abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4553271
Ik zit hier met een probleem, en ik kom er maar niet uit..

Zo'n anderhalf jaar geleden leerde ik een meisje hier uit de flat kennen. Al snel kwamen we iedere dag bij elkaar over de vloer en kregen we 'iets'. Helaas duurde dit niet lang, en na anderhalve maand ging het alweer uit omdat zij niet de gevoelens voor me had die horen bij een relatie. Om mezelf maar een beetje staande te houden en om het voor haar niet onnodig moeilijk te maken, heb ik daar toen een beetje laconiek op gereageerd, alsof ik hetzelfde idee had.. Dat was niet zo, maar jah.
We zagen elkaar nog zo'n twee keer, en daarna zag ik d'r een hele tijd niet meer.. Als ik kontakt met d'r zocht zei ze dat ze het te druk had. Later toen ik d'r nog een keer zag, leek ze me bijna wel te negeren .. Ik had het hier echt heel moeilijk mee, en op een gegeven moment probeerde ik haar ook te ontwijken.
Met mij ging het nu steeds beter, tot een paar maanden geleden.. Ze belde weer aan.. Ik snap er niks van, maar ik liet'r binnen, en het leek ineens weer als een jaar eerder.
Ze had net een vriendje gehad, en dat was uit, maar toch ook nog niet, hij had haar geslagen, tegen d'r gelogen, etc.. in het kort had ze er gewoon slechte ervaring aan over gehouden.. (ondertussen is het uit, en heeft ze alweer een aantal andere 'dates' gehad, die tot nu toe op niks uitliepen (zegt ze)..
Ik heb d'r al een aantal keer gezegd en geschreven wat ik voor d'r voel als ik haar zie, maar ze is heel duidelijk, en ze zegt me dat ze niet 'die' gevoelens voor me heeft..
Ondertussen help ik haar wel met allerlei klusjes in huis, en als zij hier is, gedraagt ze zich ook zo alsof ze hier woont. We kijken vaak samen films, kortom het is vaak heel gezellig.
Maar ik moet me altijd inhouden als ik bij d'r ben.. Zodra ik haar zie, dan wil ik meer, maar ik wil haar daar ook niet steeds mee lastig vallen, dus hou ik het maar voor mezelf.. Ze heeft het steeds over andere jongens die ze ontmoet op internet, en ze vertelde me laatst dat ze naar een parenclub was geweest, en hoorde ik dat ze er gisterenavond weer is geweest, maar nu met een of andere jongen..
Ik had haar al een paar keer gezegd dat ik eigenlijk wel gewoon het contact wil verbreken, of in en ieder geval niet meer als 'hele goeie' vrienden.. Iedere keer praat ze me er weer vanaf. De laatste keer stelde ik haar zelfs voor een ultimatum, dat ze alles of niets kon kiezen.. Misschien stom, en het was helemaal niet m'n bedoeling, maar ik had haar aan het huilen gemaakt hierdoor. Ze wil me niet kwijt als vriend (vooral omdat ze verder al zo weinig vrienden heeft denk ik..) Eigenlijk wil ik haar ook niet in de steek laten, het liefst zou ik haar nooit meer kwijtraken. Maar ik moet toch ook aan mezelf denken ? Dit gedoe met haar beheerst m'n leven op zo'n manier dat ik niet eens denk dat ik een ander meisje zal krijgen op deze manier, het gaat minder goed op m'n werk, etc..

Wat moet ik doen ?

Haar niet meer zien of stel ik me aan, en gaat dit - ook als ik met haar omga, en zij andere vriendjes krijgt - vanzelf wel over.. ?

Ik weet het niet meer in en ieder geval.. Dit heeft me al heel wat slapeloze uurtjes gekost..

Wat zijn jullie ervaringen eigenlijk ? Als een relatie uitgaat, zien jullie je 'ex' dan nog heel vaak ?

pi_4553277
Ze ziet jou gewoon als haar beste vriendje. Klinkt bedonderd, maar zo komt het wel over. (ervaring mee).

p.s. met de meeste van mn exen heb ik nog contact.

woensdag 12 juni 2002 @ 08:23:48 #3
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_4553455
als je er zelf aan onderdoor gaat... contact verbreken je moet namelijk altijd voor jezelf kiezen.
Ja dat is heel egoistisch enzo maar het is wel de manier. Je moet alleen mensen om je heen verzamelen waar je plezier aan beleeft. En dan bedoel ik niet dat het wanneer het even wat minder gaat je mensen maar gewoon aan de kant kan schoppen maar ik lees uit je verhaal. Dat het je meer kwaad dan goed doet dat je met haar omgaat. Dus... moeilijk maar niet meer met haar omgaan. Laat ze het lekker zelf uitzoeken.

sterkte

Drop you like an ill, bad habit
pi_4553466
als 'vrienden' omgaan met je ex werkt (in mijn geval dan) absoluut niet. Best dat je haar niet meer ziet denk ik
suc6 iig
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 12 juni 2002 @ 08:50:59 #5
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4553549
Jij wil meer, zij niet. Dat is duidelijk. Dat betekent dat er 2 mogelijkheden zijn: ofwel je gaat met haar als vrienden om, of je gaat niet met haar om. Hou hierbij rekening met haar en met jezelf. Zij wil vrienden zijn maar het doet jou pijn. Als het je teveel pijn doen, hoe vervelend ook, dan is de beste oplossing wellicht om toch contact te verbreken, of in ieder geval een stuk oppervlakkiger te maken.

Ik heb dit zelf ook meegemaakt en soms kun je er ineens (lijkt het wel) beter mee omgaan. Besef je je eigenlijk gewoon dat niks wordt omdat ze nu eenmaal die gevoelens niet heeft, je legt je er als het ware bij neer.

Met de meeste van mijn exen kan ik prima omgaan. Met 1 ex, waar ik het langst mee heb gehad, kan ik wel goed omgaan maar voel ik me altijd opgelaten. Het doet me nog steeds een heel klein beetje pijn als ik haar met haar vriend zie, ik denk ook niet dat dat ooit overgaat. Andere ex-vriendinnetjes kan ik gelukkig heel goed mee overweg, al zie ik ze niet zo vaak.

pi_4553564
Een relatie meer dan vrienden zit er niet in. Maar dat is geen reden om ook gelijk de vriendschap te verbreken.

Accepteer de vriendschap en ga leuke dingen doen zoals vrienden doen en help elkaar.

-Q-

pi_4553592
Als je er zo aan onderdoor gaat zou ik het contact verbreken. Maar het lijkt me wel erg moeilijk.
History became legend, legend became myth.
pi_4553815
Ik snap niet waarvoor jij je zo pijnigt.
No offence, maar feitelijk gezien naait ze je. En niet op de manier dat je zou willen.

Ik zou haar gewoon vertellen: my way or the high way.

Is eigenlijk verdacht hoe 'moeilijk' die populaire meisjes het altijd schijnen te hebben.

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_4560823
> Ik snap niet waarvoor jij je zo pijnigt.
> No offence, maar feitelijk gezien naait ze je. En niet op
> de manier dat je zou willen.

Jah.. ik snap 't ook niet echt, maar kan geen 'nee' tegen d'r zeggen.. Misschien ben ik wel blind.. Ik denk dat het idd het verstandigste is om onze (vrienden) 'relatie' op een heel laag pitje te zetten..

Bedankt iedereen voor de reakties..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')