Neem op met soundrecorder ofzo en mail naar mij, dan maximize ik de boel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
Ja, wat enorm schattig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef mootie het volgende:
Wel lief he, dat ze zich nog drukmaken om een SL.
ei met de tenen!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
doet u maar gaan naar het Guido topic (beweegt zelf naar het Laura topic)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
je hebt toch geen kijkcijferkastje, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Mylene het volgende:
Juist de reacties zijn leuk als Philip het heeft geraden. Dat missen we nu.
En ik peins er niet over om de reguliere uitzending te gaan kijken.
Als je dat doet Noek, dan ben je mijn held (na Guidster)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
Ik had de hoop ook al opgegeven maar het is er nog, Bommie. Komt dat zien! Komt dat zien!quote:
Voor die mensen is het idd kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Je hebt als het goed is wel geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Dankjewel! iBenny ook.quote:
maar op die ene code zitten nu wel bijna alle fok!ersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |