http://www.cyclingstartlists.com/2011/03Mar2011/05PN2011.htmquote:
Luis Leon mag van mij op zijn minst wel een etappe winnen ,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Ja. Rabo gaat hier voor Sanchez Gil.
Ik hoop op de andere Sanchez, mooi parcours voor Samu.
Ah, toch een echte col van 1e categorie. Vraag me af of Martin daar niet te veel tijd gaat verliezen op Samuel Sanchez en Jurgen VDB.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef DutchSL het volgende:
De Col de la Mûre is 7.6km á 8.3%, veel lastiger kom je ze zelden tot nooit tegen in Paris-Nice.
Ben inderdaad benieuwd of hij dit jaar kan bevestigenquote:
Was in ieder geval al lekker bezig op Sardinië al is het natuurlijk de vraag of dat een goede graadmeter is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd of hij dit jaar kan bevestigen
Niet één die niet of gepakt is of in opspraak is geraakt, idd. Niet veel anders dan de erelijst van de Tour natuurlijk. Op Sastre na is dat van hetzelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die erelijst is wel een lijstje met slikkers zeg.
Heb je rondes waar dat niet zo is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die erelijst is wel een lijstje met slikkers zeg.
Veel hoger dan nu kan ook niet in dit jaargetijde. Zelf heb ik in Parijs-Nice ook eens door de sneeuw moeten ploeteren en dat voor een trainingskoers! Want dat was het eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Aleen beklimmingen van de 4e, 3e en 2e categorie inderdaad. Die worden hier blijkbaar stelselmatig een categorie hoger ingedeeld.
Ja, live in Sporza op één.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wordt dit nog uitgezonden op Sporza?
quote:Hoogerland niet in Parijs-Nice
Johnny Hoogerland moet Parijs-Nice aan zich voorbij laten gaan. De Nederlander is geveld door griep.
Vacansoleil-DCM stuurt Rob Ruijgh als zijn vervanger naar Houdan, waar de etappekoers op zondag 6 maart begint.
"Dinsdag kwam ik met spierpijn terug van een rustige training", stelde de Zeeuw. "Dat was een voorteken en als snel lag ik met griep in bed. Ik hoop nu nog op Tirreno-Adriatico, maar dit zal ik met de ploegarts bekijken. Ik ga me sowieso via de rondes van Catalonië en Baskenland voorbereiden op de heuvelklassiekers."
quote:Two riders decided to shake off the peloton. Damien Gaudin (Europcar) and Gorka Insausti (Euskaltel) attacked at kilometre 15. The first gap is 50 seconds.
Geen proloog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |