Ik ook; ik wil ook zo'n mooie jasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben wel jaloers op oostblokker hoor :$$
ja vooral als je zo door gaatquote:
ja ene adoratie topic na het anderequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
er was een tijd toen je ook zoveel aandacht kreeg![]()
Hij is aanhanger van illuminatiequote:
yupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ene adoratie topic na het andere![]()
![]()
ik heb beetje wodka op dan heb ik schijt aan allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja vooral als je zo door gaat
is dat niet koud slapen op de grontquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb beetje wodka op dan heb ik schijt aan alles
ik heb gister liggen slapen op de grond toen ik wakker werd zag ik me kat likken aan me gezichtzelfs die wil mij
znas pricat nas jezik il samo neke rijeci?quote:
goeie man!....straks scoor je nog een date, laat zien dat jij het meest geschikte jongeman bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij is aanhanger van illuminatie
als je op mij leek zou je genoeg aandacht krijgen meidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ene adoratie topic na het andere![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je op mij leek zou je genoeg aandacht krijgen meid
btw. je kan operatie nemen om een stukje voorhoofd weg te laten halen. dan hoef je het niet steeds je wenkbrauwen omhoog te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb beetje wodka op dan heb ik schijt aan alles
ik heb gister liggen slapen op de grond toen ik wakker werd zag ik me kat likken aan me gezichtzelfs die wil mij
zometeen in de douche zingen als een fucking gek en pleuren wejo dronken is fijn
zoiezo hij is de man je weetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij is aanhanger van illuminatie
wie op klinker haat krijgt problemen.quote:
je weet dus niet wat dat isquote:
met haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wie op klinker haat krijgt problemen.
jawel aleen ik kon niet naar me bed gaan omdat ik te dronken was ging kruipend naar beneden mijn broer zag mij dronken hij zeg in het bosnich jebem ti mater visequote:
Te lui om vertaling te zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jawel aleen ik kon niet naar me bed gaan omdat ik te dronken was ging kruipend naar beneden mijn broer zag mij dronken hij zeg in het bosnich jebem ti mater visevertaling kan je vinden op internet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je op mij leek zou je genoeg aandacht krijgen meid
sulletjequote:

since 2011.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ooow ik zal haar waarderen als een prinses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |