Ja, die docenten hebben ook geen reet te vertellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende: [..] Nice![]()
zoek op NES Roms, via google genoeg te vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef adrastea het volgende:
ik had vroeger altijd SNES spelletjes op de PC, kirby enzoik weet niet meer waar ik ze kan krijgen
ik weet wel hoe je een nieuw deel moet openen hoorquote:
ik ben bang dat ik dan allemaal virussen binnen haalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zoek op NES Roms, via google genoeg te vinden
en dan nestopia etc.
Heerlijk dit man, dit moet je leren waarderen. Vaker naar mij luisteren dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Japanse muziek. Ik zal geen omg zeggen, dan lijk ik op naatje. Dus dan maar "vreselijk".
Oh sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet wel hoe je een nieuw deel moet openen hoor
Er zijn sites met legale roms (abandonware) en de emu's zijn vaak ook freeware. Gewoon officiële sites bezoeken dus. romnation.net bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef adrastea het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dan allemaal virussen binnen haal
Warme appelflapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Warme appelflap en een koud blikje cola, goed einde van de ochtend![]()
Geeft niks hoor popjequote:
Zelf appelflappen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Warme appelflap![]()
Ik krijg ook zin in oliebollen nu
Dat is altijd wel chill met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Warme appelflap![]()
Ik krijg ook zin in oliebollen nu
Konte bonke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef adrastea het volgende:
doe maar verzoekjen voor mijn main man SSB. gewoon iets
Wat een boefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef adrastea het volgende:
[..]
die vriend van je stuurt mij pics die ik liever niet wou zien
hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat spreekt iedereen mijn naam toch heet uit zeg
Ik heb een paar jingles nodig van dames
ja alleen jij woont aan de andere kant van het station... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Én we wonen beide in Hoorn, in dezelfde wijk nog wel
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Én we wonen beide in Hoorn, in dezelfde wijk nog wel
Je UI is stukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweest
Ik woon aan de kant van het pleintje zeg maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alleen jij woont aan de andere kant van het station... toch?
Oeh spannende gedachtequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweest
Oh daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik woon aan de kant van het pleintje zeg maar.
Bij de kinderbalk enzo in de buurt daar
Grappig, jullie kunnen bij elkaar op bezoekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha LovelyLady en ik wonen 1 minuut lopen van elkaar vandaan komen we net achter
Dat wordt feest dit weekendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha LovelyLady en ik wonen 1 minuut lopen van elkaar vandaan komen we net achter
Kon je niet invallen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
En jij hebt 2 uur lopen bufferen vanochtend
Toen lagen we nog te slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kon je niet invallen?
Nouja volgende keer beter
Deed ik, om 9:55, toen ik wakker werd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kon je niet invallen?
Nouja volgende keer beter
fokking bizarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
terwijl mijn vriend op de bank zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef adrastea het volgende:
ssb is vanavond lovelylady aan het hosselen
Ik zeg: lekker laten zitten, kan hij toekijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terwijl mijn vriend op de bank zitUHUH
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg: lekker laten zitten, kan hij toekijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef adrastea het volgende:
1 pic van SSB zijn penis voor in kkast zijn archiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Neroje het volgende:
Ik vind dit eigenlijk echt wel een lekker nummer
Hmm ik dacht dat Barcelona - Arsenal vanavond is, maar dat is pas volgende weekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef adrastea het volgende:
ssb is vanavond lovelylady aan het hosselen
sharrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen.
Je moet niet in spoilers kijken als je net wakker bent
Waarom klik je dan überhaubt op zo'n spoilerquote:
Vrouwen zijn nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom klik je dan überhaubt op zo'n spoiler?
Ik heb het nog steeds niet gezien, durf het niet te openen op mijn werk__
Sharrrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen.
Je moet niet in spoilers kijken als je net wakker bent
Ik zou het niet doen neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom klik je dan überhaubt op zo'n spoiler?
Ik heb het nog steeds niet gezien, durf het niet te openen op mijn werk__
minipiemel ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Korte omschrijving van wat er in de spoiler stond?
een piemel ter grootte van een clitorisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Korte omschrijving van wat er in de spoiler stond?
eeehhhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een piemel ter grootte van een clitoris
Hier meestal tegen 2-en?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat komt de TNT altijd met de pakketjes in Hoorn?
Ik wil weten of hij al is langs geweest of niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een piemel ter grootte van een clitoris
1 minuut over 2 bij hem danquote:
wat ben je weer gemeen vandaag ... hoe moet ik het anders omschrijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
eeehhh
Dan wil ik jouw clit niet zien
Ik meen het, er zijn vrouwen met zo'n clit, dat is vies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ben je weer gemeen vandaag ... hoe moet ik het anders omschrijven
notedopje? borrelnoot
En waarom precies?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kan maar tot kwart voor 12 luisteren.Doe snel de groetjes.
niet zo stoer doen he, met je imacquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik laat me voor vanavond nog niet inplannen, grote kans dat ik dan mijn iMac al heb en dat ik eerst alles nog moet overzetten en inregelen
Dat lukt me niet binnen een uurtje ben ik bang.
Goed bestudeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik meen het, er zijn vrouwen met zo'n clit, dat is vies.
Het was een piemel van 2cm ofzo
ik keek heel snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik meen het, er zijn vrouwen met zo'n clit, dat is vies.
Het was een piemel van 2cm ofzo
Nee maar het wordt zo gigantisch wennen de eerste dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
niet zo stoer doen he, met je imac
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik keek heel snelhet staat nog op mijn netvlies gebrand
Ik. Anders ander genre opgeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
Hey, wie zegt dat ik vanmiddag ook slechte muziek draai![]()
![]()
ff 2 commerciale mainstream hardstyle hitjes hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef teijezigterman het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat is dit, draait Koelkast nou hardstyle?
kutmuziek dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Britpop. Indie. Achtig. Nog steeds zonder gelul.
Desalniettemin XD We hebben het hier over Koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ff 2 commerciale mainstream hardstyle hitjes haha
En we waarderen het, allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarheid, Koelkast draait gevarieerd
Zoiets moet je bevestigen met pics heh, dat weet jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, de zangeres is gewoon pokkelekker
Foto pls!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, de zangeres is gewoon pokkelekker
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoiets moet je bevestigen met pics heh, dat weet je?
Maar ga je altijd indiezooi draaien?quote:
Zet maar mainstream neer dan, ik heb zoveel verschillende soorten dat er niet echt één genre aan te geven is..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ga je altijd indiezooi draaien?
Of ook een bonkersplaatje etc.
Dan kun je beter top40 of mainstream neerzetten namelijk
Omdat ik die niet doorgeefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef teijezigterman het volgende:
Hey Koelkast, hoe komt het dat als jij draait er op mijn mediaplayer niet staat welke nummers je aan het draaien bent?
Lang antwoord:quote:
Ah, zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lang antwoord:
Ik draai niet met VDJ/SAM etc.
Ik draai met OTS en dat gaat mijn mengpaneel in, net als de mic, de cd speler, de MD speler, platenspeler en alles wat ik er op aansluit. Alles wat het mengpaneel in gaat gaat terug naar de pc en die zendt het uit via Edcast.
jij hebt gewoon een bazenstudioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lang antwoord:
Ik draai niet met VDJ/SAM etc.
Ik draai met OTS en dat gaat mijn mengpaneel in, net als de mic, de cd speler, de MD speler, platenspeler en alles wat ik er op aansluit. Alles wat het mengpaneel in gaat gaat terug naar de pc en die zendt het uit via Edcast.
Ja maar daar zend ik nu niet vandaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een bazenstudioheb ik gezien
oh nou dan nog heb je een bazenstudioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar daar zend ik nu niet vandaan![]()
Nu gewoon vanuit huis.
Pics van je thuisstudioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar daar zend ik nu niet vandaan![]()
Nu gewoon vanuit huis.
quote:
nou enquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bureau met klerezooi
quote:
Iemand moet er toch het lulletje zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Ragboer het volgende:
Fokking saai, laten ze mij het hele kantoor opruimen.... Terwijl die anderen lekker zitten te skypen met elkaar... kutcollega's.
Sinds wanneer noem je de Burger King "kantoor" en sinds wanneer heet het omroepen van WHOPPER KAAS "skypen"? Is dat codetaal?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Ragboer het volgende:
Fokking saai, laten ze mij het hele kantoor opruimen.... Terwijl die anderen lekker zitten te skypen met elkaar... kutcollega's.
Hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem je de Burger King "kantoor" en sinds wanneer heet het omroepen van WHOPPER KAAS "skypen"? Is dat codetaal?
Garppig heur...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem je de Burger King "kantoor" en sinds wanneer heet het omroepen van WHOPPER KAAS "skypen"? Is dat codetaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zeg je tegen een Marokkaan met een stropdas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil zo'n broodmachinequote:
Ik had zo'n broodbakmachine. Vies brood.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil zo'n broodmachine
Aten we zondagavond bij mijn vriendin thuis, samen met Ierse stoofpot
Ja. Ik wil bruin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij is het wit maar dan met zaadjes boven op
Dat is geen bruin brood, dat is geverfd broodquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eetsmakelijk
Nationale complimenten dag... ik hou me in....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen bruin brood, dat is geverfd brood![]()
Maar toch bedankt
Als je niks leuks te zeggen heb... zeg dan maar helemaal niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nationale complimenten dag... ik hou me in....
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nationale complimenten dag... ik hou me in....
Eigenlijk had ik het over het luisteraarsaantal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welkom
[..]
Je ziet er goed uit vandaag
quote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Hier momenteel voor mijn neus
het is complimentendagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het over het luisteraarsaantal.
Stream is up at 192 kbps with 9 of 500 listeners (9 unique)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het over het luisteraarsaantal.
Oh, goed dat me dat verteld; Dankje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heerlijk!
[..]
het is complimentendag
Het smaakt mij goed inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heerlijk!
[..]
het is complimentendag
je hebt ten aller tijde trekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef teijezigterman het volgende:
Al dit gepraat over brood, ik ga ontbijten!![]()
Inderdaad. Eigenlijk al 13, mijn collega's horen ook wat ik luisterquote:
Popje hoort het ook, dus al 14.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk al 13, mijn collega's horen ook wat ik luister
Ik vroeg het nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:21 schreef Brulkuikentje het volgende:
heb je niet het origineel of cosmic gate remix van home?
fixed, hoop ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niks van de remixes
Mij boeit het aantal luisteraars totaal niet, ik ga wel doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast draait altijd de beste muziek wanneer er weinig mensen luisteren.
queuedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
Heb je tijd voor Clokx - Catch Your Fall??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 12:34:22 ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Een van de jongste fans van DJ KoelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een van de jongste fans van DJ KoelkastAlvast de nieuwe generatie indoctrineren, zodat ze blijven luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onzin Radio!
ONZ radio! :D
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Alvast de nieuwe generatie indoctrineren, zodat ze blijven luisterenOnzin Radio! :d
whehee oepsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
Tof. Het is zo rustig dat de muziek kneiterhard staat hier.
Iemand van het bedrijf naast ons vroeg of het iets zachter kon, ze hoorden het tijdens hun overleg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
Tof. Het is zo rustig dat de muziek kneiterhard staat hier.
Iemand van het bedrijf naast ons vroeg of het iets zachter kon, ze hoorden het tijdens hun overleg
Zó oud alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:46 schreef Brulkuikentje het volgende:
vandaag is mijn grote held justin bieber 17 jaar geworden!
Ik vind het helemaal primaquote:
jij wil altijd zoveelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:49 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een Stayin' Alive willen horen
Een van de jongste fans van DJ KoelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief
![]()
![]()
![]()
ten gehorequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef -Datdus- het volgende:
Sharrr wat ga je allemaal te gehoren brengen?
istie al ge unbanned?quote:
Het werkt nu zo:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
istie al ge unbanned?
jingels voor draakje snachts zijn geniaal al draait draakje dus nog steeds raymond en japanse meuk
Gouryella - Gouryellaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jarige Job
Koelkast welk nummer is dit?
ik was vannacht zo zat van raymond dat ik mensen uit seks naar de radio heb geloktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het werkt nu zo:
1 random nummer
1 top aangevraagd nummer
1 random nummer
1 random nummer
1 top aangevraagd nummer
1 random nummer
1 random nummer
1 top aangevraagd nummer
1 random nummer
etc.
Dus het wordt nog gedraaid, maar niet meer alleen maar. En als je zelf wat aanvraagt draait 'ie dat
Een van de jongste fans van DJ KoelkastHehe hij schudt met z'n hoofd zoals JokertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gouryella = Tiësto & Ferry Corsten, hoe ver kan hij er vandaan zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toch...
stomme shazam zegt DJ Jean
Hij is ook gewoon de gekste, je weet tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe hij schudt met z'n hoofd zoals Jokertje
Kan maar 1x gespeeld zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was vannacht zo zat van raymond dat ik mensen uit seks naar de radio heb gelokt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe hij schudt met z'n hoofd zoals Jokertje
hij heeft 2 nummers.. dat is 2 keer in 4 uur.. daarnaast nog paar keer die vrolijke japanse muziekquote:
Klopt, maar:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft 2 nummers.. dat is 2 keer in 4 uur.. daarnaast nog paar keer die vrolijke japanse muziek
ja het viel mij afgelopen week inderdaad ook op dat het steeds anders geschreven werdquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, maar:
alle nummers worden volgende week gereset naar standaard, daarna is het weer: meest aangevraagd = vaaksts random gedraaid, maar wel tussen 2 compleet random platen in.
Ik ben zelf ook de draad kwijtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja het viel mij afgelopen week inderdaad ook op dat het steeds anders geschreven werd
Wat is nou het goede?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Viro het volgende:
[..]
* viro zet een geile kreun stem op en zegt:popjeeeee![]()
![]()
![]()
[..]
ook met een geile stem: knetter![]()
De bedoeling is:quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Viro het volgende:
[..]
* viro zet een geile kreun stem op en zegt:popjeeeee![]()
![]()
![]()
[..]
ook met een geile stem: knetter![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De bedoeling is:
elke 2 weken 1 uitzending met de top (10 of 20) meest aangevraagde platen (automatisch uitgezonden met de stemmen van iedereen) en daarna alles weer gereset zodat alles weer gelijk is.
Maar de jingles zijn tof ja? Er komen er nog een paar bij
De jingles zijn leuk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De bedoeling is:
elke 2 weken 1 uitzending met de top (10 of 20) meest aangevraagde platen (automatisch uitgezonden met de stemmen van iedereen) en daarna alles weer gereset zodat alles weer gelijk is.
Koelkastmeneer, u kunt me morgen wel uitroosteren, ik moet dingen regelen voor andere dingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De bedoeling is:
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koelkastmeneer, u kunt me morgen wel uitroosteren, ik moet dingen regelen voor andere dingen![]()
Oeh, dat zou ik wel awesome vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok![]()
Wil je op maandag voortaan altijd tot 17? Trollen is van het rooster af omdat hij zich niet afmeldt.
Sry speciaal voor jou:quote:
Ok tof, ik ga je er op zetten en als je deze week extra wil laat maar wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik wel awesome vinden![]()
Iets van Angerfistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
Zijn er verzoekjes voor 14:00? Kan ik alvast wat gaan downloaden namelijk, te weinig leuke muziek
Ik kan niet luisteren naar je showquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
Zijn er verzoekjes voor 14:00? Kan ik alvast wat gaan downloaden namelijk, te weinig leuke muziek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hou van koffie en koffie houdt van mij
de perfecte relatie
Altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok tof, ik ga je er op zetten en als je deze week extra wil laat maar weten
het is vast wel mogelijk.. zijn mensen met raardere dingen getrouwdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trouwen?
oh dat kan weer niet zeker
De nieuwe rickroll toch?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is vast wel mogelijk.. zijn mensen met raardere dingen getrouwd
Technoboy - Ti Sentoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
Virroooo heb je al cadeautjes gehad?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Viro het volgende:
Koelkast kan je tom jones met sexbomb draaien?
Uhuquote:
Inferno Brothers - Slave to the Ravequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
ja vannacht vond ik jou in mijn bed verpakt in kadopapier met een strikje erom heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Virroooo heb je al cadeautjes gehad?
Ik ben voorquote:
Note to self... dat doe ik dus ook niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ja vannacht vond ik jou in mijn bed verpakt in kadopapier met een strikje erom heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |