Dat is balen, had je wel iets gevraagd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Eef999 het volgende:
Bestel je voor meer dan 100 pond, en nog niet 1 proefje
Nee, ik was te bescheidenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef agenda het volgende:
[..]
Dat is balen, had je wel iets gevraagd?
Het is mijn 2e bestelling, ben pas een paar weken aan het Lushenquote:
Ik ga vandaag of morgen bestellen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef Murmeli het volgende:
Als er iemand gaat bestellen: wie wil een sweet & shower delen of mij een proefje sturen?
Ik heb denk ik nog geen 50g op uit mijn 500g flesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef Nune het volgende:
[..]
! Ik zit juist te twijfelen of ik nog eens 250g erbij bestel.
Maar dan kan je mijn proefjes niet meenemen in je keuzequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ga vandaag of morgen bestellen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog geen 50g op uit mijn 500g fles
Ik vind calacas veul lekkerder
en avoshower en snowshowers
Mja mama maakt het wel mee op, misschien vind ik m over een tijdje wel weer geweldigquote:
Weet ik maar het is al best een grote bestelling ennnnn.....ik ken mezelf dit zal niet mijn laatste bestelling zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar dan kan je mijn proefjes niet meenemen in je keuze
Calacas is zeker lekker!!! Maar IRM vind ik ook lekker hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog geen 50g op uit mijn 500g fles
Ik vind calacas veul lekkerder
en avoshower en snowshowers
hehehe zie het al voor me (Ding dong ik kom even douchequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had wel een hele fles snowshowers willen hebben. Heb nu maar een klein flesje.
Als die op is ga ik gewoon elke week bij Joysa douchen
Kost me wel 13euro per douchebeurtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehe zie het al voor me (Ding dong ik kom even douche)
Dan vraag je wanneer ze het zelf gaat gebruiken, dan kom jij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost me wel 13euro per douchebeurt
Neeee, ik bedoelde treinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dan vraag je wanneer ze het zelf gaat gebruiken, dan kom jij ook
De omschrijving van de ballistic (zou hetzelfde moeten ruiken als de douchegel)quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Waar ruikt die naar?
Maar depressieve sinasappels had beter gepastquote:Lush Times 2004 description: For sheer, breathtaking beauty you’d be hard pressed to beat an Australian desert sunset, with wild pinks and oranges filling the sky as the sun sets over the raw landscape.Attempting to capture this beauty in a Bath Ballistic is something that only the most imaginative (or nutty) of people would attempt. Fortunately, one Mo Constantine is that woman! While her lad was off on his gap year travels in Australia, Mo made the Uluru inspired by a photograph in a book he sent home. It’s taken a while to get the Ayers Rock perfected as we wanted the exact fragrance to match the wild orange and pink colours. Eventually (and it’s worth the wait, believe us) we arrived at the ideal combination of Australian sandalwood and desert rosewood oils, with lemon myrtle, orange and a bunch of unusual (secret) fragrances to capture the feeling we wanted. Close your eyes and imagine the calming, soothing but uplifting feeling of watching the sun set over the desert; now imagine that recreated in the bath! Those with a lot of imagnation will now want to be buying a few Ayers Rocks to experience the feeling. Those with not much had better buy a few to see what we mean.
In de doos zullen toch ook wel wat Ballistics zitten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Nune het volgende:
Ik zit weer te twijfelen over de aankomende bestelling hoor.Of ik nu wel of niet de Legends moet nemen, of ik nou wel of niet 250g of 500g Rehab zal nemen en zal ik er wat ballistics bijgooien? Hmm?
Zitten ze ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
In de doos zullen toch ook wel wat Ballistics zitten?
En zo een potje Rehab zal ook niet veel verschil maken op de prijs, denk ik...
Maar het is dan nog de vraag of je die grote Legendsbox wilt kopen, en dat is helemaal jouw beslissing
Mij lijkt het wel leuk om ziets groots te kopen maar of ik ook alles eruit zal gebruiken is een tweede.
Wat heb je gekocht? ik wil zoooo graag. XDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Lush Den Bosch tof duur blut
even teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Etcetera op 01-03-2011 21:40:41 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Oh en dames, de aanwijzingen waren uitstekendLush was makkelijk te vinden, en Pink Lemon hebben we ook gevonden en heerlijk gelunched
Leuk zaakje
Je kan eventueel verse maskers ook invriezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Eef999 het volgende:
Ik bewaar de verse maskers in de koelkast, maar zijn er nog meer producten die in de koelkast moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |