Primaa!!!quote:
kan welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
Mijn idee was rond een uur of 4 in Utrecht (of Arnhem) te zijn... (kan er op zn vroegst 2 uur zijn, maar dan duurt het nog wel even voordat het etenstijd is)
DW, als Merel92 komt, kom je dan wel naar Utrecht?
Heeey merel uit 92quote:
Ja primaquote:
lipjes huis kopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heeey merel uit 92
hoe is het leven
[..]
Ja prima
wordt vandaag gebeld door de bank over mijn aankomende hypotheek met starterslening
Yupquote:
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke goed
Ik bespreek het nog wel eventjes dan met CC.
Gianni hoe is het met je carnavalswagen ?
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te bestedenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan wel
weet ik nietIk vind eigenlijk dat er meer mensen moeten komen nog steeds, of het nou in utrecht of in arnhem is
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerkquote:
Ja prima zoals je boven zietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerk![]()
En bij jou ?
nee niet als het zondag al isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij carnavalszondag naar arnhem gaat..
Oh okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna af. hijskraan moet nog afgemaakt worden en het dak moet er nog op. maar volgens mij wordt het wel een mooie wagen
QFTquote:
Samequote:
Maar als het Utrecht is, kom je dan wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, 3-4 mensen is niet zoveel.. Maar als het in Arnhem is kom ik niet, gaat me teveel kosten dan en ik werk echt maar 17 uur deze maand, dus heb niet veel te besteden
[..]
Och, wel prima, eventjes een break genomen van mn huiswerk![]()
En bij jou ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |