waarom reageer je op hem hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom voel je je aangeproken?
Dat ging vanzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom voel je je aangeproken?
ninja edit.. hahaquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Oostblokker het volgende:
eey mensen ik heb heerlijk wodka op en het begin te werken nu kom ik de echte shit brengen ik ben nietmeer zoo lief zoals ik deed
kijk wel uit dat je niet uitglijdt in de badkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Oostblokker het volgende:
eey mensen ik heb heerlijk wodka op en het begin te werken nu kom ik de echte shit brengen ik ben nietmeer zoo lief zoals ik deed
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Oostblokker het volgende:
Volgens mij zit ze gewoon in een afkickcentrum.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Oostblokker het volgende:
volgens mij moet jij naar een troll school.. leer je nog wat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze gewoon in een afkickcentrum.
ook aan mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb schijt aan wie je bent ik heb schijt wat je bent grote bek dit dat zus zoo stoer ik kom met vervoer en weg is je moer wodka begin te werken ik heb SCHIJT AAN IEDEREEN
Nou dag gezelligheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb schijt aan wie je bent ik heb schijt wat je bent grote bek dit dat zus zoo stoer ik kom met vervoer en weg is je moer wodka begin te werken ik heb SCHIJT AAN IEDEREEN
uhm die truck werkt al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Oostblokker het volgende:
okee eh dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb geen schijt aan mensen die lief doen![]()
![]()
![]()
heb liever schijt dan leugensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb geen schijt aan mensen die lief doen![]()
![]()
![]()
er was een tijd toen je ook zoveel aandacht kreegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben wel jaloers op oostblokker hoor :$$
ik ben de shitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben wel jaloers op oostblokker hoor :$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |