abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:38:14 #126
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_93495197
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef wise het volgende:

[..]

Tis anders, afzetterij tegen de maatschappij. Bepaalde "status" willen hebben. "Duur" product in handen hebben.

al met al, belachelijke redenen
Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....

Ik snap ook niet wat er status bepalend aan is om zoiets te hebben ... tis leuk speelgoed maar om er nou een statussymbool van te maken :')

En vooral mensen die doen alsof ze rijk zijn als ze zo'n dingen hebben, terwijl ze dr 2 maanden krom voor hebben moeten liggen ... of een lening van voorschotje.nl hebben gefixed :7

Nee dan laat mij maar n00b zijn met mijn Creative Zen Micro en Samsung laptop.

En ja het opstarten duurt 1 minuutje bij mijn laptop, wow wat een tijdsverlies zeg. Dat verklaart natuurlijk het prijsverschil van 1000 euro :') Ga ik liever voor op vakantie dat geld.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:39:38 #127
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93495261
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!
slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last van :)
Maarja, ik pak dan ook vaker mijn acer laptop ipv mijn airbook :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93495435
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef wise het volgende:

[..]

slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last van :)
Maarja, ik pak dan ook vaker mijn acer laptop ipv mijn airbook :)
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.

Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:45:14 #129
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93495537
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word?
Ik draai sowieso amper achtergrond processen.(heb ik een hekel aan namelijk) Enige "zware" is nod32 :P
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:46:07 #130
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_93495574
quote:

[..]

Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.

Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
En wat voor super spannende werkzaamheden ga je dan verrichten zodra het bureaublad zichtbaar is ? Fokken zeker ?

Goh :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_93495607
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef wise het volgende:

Enige "zware" is nod32 :P
Wat is dat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:47:38 #132
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93495647
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat is dat?
antivirus :)
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:47:50 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_93495659
TVP voor de komische reacties van Reptopbrapi en Spackavelli :')

Edit: Ben ze nog voor ook!
pi_93495663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....

Ik snap ook niet wat er status bepalend aan is om zoiets te hebben ... tis leuk speelgoed maar om er nou een statussymbool van te maken :')
Het afzetten tegen de maatschappij :')!
En het statussymbool :') :') !!
Zijn opvattingen van Windows-gebruikers, en moet je gewoon geen waarde aan hechten.

Sinds ik mijn Macbook heb wil ik voor geen goud terug naar Windows, ondanks dat ik er al 13 jaar mee gewerkt heb. Ik ben totaal niet bezig met het merk van de laptop, maar geniet gewoon van het perfectionisme van het systeem.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_93495693
quote:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.

Een Core 2 duo met 2GB en windows 7 is wel aan de krappe kant moet ik eerlijk zeggen.
Ik denk dat Xp een stuk beter zal draaien. :-)
pi_93495765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef wise het volgende:

[..]

antivirus :)
Wat is dat? :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:51:11 #137
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93495833
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat is dat? :7.
:')
iets wat je op de apple niet nodig heb :), maar als dat een reden is om apple te gebruiken _O- dan kan je gewoon weg niet met computers overweg :)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93496184
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:

[..]

Het afzetten tegen de maatschappij :')!
En het statussymbool :') :') !!
Zijn opvattingen van Windows-gebruikers, en moet je gewoon geen waarde aan hechten.

Sinds ik mijn Macbook heb wil ik voor geen goud terug naar Windows, ondanks dat ik er al 13 jaar mee gewerkt heb. Ik ben totaal niet bezig met het merk van de laptop, maar geniet gewoon van het perfectionisme van het systeem.
Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.
Er is echter een veel goedkopere oplossing die ook perfect en super snel werkt zonder virusscanner etc en dat is Linux.

En als je perse de mooie skin van Apple wilt kun je die ook nog draaien op bijv. Ubuntu

http://maketecheasier.com/turn-ubuntu-lucid-mac-os-x/2010/06/01
pi_93496691
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.

Een Core 2 duo met 2GB en windows 7 is wel aan de krappe kant moet ik eerlijk zeggen.
Ik denk dat Xp een stuk beter zal draaien. :-)
Ik wil niet kiezen, het moet gewoon werken.

Ik ben een apple gebruiker.
pi_93497207
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef jeoff het volgende:

[..]

Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.
Er is echter een veel goedkopere oplossing die ook perfect en super snel werkt zonder virusscanner etc en dat is Linux.

En als je perse de mooie skin van Apple wilt kun je die ook nog draaien op bijv. Ubuntu

[ afbeelding ]

http://maketecheasier.com/turn-ubuntu-lucid-mac-os-x/2010/06/01
Klopt, Ubuntu werkt ook erg relaxt. Erg veel verschil tussen Ubuntu en OSX is er dan ook niet.
Ondanks dat Ubuntu gratis is heb ik toch voor Apple gekozen omdat ze goede en robuuste hardware bieden.
Na jaren gekloot te hebben met vele zelfgebouwde en kantenklare Windows-bakken wilde ik nu iets wat gewoon uit de doos werkt zonder gezeur. Ik heb nu al 3 jaar een macbook, werkt perfect, geen gezeur en nog steeds even snel als dag 1.
Dit was tevens in de tijd van Windows Vista, dat klote besturingssysteem heeft mij ook de doorslag gegeven... Ondanks dat Windows 7 vele malen is zal ik niet snel veranderen.
pi_93498882
Onterechte klacht, open-source is de oplossing niet, apple producten verkopen zo goed omdat alles op elkaar lijkt, en iedereen zich erin kan vinden, en niet van die noob kutapps in de appstore staan. Nuff said
pi_93499270
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef TTTNL het volgende:
Onterechte klacht, open-source is de oplossing niet, apple producten verkopen zo goed omdat alles op elkaar lijkt, en iedereen zich erin kan vinden, en niet van die noob kutapps in de appstore staan. Nuff said
Dit maakt het een apparaat voor 13/14 jarige jongens/meisjes helaas :(
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_93499313
Calimero ging uit varen met zijn blote haren ken e die nog van debasisschool remix van beren smeren :P
Ne mutlu Türküm diyene
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:10:19 #144
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_93499528
top punt van haat, een twitterende 40+er met een iphone die in een starbucks cafe een cholata wipped vanilla deluxe coffee wegsipt al luisterend naar Radiohead ?
pi_93500408
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_93501475
quote:
Die tweede.... :o
Holy shit... Is dat echt?

Is niet echt, gelukkig :P
pi_93501887
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!

Nu de Macbook
Aanzetten
15 seconden later: veschijnt bureaublad en kan ik DIRECT safari openen en op het internet.

Daarom Apple.
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:12:46 #148
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93502634
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:

[..]

Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
mensen wordener ook echt opgefokt van. :')

Feit: je kopt een vet stoere windows machine. die is fukking snel de eerste weken/maanden. Na verloop van tijd wordt ie langzamer en langzamer.
opnieuw installeren etc etc.

mijn macbook pro is 6jaar oud en nog nooit een reinstall gedaan. blijft snel. en bijvoorbeeld timemachine is gewoon zwaar goed.

ja ze zijn 3x zo duur. alleen doe je er ook 5jaar langer mee. vroeger haatte ik apple ook om alles. sinds ze intel processoren hebben is het gewoon beter dan windows. in elk opzicht. Je kan er zelfs tegenwoordig spelletjes op spelen. (maar daar heb ik een spelletjes computer voor ;) )
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_93502649
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:

[..]

Dat hij updates installeert en verwerkt tijdens het opstarten zit alleen maar in de weg. Stront irritant bij windows 7, heb ik bij Vista nooit last van gehad. Heb jaren lang Windows gedraait, en pas sinds augustus MacOS en ik vind het een complete verademing. Dat ding werkt gewoon, zonder dat ik me druk moeten maken of ik de updates wel of niet aan of uit zet. Of dat ik de updates van Java weer uit moeten zetten, omdat te voorkomen dat ik iedere keer tijdens het opstarten een pop up krijg. Je kunt me een fanboy noemen of niet, maar een feit is dat mijn macbook mij heel veel tijd en frustraties voorkomt. Zal niet zeggen dat een macbook nooit een defect heeft, want het blijft hardware. Maar de software is perfect.
quote:
iTunes updates, en quicktime updates? Zitten allemaal ingebakken bij de MacOS updates. M'n updates worden op de achtergrond gedownload en kan ik installeren wanneer ik dat wil :s)
pi_93505144
Heb jij uberhaupt ooit met win7 gewerkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')