Er stonden geen tieten in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef rival het volgende:
Ik heb tenminste ontopic gepost, maar dat negeren jullie
Voor de beeldvorming wel jaquote:
Misschien wel, misschien nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
"thuis" was meer een "tief op met je domme vraag." opmerking. Maar je snapte em niet.
schoenen ZIJN leuke dingen. 19% is prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrij lastig als het 80% over paarden/dierenleed gaat. En 19% over schoenen. En 1% over leuke dingen.
En we hebben een faalhaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
schoenen ZIJN leuke dingen. 19% is prima.
Neuh, ik blijf nog evenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zal het voor de zekerheid zeggen dan: Tief op met je domme vraag.
Voor jou doe ik datquote:
Schoenen zijn schoenen, gewoon een kledingstuk, noodzakelijk, mag er evt leuk uitzien, maar verder....quote:
Of bier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Schoenen zijn leuk.... sja, hoe dan? geven ze pootjes?.
Dank jequote:
Is het al tijd om de ambulance te bellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocola.
ik sta al sinds vrijdag droog
Haarlem - Amsterdam ook al gisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Trouwens, gisteren en vandaag twee zelfmoorden op 't spoor waar ik langs moetGelukkig was ik er voorbij gisteren en vandaag. Maar ik vraag me serieus af waarom iedereen nu opeens op het spoor moet springen
Vanwege jou? Ik zie een patroon namelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Trouwens, gisteren en vandaag twee zelfmoorden op 't spoor waar ik langs moetGelukkig was ik er voorbij gisteren en vandaag. Maar ik vraag me serieus af waarom iedereen nu opeens op het spoor moet springen
verder alles goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat welke mag weg. Ik bedoelde gewoon ballen. En slaan. En gaatjes.
Serieus? Zou er een toename zijn, of horen we het nu gewoon? Ik vind het wel typisch...quote:
Het is complimentendag vandaag, CLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege jou? Ik zie een patroon namelijk.
ze kunnen ook in de tuin springen, maar dat heeft niet het gewenste effect.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Als er een schaap over de dam is hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je
Misschien waren zo onder de indruk van je schoonheid dat ze de trein wilden tegenhoudenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Zou er een toename zijn, of horen we het nu gewoon? Ik vind het wel typisch...
[..]
Het is complimentendag vandaag, CL
Je let er waarschijnlijk gewoon meer op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Zou er een toename zijn, of horen we het nu gewoon? Ik vind het wel typisch...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanwege jou? Ik zie een patroon namelijk.
Ik gok op toeval, maar ik weet het niet... ken geen cijfers..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je er een berenklem neerleggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ze kunnen ook in de tuin springen, maar dat heeft niet het gewenste effect.
Ik was het traject al gepasseerd, dus dat ken niequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien waren zo onder de indruk van je schoonheid dat ze de trein wilden tegenhouden
Zou kunnen. Ik vind twee zelfmoorden in twee dagen op hetzelfde traject behoorlijk wat...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je let er waarschijnlijk gewoon meer op.
T waren faalhazenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het traject al gepasseerd, dus dat ken nie
[..]
Zou kunnen. Ik vind twee zelfmoorden in twee dagen op hetzelfde traject behoorlijk wat...
Nou, ze zijn anders behoorlijk geslaagd in hun zelfmoordquote:
ik begrijp dat mensen mijn humor niet waarderen, maar ik zelf vond het best grappig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
vrouwen en grappenmaken, het is geen match made in heaven.
Moet je in KPD een oproep plaatsen, dan krijg je het vanzelf drukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ja. Ik sta ook droog.
Alleen heb ik geen chocolade nodig, maar een goed ruwe man, nou goed. :p
Stigmatiserend dit. Ik begin niet, ik was gewoon normaal aan het meeposten. Maar uiteraard heb ik het dan weer gedaan.quote:
Daarom zijn er ook vrijwel geen vrouwelijke cabaratiersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik begrijp dat mensen mijn humor niet waarderen, maar ik zelf vond het best grappig.
En die er wel zijn, zijn tenenkrommend (Claudia de Brij (in de kut)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zijn er ook vrijwel geen vrouwelijke cabaratiers.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef rival het volgende:
Moet je in KPD een oproep plaatsen, dan krijg je het vanzelf druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik eerst woonde was dat ook wel eens. Eerst nooit iets en dan oneens 2/3 in n week . Die mensen horen dat dan en dat sterkte ze om t ook te doen ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het traject al gepasseerd, dus dat ken nie
[..]
Zou kunnen. Ik vind twee zelfmoorden in twee dagen op hetzelfde traject behoorlijk wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |