Ik ben precies 19 cm groter dan jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
gedeeltelijk maar nog net niet helemaal, want dan heb ik niks meer aan hem
Ik word Pokerking, weet je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, doe m de groetjes! maar verwacht niet teveel bezoek dan he van mij arme sloeber
kan ik tenminste wel recht in die mooie lieve oogjes van je kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben precies 19 cm groter dan jij
Die haal je eraf?
Zodat Joran hem leeg kan halen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Delan het volgende:
[..]
ik zal mn rekeningnummer wel vast even sturen
Vrijdag of zaterdag? Allebei andere ogen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef Delan het volgende:
[..]
kan ik tenminste wel recht in die mooie lieve oogjes van je kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Delan het volgende:
[..]
gedeeltelijk maar nog net niet helemaal, want dan heb ik niks meer aan hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!quote:
Tussen 6 plankjes komt die automatisch bij je terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Delan het volgende:
[..]
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!
Dat klinkt heel romantischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Delan het volgende:
[..]
maak vriendjes met hem, poker samen een flinke buit bij elkaar, stort het op mijn bankrekening, haal ik het er van af (net voordat hij dat doet), vlieg ik naar je toe en met het geld wat je verdiend hebt met pokeren haal ik je weg daar!!!!!
allemaal mooi en lief!! ik kijk daar doorheen he? wet wie erachter zit, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag? Allebei andere ogen..
Wij gaan een film maken ouwe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt heel romantischwerk het verder uit in en schrijf er een boek over
Ik ga flink wat mensen laten schrikken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Delan het volgende:
[..]
allemaal mooi en lief!! ik kijk daar doorheen he? wet wie erachter zit, dat scheelt weer
Valt vast te romantiseren.quote:
ben romantisch en fantasierijk dus dat zou goed moeten gaan komen! nu nog tijd om het te doen! haha en dat heb ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt heel romantischwerk het verder uit in en schrijf er een boek over
Ik weet wel wat ik wil filmenquote:
hahaha, ja dat weet ik wel zeker!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga flink wat mensen laten schrikken...![]()
In een romantische film zit dat juist heel minimaalquote:
Tijd moet je maken. L-E kan je vast tips gevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
ben romantisch en fantasierijk dus dat zou goed moeten gaan komen! nu nog tijd om het te doen! haha en dat heb ik niet
En ik doe een oog open en zie de cameramen?quote:
ik blijf wel lekker dromen! das veul lekkerder en zonder drukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd moet je maken. L-E kan je vast tips geven
Minimalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een romantische film zit dat juist heel minimaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |