Ik ben zover dat ik t meestal in mn hoofd houd, maar dan wil t er toch een keer uit, waardoor ik meestal vergeet waar ik eigenlijk over aan t praten wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee hoor, ik begrijp heel goed dat zij het niet begrijpen en ik wil t best uitleggen, maar die sprongen blijf ik toch wel maken.
gewoon, kantoor en mn baas moet heel vaak om me lachen door die rare sprongen die ik maakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een werk? Want jij hebt daardoor wel een leuke vorm van creativiteit
Hmzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben zover dat ik t meestal in mn hoofd houd, maar dan wil t er toch een keer uit, waardoor ik meestal vergeet waar ik eigenlijk over aan t praten was
hebben hier wel meer mensen last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, dat heel veel connecties maken. Dat heb ik ook. Heeft zelfs een naampje, maar... daar kom ik nu juist niet meer op.
Bij mij gaan wel alle alarmbellen rinkelen in elk geval, als ik jou zie posten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
ik lach om zout met een psych en dode kippen waar je de kop af hakt.
Ik weet het weerquote:
Jij bent t van me gewendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
HmzHaha, ja ach lang leve zoutloze verhalen
Lijkt me heel vermoeiend...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het weer
Associatief denken. Dan voer je een soort van fuzzy logic op je brein uit. Heel veel paden volgen tegelijk, dan moet de goede er wel bij zitten
Maar zo'n 15% van de mensen doet dit.
Voelt je hoofd dan ook als een mierenhoop als je praat/denkt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het weer
Associatief denken. Dan voer je een soort van fuzzy logic op je brein uit. Heel veel paden volgen tegelijk, dan moet de goede er wel bij zitten
ik had het hier laatst met kluts over, toen zeiden al meer mensen dat die dat hadden.. vandaag lees ik dat weer van meerdere.... die 15% zitten allemaal hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het weer
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb die ene ziekte waarbij je wel aan een zin begint, maar.
o, ik wist niet dat t een naam had, vind het zelf wel leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het weer
En hoe weet je hoe een mierenhoop aanvoelt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voelt je hoofd dan ook als een mierenhoop als je praat/denkt?
nee, dat niet, voor mij is het iig allemaal wel heel logisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voelt je hoofd dan ook als een mierenhoop als je praat/denkt?
voor de prater wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee, dat niet, voor mij is het iig allemaal wel heel logisch.
Valt mee, ik doe het al mijn hele leven, ben niet anders gewend. Kwam er pas 2 jaar geleden achter dat lang niet iedereen dat doet.quote:
Omdat die in mn hoofd zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe weet je hoe een mierenhoop aanvoelt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |