Maar die in Californië wel. Ik heb sowieso gelezen dat Sagan al een reputatie(tje) begint te krijgen bij sommige renners als gevaarlijk projectiel in een sprint en dan helpen dergelijke stuntjes zoals gisteren (al kon hij er toen voor de verandering eens niets aan doen) niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Chielus het volgende:
Dit was toch volgens mij wel een val waar Sagan weinig aan kan doen, als met 65 km per uur je achterband eraf vliegt midden in het peleton....(alhoewel ik niet kan zien of de band eraf vliegt voor hij slipt met zn achterwiel of juist daardoor).
Heuvelachtig, maar de laatste 30 kilometer zijn vlak:quote:
Daar was Boonen het dan toch duidelijk niet mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij was dat in California ook een doodgewone valpartij.
Ik zit die beelden nog eens te bekijken en volgens mij zit Sagan een plek of 2/3 achter Boonen en ik zie hem ook pas een ''rare'' beweging als reactie op het vallen van Boonen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar was Boonen het dan toch duidelijk niet mee eens.
Nogmaals gekeken: De Liquigas-renner die achter Boonen zit lijkt mij geen Sagan. Op het moment van de val zie ik denk ik naast Boonen toch een Liquigas-mouw, maar moeilijk te bepalen of hij zorgt voor deze val.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zit die beelden nog eens te bekijken en volgens mij zit Sagan een plek of 2/3 achter Boonen en ik zie hem ook pas een ''rare'' beweging als reactie op het vallen van Boonen.
Ik wil het best geloven. Als je kijkt hoe hij zich gister naar de tweede stek weet te manoeuvreren, dan snap ik best dat hij als een kamikazepiloot wordt gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens niet alleen Quickstep. Jurgen Roelandts zei ook al dat je altijd uit je doppen moet kijken als Sagan in de buurt is.
Mee eens. Niemand zal ontkennen dat Sagan veel risico's neemt bij het, um, "positie kiezen," maar of die twee valpartijen daar het gevolg van waren is mij ook allerminst duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik wil het best geloven. Als je kijkt hoe hij zich gister naar de tweede stek weet te manoeuvreren, dan snap ik best dat hij als een kamikazepiloot wordt gezien.
Echter, gister kon hij er imo weinig aan doen, dus ik wilde nog even de beelden van een eerdere valpartij bekijken om te kijken of het misschien niet een hoop stennis is om niets.
Dat geeft hij anders vaak genoeg toe, maar vreemd genoeg raken dat soort berichtjes zelden tot nooit tot op FOK! en als ik er al eentje post, wordt er niet op gereageerd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef SuikerVuist het volgende:
Wat opvalt is dat het nooit de schuld van Boonen zelf is.
Oké, "nooit" is een overdrijving. Het gebeurt alleen te vaak naar mijn mening. Het heeft er misschien mee te maken dat hij al jaren duidelijk onder z'n beste niveau presteert. IMOquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geeft hij anders vaak genoeg toe, maar vreemd genoeg raken dat soort berichtjes zelden tot nooit tot op FOK! en als ik er al eentje post, wordt er niet op gereageerd.
Ik zie ze nog wel voorop blijven eigenlijk. Daarachter gaat het ook niet echt sneller.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:59 schreef marcodej het volgende:
De Gendt is de rest echt pijn aan het doen, maar zichzelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |