crazy joegosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef Oostblokker het volgende:
aww heb joegoslaven jouw al geleerd wat dat betekent joh stoer stoer
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Gelukkig hebben we ook nog google translate!
eswa geen Pool? dan verandert de whole situation.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ben joego je weet ik ben de shit
als je goed leest op me profiel ben ik bosnier en poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eswa geen Pool? dan verandert de whole situation.
ik snap je niet meer... dus je bent joego en Bosniër?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Oostblokker het volgende:
hij is joego teminste echte BOSNIERmijn trots
hahha mijn folk
Welcome in the hood dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als je goed leest op me profiel ben ik bosnier en pool
Naja hangt van de deel afquote:
hehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Oostblokker het volgende:
mijn ouders zijn pure bosniers maar heb familie in polen dus er zit ook pools bloed in me pure oostblokker dus
oftewel opflikkeren, internet gangster.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
oftewel opflikkeren, internet gangster.
[ afbeelding ]
whahahaaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
oftewel opflikkeren, internet gangster.
[ afbeelding ]
we hebben over landen wat is er zoo erg aan of vindje niet leuk dat je niet mee kan doenquote:
Weet jij nog waar het over gaat danquote:
hehe, klopt zoals wangstersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Topic heet: kleding ENZO.
Dus we mogen het ook over andere dingen hebben
beach arg7 is gebands ofzow got new site?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet jij nog waar het over gaat danik niet meer.
hoi daten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet jij nog waar het over gaat danik niet meer.
Wat sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
beach arg7 is gebands ofzow got new site?
Bedoelen ze dit nou als ze zeggen dat Amerikanen elke dag 3 keer naar de Mcdonalds gaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, klopt zoals wangsters
[ afbeelding ]
nee, wannabe gangstersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Bedoelen ze dit nou als ze zeggen dat Amerikanen elke dag 3 keer naar de Mcdonalds gaan?
i need tinychatquote:
naja het is soort van nachtbagger , maar dan voor 12 uurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Oostblokker het volgende:
je zeg wel me topics zijn nutteloos maar meeste mensen die dat zeggen komen er zelf op en gaan posten ahhaahhaaahahahahaahhahaahahaha,,, damn
quote:
Wie zegt dat ik wil daten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oostblokker, je kan je topics beter gewoon Spamtopic noemen, want iets anders gebeurt er bijna niet, behalve slowchat door mensen die willen daten
niet iedereen van hier wil daten dat klopt maar willen leuke praatje maken verder niks mis meequote:
okee danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
niet iedereen van hier wil daten dat klopt maar willen leuke praatje maken verder niks mis mee![]()
je weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |