Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
Tis anders, afzetterij tegen de maatschappij. Bepaalde "status" willen hebben. "Duur" product in handen hebben.
al met al, belachelijke redenen
slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
slechte laptop zeg. Ik heb daar totaal geen last van
Maarja, ik pak dan ook vaker mijn acer laptop ipv mijn airbook
Ik draai sowieso amper achtergrond processen.(heb ik een hekel aan namelijk) Enige "zware" is nod32quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word?
En wat voor super spannende werkzaamheden ga je dan verrichten zodra het bureaublad zichtbaar is ? Fokken zeker ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
Wat is dat?quote:
antivirusquote:
Het afzetten tegen de maatschappijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ze zich met miljoenen afzetten tegen de maatschappij en zo een soort eigen maatschappij proberen te ontwikkelen door onnodig veel geld uit te geven voor een gadget ....
Ik snap ook niet wat er status bepalend aan is om zoiets te hebben ... tis leuk speelgoed maar om er nou een statussymbool van te maken
Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb nu al meerdere keren meegemaakt bij m'n windows 7 laptop dat hij updates gaan installeren en verwerken TIJDENS het opstarten. Belachelijk.M'n laptop moet werken wanneer ik dat wil, niet wanneer windows klaar is met updaten. Het is zelfs vaak zo dat hij naar het updaten zichzelf spontaan uitschakeld. En ik hem zelf moet restarten.
Als jij je bureaublad zie heh, bij Windows 7, kun je dan direct aan de slag? Of start hij eerst alle op de achtergrond draaiende programma's op, waardoor de PC traag word? BIj MacOS is het zo dat je zodra je het bureaublad ziet, je direct aan de slag kunt,
Mijn windows PC heeft overigens een Core 2 Duo processor en 2GB werkgeheugen. Niks mis mee.
Wat is dat?quote:
quote:
Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het afzetten tegen de maatschappij!
En het statussymbool![]()
!!
Zijn opvattingen van Windows-gebruikers, en moet je gewoon geen waarde aan hechten.
Sinds ik mijn Macbook heb wil ik voor geen goud terug naar Windows, ondanks dat ik er al 13 jaar mee gewerkt heb. Ik ben totaal niet bezig met het merk van de laptop, maar geniet gewoon van het perfectionisme van het systeem.
Ik wil niet kiezen, het moet gewoon werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om auto update uit te zetten en op vaste tijden per week te laten draaien wanner het uit komt.
Een Core 2 duo met 2GB en windows 7 is wel aan de krappe kant moet ik eerlijk zeggen.
Ik denk dat Xp een stuk beter zal draaien. :-)
Klopt, Ubuntu werkt ook erg relaxt. Erg veel verschil tussen Ubuntu en OSX is er dan ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef jeoff het volgende:
[..]
Deze redenering gaat ervan uit dat je maar 2 keuzes hebt: Windows of Apple.
Er is echter een veel goedkopere oplossing die ook perfect en super snel werkt zonder virusscanner etc en dat is Linux.
En als je perse de mooie skin van Apple wilt kun je die ook nog draaien op bijv. Ubuntu
[ afbeelding ]
http://maketecheasier.com/turn-ubuntu-lucid-mac-os-x/2010/06/01
Dit maakt het een apparaat voor 13/14 jarige jongens/meisjes helaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef TTTNL het volgende:
Onterechte klacht, open-source is de oplossing niet, apple producten verkopen zo goed omdat alles op elkaar lijkt, en iedereen zich erin kan vinden, en niet van die noob kutapps in de appstore staan. Nuff said
Die tweede....quote:
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb een Macbook en een laptop met Windows 7. Voorbeeld:
* RaymanNL doet Windows Laptop aan
opstarten
updates installeren
updates verwerken
10 minuten later
bureaublad verschijnt!
Oew! Pop up! Ik moet m'n java updaten! Ohw wacht, m'n laptop is alle programma's nog aan het opstarten en op de achtergrond aan het laden
5 minuten later.
Jeej, firefox openen!
Nu de Macbook
Aanzetten
15 seconden later: veschijnt bureaublad en kan ik DIRECT safari openen en op het internet.
Daarom Apple.
mensen wordener ook echt opgefokt van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
Dat hij updates installeert en verwerkt tijdens het opstarten zit alleen maar in de weg. Stront irritant bij windows 7, heb ik bij Vista nooit last van gehad. Heb jaren lang Windows gedraait, en pas sinds augustus MacOS en ik vind het een complete verademing. Dat ding werkt gewoon, zonder dat ik me druk moeten maken of ik de updates wel of niet aan of uit zet. Of dat ik de updates van Java weer uit moeten zetten, omdat te voorkomen dat ik iedere keer tijdens het opstarten een pop up krijg. Je kunt me een fanboy noemen of niet, maar een feit is dat mijn macbook mij heel veel tijd en frustraties voorkomt. Zal niet zeggen dat een macbook nooit een defect heeft, want het blijft hardware. Maar de software is perfect.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Haque het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als je zo met windows omgaat dan koop je dus mac omdat je een hopeloze gebruiker bent. Dat fanboy volk wordt ook met de dag triester. Argumenten als "ja man met windows krijg je steeds als je iets opent dat hij om een bevestiging vraagt". Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Ja man steeds die updates Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN. Bovenstaande roept java Ja dat kan je ook UIT-ZETTEN.
iTunes updates, en quicktime updates? Zitten allemaal ingebakken bij de MacOS updates. M'n updates worden op de achtergrond gedownload en kan ik installeren wanneer ik dat wilquote:En jullie zitten met dat gevinger van itunes updates, en quicktime player updates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |