Ja, die docenten hebben ook geen reet te vertellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende: [..] Nice![]()
zoek op NES Roms, via google genoeg te vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef adrastea het volgende:
ik had vroeger altijd SNES spelletjes op de PC, kirby enzoik weet niet meer waar ik ze kan krijgen
ik weet wel hoe je een nieuw deel moet openen hoorquote:
ik ben bang dat ik dan allemaal virussen binnen haalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zoek op NES Roms, via google genoeg te vinden
en dan nestopia etc.
Heerlijk dit man, dit moet je leren waarderen. Vaker naar mij luisteren dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Japanse muziek. Ik zal geen omg zeggen, dan lijk ik op naatje. Dus dan maar "vreselijk".
Oh sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet wel hoe je een nieuw deel moet openen hoor
Er zijn sites met legale roms (abandonware) en de emu's zijn vaak ook freeware. Gewoon officiële sites bezoeken dus. romnation.net bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef adrastea het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dan allemaal virussen binnen haal
Warme appelflapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Warme appelflap en een koud blikje cola, goed einde van de ochtend![]()
Geeft niks hoor popjequote:
Zelf appelflappen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Warme appelflap![]()
Ik krijg ook zin in oliebollen nu
Dat is altijd wel chill met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Warme appelflap![]()
Ik krijg ook zin in oliebollen nu
Konte bonke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef adrastea het volgende:
doe maar verzoekjen voor mijn main man SSB. gewoon iets
Wat een boefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef adrastea het volgende:
[..]
die vriend van je stuurt mij pics die ik liever niet wou zien
hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat spreekt iedereen mijn naam toch heet uit zeg
Ik heb een paar jingles nodig van dames
ja alleen jij woont aan de andere kant van het station... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Én we wonen beide in Hoorn, in dezelfde wijk nog wel
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Én we wonen beide in Hoorn, in dezelfde wijk nog wel
Je UI is stukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweest
Ik woon aan de kant van het pleintje zeg maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja alleen jij woont aan de andere kant van het station... toch?
Oeh spannende gedachtequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ben ik al een paar keer heel dicht bij je in de buurt geweest
Oh daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik woon aan de kant van het pleintje zeg maar.
Bij de kinderbalk enzo in de buurt daar
Grappig, jullie kunnen bij elkaar op bezoekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha LovelyLady en ik wonen 1 minuut lopen van elkaar vandaan komen we net achter
Dat wordt feest dit weekendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha LovelyLady en ik wonen 1 minuut lopen van elkaar vandaan komen we net achter
Kon je niet invallen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
En jij hebt 2 uur lopen bufferen vanochtend
Toen lagen we nog te slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kon je niet invallen?
Nouja volgende keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |