Dat is niet zo'n goed bod.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Held_op_Sokken het volgende:
550 euro
Ik vraag me wel af hoe je op het idee komt om zo'n ding te kopen en er na vier maanden weer vanaf wilt.
Heel dubieuze zaak inderdaad, erg opvallen dat ik mijn spulletjes ook op tweakers plaats.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef hexta het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/307648/snelle-game-pc-core-i7-8gb-etc.html#r_4545178
Hier ook te koop aangeboden.
Dubieuze zaak.
Verkocht, weer opnieuw (deze) computer in elkaar gezet. en deze mag nu weg omdat ik een laptop wil kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef hexta het volgende:
De vraag is natuurlijk:
Heeft de koper toch afgezien van de koop?
En zo ja, wat zou hier de reden van zijn geweest?
waarom zet je zoiets in elkaar, voor de tweede keer om hem vervolgens te verkopen? Je hebt al 3 keer deze pc aangeboden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef hertjesftw het volgende:
[..]
Verkocht, weer opnieuw (deze) computer in elkaar gezet. en deze mag nu weg omdat ik een laptop wil kopen.
2de keer, zie specs van de allereerste.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Letstalk het volgende:
[..]
waarom zet je zoiets in elkaar, voor de tweede keer om hem vervolgens te verkopen? Je hebt al 3 keer deze pc aangeboden...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
PM user MacorgaZ maar die zocht zoiets dacht ik!
Wispelturig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef hexta het volgende:
2 keer in 2 maanden dezelfde denkfout gemaakt?
Geheel legetiem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef rubje het volgende:
Ik wilde meebieden maar wil eerst weten of dit allemaal wel legitiem iswant ik zie dus in dit topic allemaal kreten die duiden dat we hier te maken hebben met een handelaar
anex....
1050/1100 zoiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef jacobussss het volgende:
voor hoeveel heb jij het zelf ongeveer gekocht ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |