laura/styles_laura.htmlquote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier staat ze rechts op de foto: http://www.tattoolaura.nl/styles_laura/styles_laura.html
Is niet de SST Laura.
Ach, zo heeft iedereen hier ook de Tsunami overleefd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
De moeder van Mo heeft ooit 29 kilo gewogen,,
Mag hopen als kind
hoezo het hartje ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
oeps staat automatisch op hartje![]()
even aanpassen
Of vanaf de bank in Nederland.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
Tsunami overleven of echt meemaken is een verschil hoor.
Sharon hing aan een gebouw die instortte boven op haar....
Was echt wel wat heftiger dan het bekijken vanaf je hotel kamer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Mag hopen als kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
wat is er zo speciaal aan een walvis die een tsunami overleeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
Filmpje van haar interview op internetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef mYsca het volgende:
Guidson speelt het spel weer vanuit z'n bed ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef mYsca het volgende:niet weer.....nog steeds
Guidson speelt het spel weer vanuit z'n bed ?
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunamiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?
waar ze dunner is dan nu, maar een dikkere reet heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunami
en haar ervaringen, best heftig hoor
Ohja dat heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunami
en haar ervaringen, best heftig hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik nog niet gezientoch maar eens kijken
yepquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
waar ze dunner is dan nu, maar een dikkere reet heeft
Dat had ik jullie ook wel kunnen vertellen hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier staat ze rechts op de foto: http://www.tattoolaura.nl/styles_laura/styles_laura.html
Is niet de SST Laura.
Ja, nou, hij kwam er mee toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat had ik jullie ook wel kunnen vertellen hahaha
Zei ze dat? Klinkt als een eetstoornis. Ook niet geheel zeldzaam bij labiele mensen of borderliners. Monique zal het dus wel van haar moeder hebben dan, die moodswings.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
Mag hopen als kind
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Dartboard het volgende:
Inderdaad wel iets heftigs om mee te maken ja, grappig hoe iedereen altijd weer filmpjes oprakelt van nieuwe bekenden die al eens ergens een verhaal hebben gedaan
Of ziekte? Dat is een eetstoornis ook wel natuurlijk maar ik bedoel iets fysieks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zei ze dat? Klinkt als een eetstoornis. Ook niet geheel zeldzaam bij labiele mensen of borderliners. Monique zal het dus wel van haar moeder hebben dan, die moodswings.
wat een broekiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
zoals deze? geplukt uit het gerard topic
Ja, je hebt gelijk hoor, maar voor zover ik weet houdt Laura niet van tattoos, dus zou wel een stunt zijn als ze ineens werkt als....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, nou, hij kwam er mee toch?Dan ga ik even kijken of ik een pic kan vinden natuurlijk.
i want to see you on my screen boyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Voor de liefhebbers:
Secret Story theme-song is HIER te downloaden.
Ah, ja dat zou ook kunnen. Maar het lijkt me dat je door een ziekte nooit zó weinig gaat wegen want het ziekenhuis zorgt er dan wel voor dat je eten binnenkrijgt, of in ieder geval voedingsstoffen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of ziekte? Dat is een eetstoornis ook wel natuurlijk maar ik bedoel iets fysieks.
Lol! Dat zou dus pas een secret story zijn...?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ja
[..]
Ja, je hebt gelijk hoor, maar voor zover ik weet houdt Laura niet van tattoos, dus zou wel een stunt zijn als ze ineens werkt als....
bij mij kan ze weinig meer goed doen hahaa de jenkende zwelgertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef Stranger het volgende:
Wel een goede redenatie er achter en slim om zich terug te trekken.
Actrice? Kom opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Urb het volgende:
Teruggetrokken omdat ik nul emotie zag, no shit Mo. Het is een actrice!
ik heb 2 dagen geen streams gekekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Ikkieee het volgende:
[..]
bij mij kan ze weinig meer goed doen hahaa de jenkende zwelgert
Oh uiteraard, maar die knuffel missie net deed ze wel heel slim en goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Actrice? Kom opals ze in totaal meer dan 4 zinnen text gehad hebt is het veel. Buiten "OOOHHH" en "AAAAHHHH" en "SPUIT ME IN ME SMOEL"
Dan moet je lichaam dat wel oppikken, bij b.v. chemokuren of iets met de stofwisseling kan dat niet altijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, ja dat zou ook kunnen. Maar het lijkt me dat je door een ziekte nooit zó weinig gaat wegen want het ziekenhuis zorgt er dan wel voor dat je eten binnenkrijgt, of in ieder geval voedingsstoffen.
Redelijk goed is nog niet helemaal goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat Mo zich heeft teruggetrokken, ze zat wel redelijk goed.
Ze is niet achterlijk nee. Slim zelfs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh uiteraard, maar die knuffel missie net deed ze wel heel slim en goed.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat Mo zich heeft teruggetrokken, ze zat wel redelijk goed.
En dan lekker aan de rest uitleggen waarom je dat dacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef minzo het volgende:
Inderdaad ik denk dat de stem wel zeg dat ze close was
Nee maar dan had de stem wel gezegd dat ze close zat, had de bewoners weer een nieuwe tunnel gegevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
Redelijk goed is nog niet helemaal goed!
mo heeft gedrukt op sofia, dacht dat ze een wees was; en heeft zich teruggetrokkenquote:
Ah, ok..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mo heeft gedrukt op sofia, dacht dat ze een wees was
Een tactisch licht is ze niet, ze schreeuwde ook al door het huis dat het wilhelmus van philip wel eens een hint kon zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lekker aan de rest uitleggen waarom je dat dacht.
Lekker slim!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:34 schreef bollokus het volgende:
mo maakt het spel wel weer leuker door de rest aan het denken te zetten
ik zeg +1 tussenstand -657336464838376
Dat is waar...maar 29 kilo is wel heel weinig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je lichaam dat wel oppikken, bij b.v. chemokuren of iets met de stofwisseling kan dat niet altijd.
serpentaties whahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Zo, Gerard zei iets over 'even de spinazie wassen'.
Zag je Servio toen meteen kijken?
Hoe wáágt Gerard het om zich weer met het eten te bemoeien
En Karim?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef secretannie het volgende:
Ik krijg echt een hekel aan het hele stel.... Ik heb alleen Gerard nog die ik leuk vindt
Die is wel goed gevondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef BBQSausage het volgende:
Die clue van die muur, 2 ouders + 1 kind, heeft wel met Sofia te maken.
ja vond ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef secretannie het volgende:
[..]
Karim = engert
Toen ze drank op hadden was hij heeeeeeeeeel eng.... Brrrrr
Is al een feit hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Nou, schrap dat hoogbegaafde bij Monique echt maar hoor.
Haha dat is precies de reden waarom ik hem niet mag. Die enge kop recht in de camera de hele tijd. *ril*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef secretannie het volgende:
[..]
Karim = engert
Nee dat klopt, maar als het net zo'n onderdeurtje is als Mo zelf is dan kan het rap gaan als er geen voeding in komt/blijft, het is niet perse een eetstoornis, dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar...maar 29 kilo is wel heel weinig.
Dat gewicht bereik je ook niet van de een op de andere dag.
Ik vind hem nou ook niet bepaald woest aantrekkelijk maar ik vind hem wel lievvvvvquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef secretannie het volgende:
[..]
Karim = engert
Nee, hij en alex zaten echt psychotisch in de camera's te kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Wat was er eng aan Karim toen hij drank op had dan?
Dat hij naakt het zwembad in sprong?
nee dat ie als een borderliner in de camera stond te staren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Oh dat vond ik juist grappig, van die Joling achtige camera-blikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, hij en alex zaten echt psychotisch in de camera's te kijken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Karim is cool. Hij had alleen nog shag moeten roken.
Hij keek gestoord in die camera klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Ze meot der snollige bakkes houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke lult weer semi-spiritueel![]()
Over haar 'genezende' krachten. Maar ze is oh zo nuchter!
Welke hij in 'hij zei...' hebben ze het nou over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke lult weer semi-spiritueel![]()
Over haar 'genezende' krachten. Maar ze is oh zo nuchter!
De dames zelf zijn een stuk aanhaliger met drank op dan de mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef secretannie het volgende:
[..]
Hij keek gestoord in die camera klopt.
Maar,
Toen hij dacht dat de dames genoeg op hadden reed hij tegen ze aan.
Als er iets engs is is dat het wel...
Dat is heeeeeeeel eng...
What !!! HUH???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Stranger het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie allemaal een hekel aan Aafke hebben.
Wat is er precies leuk aan haar dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Stranger het volgende:
Ze lult irritant en zit heel de tijd peuenveu aan der haar. over het puistjes uitknijpen nog maar niet te spreken en volgens mij heeft ze geen plekken op haar lichaam waar de zon nooit heeft geschenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Stranger het volgende:
Nee hij mag nog niet drukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Tamaartje het volgende:
Philip denkt zeker te weten wat het geheim van Sofia is maar heeft niet genoeg geld..
Ik wel ze loopt steeds tegen flip te zeiken dat hij niet zo naar Jo moet trekken dat dat niet goed is voor zijn imago....maar ze is gewoon stink jaloers en wil hem alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Stranger het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef callie59 het volgende:
ligt ze weer met haar kont blijna bloot voor de camera
volprikken met accupunctuur als missie mwuhuauauauaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Flashbox het volgende:
Laten ze nu onderhand maar eens wat naalden van een piercer in het huis gooien voor het geheim van Aafke, en een paar staatsloten voor Gerard.
Net zo vaak als dat Maik dat ene broekje aan heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef exify het volgende:
Karim heeft wel vaak die rode broek aan he?
Jupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Aafke verklapt nu dat de redactie haar aanstuurt...
huh echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef kahaarin het volgende:
Ik wil dat ook.. ben er echt wel klaar meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:48 schreef angeljacky het volgende:
O dus in de kvdw wordt er dus gevraagd aan aaf of ze iets bijzonders heeft gezien bij het etentje .....ze gooien nu ff tussendoor dat ze een fake relatie kunnen hebben
dus de regie wil toch dat DAT geheim eruit moet
Ja, de neprelatie is toch een van de weinige dingen die nog kijkers trekt voor dit programma, waarom niet eerst aansturen op de wat lamere geheimen. Bollywoodster? Piercer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef Urb het volgende:
Aaf en Sharon zitten weer goed op G&L
Ik vind het wel heel lomp dat ze zulke suggestieve vragen stellen in de KvdW, als je Aaf zo hoor geven ze haar het geheim echt op een presenteerblaadje.
Die vind ik leuker dan een 'verzonnen' geheimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, de neprelatie is toch een van de weinige dingen die nog kijkers trekt voor dit programma, waarom niet eerst aansturen op de wat lamere geheimen. Bollywoodster? Piercer?
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef kahaarin het volgende:
Of ze schatten haar te laag in, of blijkbaar toch niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:48 schreef angeljacky het volgende:
O dus in de kvdw wordt er dus gevraagd aan aaf of ze iets bijzonders heeft gezien bij het etentje .....ze gooien nu ff tussendoor dat ze een fake relatie kunnen hebben
dus de regie wil toch dat DAT geheim eruit moet
Lelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, ze hebben specifiek vragen aan haar gesteld over Guido en Laura...
De genomineerden dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Stranger het volgende:
Servio en Alex naar de kvdw?
Bitchfight.
-edit- NVM maik ook
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Stranger het volgende:
Servio en Alex naar de kvdw?
Bitchfight.
Servio heeft toch al genoeg kluis? En Alex kan volgens mij geen geld meer verdienen omdat zijn geheim geraden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
samen een missie, alex krijgt nu t/m donderdag 5x per dag een missie, om z'n kluisbedrag weer wat op te krikken
Misschien is het een clou!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef exify het volgende:
Karim heeft wel vaak die rode broek aan he?
Ze heeft het zelfs al minstens 1 keer eerder verteld zelfs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig dat Aafke dat ook gewoon zegt...
alex kan met missies weer gewoon geld verdienen volgens mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Servio heeft toch al genoeg kluis? En Alex kan volgens mij geen geld meer verdienen omdat zijn geheim geraden is.
Ik zei net al: Het is hetzelfde rood als de bank, het schilderijtje van de kameleon hangt er vast voor hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het een clou!
Jawel, maar zijn kluis is straks gewoon leeg, hij kan hem weer vullen door geheimen van anderen te raden, hij kan zelfs nog wel winnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Servio heeft toch al genoeg kluis? En Alex kan volgens mij geen geld meer verdienen omdat zijn geheim geraden is.
En zeggen je vriendin is op de hoogte.....LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef WebAddict het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze het door gaan lekken wat er allemaal op het internet staat aan Guido zelf, kijken hoe hij dan gaat doen in het huis.
Dus als dat kan moet je gewoon zorgen dat je eigen geheim zo snel mogelijk geraden wordt zodat je zonder bang te hoeven zijn dat je kluis wordt leeggeroofd kan gaan raden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jawel, maar zijn kluis is straks gewoon leeg, hij kan hem weer vullen door geheimen van anderen te raden, hij kan zelfs nog wel winnen.
volgens mij is het zo dat hij 2500 moet hebben om een geheim te kunnen raden, en dat ie z'n kluis nu kan vullen c.q. eerst weer moet vullen door missies te volbrengenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus als dat kan moet je gewoon zorgen dat je eigen geheim zo snel mogelijk geraden wordt zodat je zonder bang te hoeven zijn dat je kluis wordt leeggeroofd kan gaan raden?
Ja hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef secretannie het volgende:
[..]
En zeggen je vriendin is op de hoogte.....LOL
En zijn kluis kan nooit meer geleegd worden doordat zijn geheim geraden wordt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat hij 2500 moet hebben om een geheim te kunnen raden, en dat ie z'n kluis nu kan vullen door missies te volbrengen
Och, de redactie heeft al laten zien dat dat zomaar kan veranderen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus als dat kan moet je gewoon zorgen dat je eigen geheim zo snel mogelijk geraden wordt zodat je zonder bang te hoeven zijn dat je kluis wordt leeggeroofd kan gaan raden?
misschien komt dan de theorie van Bommie in beeld: dat er een tweede geheim komt, geen idee, we zien het vanzelf welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
En zijn kluis kan nooit meer geleegd worden doordat zijn geheim geraden wordt?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
De vuinisbak zit vol volgens Laura, maar vervangen, ho maar.
Stom, verwaand, saai 50% kutwijf.
BQ!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Alleen Nena mocht dat. Heerlijk hoe zij Zdngmw over de zeik kreeg.quote:
+1, alsof er nog niet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Mylene het volgende:
Het zal ook wel weer een hint naar Laura en Guido zijn.
Die snap ik niet? Kan je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef Mylene het volgende:
Het zal ook wel weer een hint naar Laura en Guido zijn.
Ze doet me een beetje qua gedrag aan Dido (BB5) denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef beequeen het volgende:
Yep, das waar. Ook zo'n verwend kreng.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ze doet me een beetje qua gedrag aan Dido (BB5) denken.
Maarja dat niet hun geheimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niet spelen met mijn gevoelens. Guido die eigenlijk homo zou zijn.
En voor Serpentio naar Guido toequote:
Kan ie aanvoeren dat waarschijnlijk alle BSB hem van elkaar gehad hebben.quote:
E-mootje gaat 100 miljoen procent zeker weer janken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, een meisje erbij betrekken, leg maik maar smekend bij mo aan haar voeten
ja aaandachtttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
E-mootje gaat 100 miljoen procent zeker weer janken.
Da's mooi, dan kan ik mijn pica weer posten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
E-mootje gaat 100 miljoen procent zeker weer janken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's mooi, dan kan ik mijn pica weer posten!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat ie al in haar topic?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hint ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat houdt niet op, net een Tsunami joh.
't is gewoon een dikke vette clue voor Sharonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat houdt niet op, net een Tsunami joh.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
Off Topic maar zo leuk. Ach, we hadden het over vuiniszakken.
Nu welquote:
Heb e.e.a. nagevraagd omdat er toch nog wat onzekerheid over was en het zit als volgt:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef Stranger het volgende:
Laura heeft toch helemaal geen vuilniszak nodig? Die is toch gewend het groenteafval op te knagen.
Dat dus.. Als ze Alex erin houden is hij .. UNTOUCHABLE!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb e.e.a. nagevraagd omdat er toch nog wat onzekerheid over was en het zit als volgt:
Wanneer je geheim geraden is, mag je gewoon blijven, toch?
Jazeker! Je kunt dan je lege kluis weer vullen door missies uit te voeren of de geheimen van de andere kandidaten te beantwoorden.
Echter, andere bewoners kunnen NIET voor deze persoon drukken en daarmee is een 'gekraakte' bewoner dus alleen nog maar onnodig gevaarlijk voor de geheimen van de andere bewoners?
Als een geheim geraden wordt, zal de Stem de drager van het geheim opdragen zijn geheim ten overstaan van de groep te onthullen.
Betekent dus - als je geheim geraden is - zo goed als steeds genomineerd staan, alleen het publiek thuis kan diegene er in houden?
De kijker bepaalt. Dus als iemand heel populair is of mensen van hem/haar verwachten dat hij in staat is om het spel spannend te houden zou de persoon in het spel kunnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |