klopt ben ook poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ti nisi skroz nasa...ti si pola poljska....vali ti pozornost jel?
welke posts zijn tot nu wel relevantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en waarom post je zijn foto? Waarom is dat relevant voor dit topic?
omdat hij stoer probeert te doen met zijn illuminatie foto op zijn fobo? hij mocht willen dat hij die macht heb internet gangstertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend.
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af,
Geen idee. Maar grappig denken te zijn door iemand zijn foto te posten is niet grappig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Shalimar het volgende:
[..]
welke posts zijn tot nu wel relevant
ok ik ben een internet gangster, en nu? heb je je punt gemaakt jongemanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
omdat hij stoer probeert te doen met zijn illuminatie foto op zijn fobo? hij mocht willen dat hij die macht heb internet gangstertje
okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Maar grappig denken te zijn door iemand zijn foto te posten is niet grappig.
lol probeer je zo te dissen? wanna be eminem?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ok ik ben een internet gangster, en nu? heb je je punt gemaakt jongeman
goed zo
Nah.. ik zoek nog ff voor de ban meld topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we nu verdergaan met waar we gebleven waren?
Als jij zegt waar we dan gebleven waren???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we nu verdergaan met waar we gebleven waren?
De jas van oostblokkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Als jij zegt waar we dan gebleven waren???
NATO tegen Warschaupact weetogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
hahahahaahahah nederlanders krijgen bijna altijd ruzie met oostblokkers
ja en we weten wie er altijd wintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Bestaat dat hele warschaupact eigenlijk nog dan?
wij bosniers winnen altijd oostblokkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja en we weten wie er altijd wint
en ben geen Nederlander, maar Turkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
Jij bent Bosniër dan moet je ook de geschiedenis beter weten dan mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wij bosniers winnen altijd oostblokkers
hooi turk ik ben bosniche poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ben geen Nederlander, maar Turk
want anders heette het allang Turkijequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
iemand die teveel make-up gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |