Ja, paar weekjes ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik Sharon was, zou ik even niet werken, zoals ze dat noemen. Lekker tukkie doen
Hoe komt hij aan die info?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef Mylene het volgende:
Philip weet weer wat Sharon haar missie was.
Geboren wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Mylene het volgende:
Philip: "Dus haar geheim zou een nare gebeurtenis moeten zijn".
en hij heeft ook gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef Mylene het volgende:
Wel lullig dat hij het uitspreekt, als je dat door hebt kun je het ook voor je houden, dan komt er iig meer geld in de kluis, dat kan hij op een andere manier wel weer proberen af te pakken, als dat de reden is voor het niet slagen dan. Ze had het er over dat achter dingen had gemist. Dus misschien dat ze niet iedereen gevraagd zou hebben misschien?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef Mylene het volgende:
Niemand mocht het doorhebben though, werd erg duidelijk gezegd. Maar bij Alex ook en die werd wel beloond, en hoe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
Dit slaat echt nergens op, ze heeft echt met iedereen gebabbeld en de juiste vragen gesteld.
Wat een fuckers.
Als je een missie hebt ga je er toch vanuit dat ze je volgen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Praatpoeder het volgende:
Zei Sharon nou echt dat De Stem niet alles kan zien. Denkt ze nou echt dat het maar één persoon is, die achter de camera's zit
Misschien kreeg ze wel een clue voor + hij weet toch niet dat de missie gefaalt isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij het uitspreekt, als je dat door hebt kun je het ook voor je houden, dan komt er iig meer geld in de kluis, dat kan hij op een andere manier wel weer proberen af te pakken, als dat de reden is voor het niet slagen dan. Ze had het er over dat achter dingen had gemist. Dus misschien dat ze niet iedereen gevraagd zou hebben misschien?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Sharon krijgt een herkansing van De Stem. #sstnl
Ik vind het sooo lullig voor dr, bijna drie dagen werk! De rest voert geen klote uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, lekker handig. Dat heeft iedereen toch zo door.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
gaat nu dus niet meer lukken want de bewoners weten/ hebben nu vermoeden dat ze een missie heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)Sharon%27s+resultaatquote:De Stem is niet tevreden met Sharon's resultaat
1 maart om 14.39
"Ik ben het er niet mee eens, wat een fucking bullshit!"
Twee dagen lang ondervroeg Sharon haar medebewoners over hun meest angstaanjagende belevenissen. Het ene na het andere trauma hoorde ze aan. Helaas is De Stem niet tevreden. Van Sofia en Mike wist ze niets te ontfutselen. "De geheimen van Sofia en Mike waren mij al bekend", legt ze uit.De Stem blijft echter voorlopig bij zijn standpunt. De missie is niet geslaagd. Ze verliest hierdoor 1500 euro. Dat ze baalt mag duidelijk zijn: "Ik ben het er niet mee eens, wat een fucking bullshit".
Het gat mij erom dat zij toch echt wel iedereen heeft gevraagd en haar missie bestaat uit twee delen gedurende twee dagen, niet in verhouding met 4 uurtjes lang elk uur een liedje fluiten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef minzo het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze wel een clue voor + hij weet toch niet dat de missie gefaalt is
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik vind het sooo lullig voor dr, bijna drie dagen werk! De rest voert geen klote uit
Man oh man, wat is dat in een paar dagen een enorm zeikwijf geworden zegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique zucht extra hard want de aandachtsboog staat wat slapjes.
Je moet ook wel slim/gluiperig spelen om te winnen anyhow!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij speelt het spel behoorlijk goed imo.
dus datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
Dit slaat echt nergens op, ze heeft echt met iedereen gebabbeld en de juiste vragen gesteld.
Wat een fuckers.
Die zondert zich zo weer af om te huilen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Man oh man, wat is dat in een paar dagen een enorm zeikwijf geworden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |