quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heerlijk zo met dat onderschrift van je eronder
lol servio de zuigertquote:
Ik ruik de boerenkool hier alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef Conquer het volgende:
Ik ga zo maar eens even eten. Begin langzamerhand toch honger te krijgen.
DGK tijden herleven met bommie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie is op een missie of heeft zijn pilletjes niet genomen.
Tot deel 300 heeft ie ze klaar staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie is op een missie of heeft zijn pilletjes niet genomen.
Lol, hier staat ze rechts op de foto: http://www.tattoolaura.nl/styles_laura/styles_laura.htmlquote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier staat ze rechts op de foto: http://www.tattoolaura.nl/styles_laura/styles_laura.html
Is niet de SST Laura.
Ach, zo heeft iedereen hier ook de Tsunami overleefd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
De moeder van Mo heeft ooit 29 kilo gewogen,,
Mag hopen als kind
hoezo het hartje ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
oeps staat automatisch op hartje![]()
even aanpassen
Of vanaf de bank in Nederland.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
Tsunami overleven of echt meemaken is een verschil hoor.
Sharon hing aan een gebouw die instortte boven op haar....
Was echt wel wat heftiger dan het bekijken vanaf je hotel kamer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
De moeder van Mo heeft ooit 29 kilo gewogen,,
Mag hopen als kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
wat is er zo speciaal aan een walvis die een tsunami overleeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef secretannie het volgende:
Filmpje van haar interview op internetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef mYsca het volgende:
Guidson speelt het spel weer vanuit z'n bed ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef mYsca het volgende:niet weer.....nog steeds
Guidson speelt het spel weer vanuit z'n bed ?
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunamiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb die details gemist.. waar kan ik dat vinden?
waar ze dunner is dan nu, maar een dikkere reet heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunami
en haar ervaringen, best heftig hoor
Ohja dat heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op youtube staat een uitzending van rondom 10 waarin sharon vertelt over de tsunami
en haar ervaringen, best heftig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |