Hoorde het ook, zag het ook nergensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Mylene het volgende:
Aafke tegen Sharon? iedereen denkt dat jij een geheime missie hebt omdat je iedereen dezelfde vragen stelt.
nou die is toch wel echt TE MAGERquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Mager is niet zo heel erg maar lelijk is wat anders hahaha
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef beaverhausen het volgende:
2 SL en 2 streams op een lege badkamer.. Goed bezig Fonsje..
Of zoals markvanrinsum het zou zeggen:Fonsje
hahaa inderdaad !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Na een beurt zit de ander met een paar splinters in z'n leuter
Botsplinters hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Na een beurt zit de ander met een paar splinters in z'n leuter
dat was 1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef minzo het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Sofia heeft een geheime missie gekregen: http://tinyurl.com/6yb4xq4 #sstnl #knuffels
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beaverhausen
[ link | afbeelding ]
Filmpje of bliksembezoek van haar man zeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Flashbox het volgende:
Give me a hug
1 maart om 15.08
De Stem geeft een liefdevol gebaar.
Sofia krijgt een geheime missie: Binnen een uur moet ze elke bewoner een knuffel geven, zonder dat iemand het door heeft. De tijd gaat meteen in. Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken. Bij deze missie kan Sofia juist een hele andere kant van zichzelf laten zien. De Stem belooft een mooie beloning als het haar lukt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou niet met haar willen knuffelen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef minzo het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Sofia heeft een geheime missie gekregen: http://tinyurl.com/6yb4xq4 #sstnl #knuffels
Gangbang in het geheime kamertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Filmpje of bliksembezoek van haar man zeker.
Ik zou haar eerst in Dettol onderdompelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou niet met haar willen knuffelen
en dan nog even in een chloorbadjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou haar eerst in Dettol onderdompelen.
maar niet met haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is geen moeilijke opdracht, iedereen wil daar knuffelen
Maar het valt wel op, binnen 1 uur iedereen ineens gaan lopen knuffelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is geen moeilijke opdracht, iedereen wil daar knuffelen
ik wel met die Sofia.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef bollokus het volgende:
de mannen achter de schermen hebben graag iemandin huis die niet zon moeite heeft met bloot
Ik dacht al ze komt zo vreemd de KVW uit en bikini aan en is zo anders aan t doen .... t valt bij haar wel op hahaha ze doet dan toch andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Flashbox het volgende:
Give me a hug
1 maart om 15.08
De Stem geeft een liefdevol gebaar.
Sofia krijgt een geheime missie: Binnen een uur moet ze elke bewoner een knuffel geven, zonder dat iemand het door heeft. De tijd gaat meteen in. Bij de kick-off van Secret Story mocht Sofia juist niemand aanraken. Bij deze missie kan Sofia juist een hele andere kant van zichzelf laten zien. De Stem belooft een mooie beloning als het haar lukt.
ook echt niet opvallend dat ze uit d'r zelf met hem socialized eh, maar idd hij denkt " Eindelijk vind ze me liev!"quote:
En Joanna iets te lang koppie onder houden..quote:
Vooral die zeik Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Alleen willen ze dan ook meteen een lang gesprek met haar
dan zou ik alex als laatste knuffenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Alleen willen ze dan ook meteen een lang gesprek met haar
och, joanna mag er gerust bij hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Joanna iets te lang koppie onder houden..
oh, we hadden het over Sofia..ik liet me weer even meeslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |