WL!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk al, waarom doet ie het nietmaar topic was vol
WL :wW goedemorgen manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk al, waarom doet ie het nietmaar topic was vol
Ha! NBT, alles goed ? en MD trouwens ook , had al wat getyped maar het topic was al volquote:
ja, hier alles oke! Daar ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ha! NBT, alles goed ? en MD trouwens ook , had al wat getyped maar het topic was al vol
hahahahaha oohwjaaaa. hij is viess.....quote:
ja hoor, redelijk! ben iig wel toe aan wat zonnestralenquote:
niet te vaak f5'en hequote:
quote:
Ik denk dat we daar allemaal wel al klaar voor zijn ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, redelijk! ben iig wel toe aan wat zonnestralen
Dat zat ik me van het weekend ook af te vragenquote:
nee, ik weet, wordt de site geblockedquote:
Dus jij zit continue naast een stopcontact?quote:
nee dat niet maar hij laadt snel opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij zit continue naast een stopcontact?
Dat is dan wel weer handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat niet maar hij laadt snel op
wwaaar?quote:
Ik kan dat ook maar ff........ dan word ik het gauw zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
knap dat je dat kan volhouden op je mobiel, ik wordt echt gestoord van dat kleine schermpje
Dat had ik nou ook dit weekend... heb het een paar keer geprobeerd, maar fokken op mobiel is niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
knap dat je dat kan volhouden op je mobiel, ik wordt echt gestoord van dat kleine schermpje
OH HAIquote:
En je mag ze toch ook nog niet laten zien of wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ze echt niet te laten zien hoor
Hoeft ook niet schat!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ze echt niet te laten zien hoor
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook dit weekend... heb het een paar keer geprobeerd, maar fokken op mobiel is niet mijn ding
Dat zuigt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.
als ik wil kan ik ze pmen ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En je mag ze toch ook nog niet laten zien of wel?
Iphonequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.
maar dat wil je niet... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik wil kan ik ze pmen ofzo
Maar je wil niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik wil kan ik ze pmen ofzo
Deed ie dat maar, dat had ik er nog wat aanquote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben nu toets maken, tot zo liefjes
Sterkte met je toets!quote:
Daarom moeten we gewoon meeten!!quote:
quote:
Beter Aftellen!! 5 nachtjesquote:
quote:
maar ze zijn wel fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is maandag voor mn gevoel... ben niet gewend aan lange weekenden
Ja, dat zal ik ook zeker niet ontkennenquote:
sow, heb je de vragen uberhaupt gelezen, of gewoon kruisjes op een vel gezet?quote:
En?quote:
Nou, voor mij duurt het nu weer even... denk tot de zomerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook een lang weekend, tijdje geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad.
vorige week
zo dan, een hele dag nog wel. wil je wat kilos eraf krijgen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En?
[..]
Nou, voor mij duurt het nu weer even... denk tot de zomer
Maar heb volgende week woensdag wel een dagje sauna
Nee, gewoon relaxen, beetje zwemmen, genieten van lekker eten en verschillende sauna's proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, een hele dag nog wel. wil je wat kilos eraf krijgen ?
Ah, daar weet je wel genoeg van zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ze wel gelezenging over voortplanting
en ik werd net besprongen door een hond
lijkt me ook wel eens wat om te proberen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, gewoon relaxen, beetje zwemmen, genieten van lekker eten en verschillende sauna's proberen
Nog nooit in een sauna geweest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me ook wel eens wat om te proberen eerlijk gezegd.
ja dankzij jullie hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, daar weet je wel genoeg van zekerkon je blind invullen
was het een lekkere hond
Dan ruik je vast lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dankzij jullie heja nou hij ruikt steeds aan mn kont enzo
nou ik word toch liever door een vent bereden dan door een hondquote:
Mannen zijn toch ...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou ik word toch liever door een vent bereden dan door een hond
eerlijk gezegd , nee nog nooit.quote:
[New kids] Wat? kom eraan, kut![/New kids]quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou ik word toch liever door een vent bereden dan door een hond
mannen zijn leuk hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mannen zijn toch ...euhmmm sommige dan
New kidsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[New kids] Wat? kom eraan, kut![/New kids]
Net van terug. Meteen na het ziekenhuis binnengelopen. Zat toch min of meer op de route naar ouderlijk huis.quote:
jij let echt nooit op als ik iets zeg hequote:
Nieettttttanquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ze is 22 dacht ik, ben het weer kwijt
Mijn wekker gaat elke keer om 6 uur..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ook, mja morgen kan ik langer en dan word ik weer 8 uur wakker en ga ik fokken
zoohoo een poes die terug liktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen wekker nodig, de poes komt me om 5 uur wakker likken
zo is dat, ik wordt gewoon klem gezetquote:
wordt jouw poes ook wel eens wakker gelikt dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn moedert wekt memijn kat slaapt bij me
de mijne wil naar buiten als de vogels gaan fluiten, en aangezien ik aan de zee woon, sterft het vd vogelsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn moedert wekt memijn kat slaapt bij me
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt jouw poes ook wel eens wakker gelikt dan?
aaahw lieffquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Met tranen in men ogen verlaat ik stage.
Het was een erg leuke stage en mijn beoordeling is goed. Ik ga de map inleveren en dan eindelijk tot rust komen.
Ik ben zo blij, mijn dag kan niet meer stuk.
Nog lekker met de kids gekroelt en cadeautjes gehad.
Ik mis ze nu al!
Echt geweldig en ze hebben dingen gemaakt wat ik kan gebruiken voor men huisje. Zo lief gewoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
aaahw lieff
dat gevoel ken ik van mijn verloofde als ze bij haar stage weg gaat
aaahwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Echt geweldig en ze hebben dingen gemaakt wat ik kan gebruiken voor men huisje. Zo lief gewoon.
En die woorden perfectwij gaan je missen ,we kunnen niet meer samen kroelen. En alles maakt mezelf trots op wat ik behaald heb. Geweldig
Dankje CC
je wilt geen kinderen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef gianni61 het volgende:
ik heb bewondering voor je GSK,
als ik al denk aan een dag lang omringt te worden door kleine kinderen breekt mij het koude angstzweet uit
dus beoordeling was goed?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Echt geweldig en ze hebben dingen gemaakt wat ik kan gebruiken voor men huisje. Zo lief gewoon.
En die woorden perfectwij gaan je missen ,we kunnen niet meer samen kroelen. En alles maakt mezelf trots op wat ik behaald heb. Geweldig
Dankje CC
valt nu weer mee gelukkigquote:
Ja dat klopt. De kleine dingen maken het zo fijn. 'Ja ik hou van jou' of ze knuffelde en gaven kusjes. Ik ben ook echt dol op kids, vooral jonge kidsquote:
Alles heeft zn voors en zn tegens... maar als zo'n kleine van jezelf is, dan is het toch wel anders. Ik zou door het vuur gaan voor MiniDuckquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
hell no, mn zus heeft dr 2. Dat eventjes leuk, maar niet voor lang.
Maar ja, meningen kunnen altijd nog bijgesteld worden. Als vrijgezel heb je heel makkelijk praten aangezien je alleen toch geen kinderen kan maken
Ik ben het nog niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja soms vraag ik me af of ik wel geschikt zou zijn voor kids
Tja, dat is niet helemaal de juiste eigenschap voor kinderen onderhouden denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha okeik ben te chaotisch denk ik
Dat is mijn ex ook en die was heeeeel sociaal hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef gianni61 het volgende:
ik ben werktuigbouwkundige, wij staan zowizo niet bekend om onze sociale vaardigheden
vandaar dat het je ex isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is mijn ex ook en die was heeeeel sociaal hoordie hield er meerdere meissies op na
ik neem aan dat dat de reden is dat hij je ex is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is mijn ex ook en die was heeeeel sociaal hoordie hield er meerdere meissies op na
er zal nog wel wat veranderen qua gedrag enzo dus zal vast wel goedkomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, dat is niet helemaal de juiste eigenschap voor kinderen onderhouden denk ik
Begrijpelijk dan is het anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alles heeft zn voors en zn tegens... maar als zo'n kleine van jezelf is, dan is het toch wel anders. Ik zou door het vuur gaan voor MiniDuck
zwangerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef NBT het volgende:
Ik heb ook trek, dat terwijl ik al 4 broodjes op heb![]()
Ik eet echt veel te veel
Vast wel, je hebt zowieso 9 maanden om je voor te bereiden...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja soms vraag ik me af of ik wel geschikt zou zijn voor kids
langer als je nog geen vent hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwanger![]()
[..]
Vast wel, je hebt zowieso 9 maanden om je voor te bereiden...
Asjeblieft zeg............. Ik zou het wel leuk vinden een kindje, maar die verantwoordelijkheid heb ik niet.............. Ik denk ook dat het kind dan niet echt gezond is wanneer het eruit zal komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwanger![]()
[..]
Vast wel, je hebt zowieso 9 maanden om je voor te bereiden...
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg............. Ik zou het wel leuk vinden een kindje, maar die verantwoordelijkheid heb ik niet.............. Ik denk ook dat het kind dan niet echt gezond is wanneer het eruit zal komen
Daarom zeg ik zowiesoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
langer als je nog geen vent hebt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat de reden is dat hij je ex is?
wat dat betreft is het dus eigenlijk asociaal ten opzichte van jou. En ten opzichte van vrijgezelle mannen die een vriendin willen terwijl hij er 2 heeft
Eetse moP!quote:
Omdat ik ook niet bepaald gezond leef..quote:
wait whut?!? wtf owkee die zag ik niet aankomen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]neuh dat was toen ie er met mijn nichtje vandoor ging
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
wait whut?!? wtf owkee die zag ik niet aankomen...
wel een duidelijke reden om em de deur uit te trappen
lijkt me ook ingewikkeld voor je zoontje... het is je achternicht, maar ok je 'moeder'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]vond ik ook wel
Ze zitten nog steeds bij elkaar... ze wonen nu samen.. en zij speelt lekker moedertje over mijn zoontje
Hij is er nu wel aan gewend het is al 4 jaar zo.. maar in het begin erg verwarrend inderdaad, zij woonde namelijk bij ons in, en ineens gingen zijn vader en zij weg... hij snapte niet waarom wij niet meegingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
lijkt me ook ingewikkeld voor je zoontje... het is je achternicht, maar ok je 'moeder'
ach ja ieder huisje heeft zijn kruisje
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij is er nu wel aan gewend het is al 4 jaar zo.. maar in het begin erg verwarrend inderdaad, zij woonde namelijk bij ons in, en ineens gingen zijn vader en zij weg... hij snapte niet waarom wij niet meegingen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jadat is zelfs voor menig volwassene nog moeilijk te bevatten.
gelukkig dat hij er nu wel aan gewend is
Van je familie moet je het hebben hequote:
voor meet? maar weer een zondag doen, andere dag kan cc eigenlijk nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Apart ja
Cc weet je al iets over een andere data?
wjooptiedooo!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
We gaan iets met varkensvlees doen
Die toets van net?quote:
niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
varkenshaas in een peper/room sausje met aardappelschijfjes en peultjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
is het voor hem dan niet gewoon pizza??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ha! een turk is jarig op mn werk, en ja wat trakteert ie dan, turkse pizza
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ha! een turk is jarig op mn werk, en ja wat trakteert ie dan, turkse pizza
varkensvleesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das nog eens lekker! Met of zonder vlees?
Ja voor een meet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef NBT het volgende:
[..]
voor meet? maar weer een zondag doen, andere dag kan cc eigenlijk niet
quote:
DWquote:
haha, ja daar zit wat in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:08 schreef tripack het volgende:
[..]
is het voor hem dan niet gewoon pizza??
Niks... alleen we gaan naar Utrecht, want CC gaat niet en dat is beter te bereiken voor NBT, mits jij er ook akkoord mee benquote:
zonder vlees, en zonder kaas. tja anders is hij 4,50 per pizza kwijt ipv 1,75. dat scheelt welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das nog eens lekker! Met of zonder vlees?
er staan nog maar 3 mensen in de OPquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niks... alleen we gaan naar Utrecht, want CC gaat niet en dat is beter te bereiken voor NBT, mits jij er ook akkoord mee ben
zou kano komen dan? Wie kunnen we dan nog meer vragen? Kan je Merel- niet vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
er staan nog maar 3 mensen in de OPkomt kano ook niet meer?
ik weet niet of ik naar een meet van 3 mensen wil.
opzich een goed idee, maar dan duurt het voor mij nog meer dan een maand... want ik zit de rest van de maand vol op zondagen.... en zaterdagen gaat ook niet lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Koen66 het volgende:
of plan een meet op een dag dat er meer kunnen
Kano zou komen. Ez staat ook niet meer in de OP.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zou kano komen dan? Wie kunnen we dan nog meer vragen? Kan je Merel- niet vragen
Vriendinnetje van mijquote:
ah, volgens mij heeft die ook wel eens in KSC gepostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mijKijk maar eens in KPD.
Er was een rel om haar zelfsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, volgens mij heeft die ook wel eens in KSC gepost
Jij komt toch neit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
ik zie 92merel liever denk ik.
hoi DW trouwens
nee, maar 92 merel ook nietquote:
Die ehb ik al gezienquote:
Tof. Waar is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
ik heb jullie allemaal nog niet gezien.
behalve misschien tdrone, want we kwamen er vanochtend achter dat we maar 6 km van elkaar wonen
Haha toevalligquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
ik heb jullie allemaal nog niet gezien.
behalve misschien tdrone, want we kwamen er vanochtend achter dat we maar 6 km van elkaar wonen
allebei in het schitterende zuid limburgse heuvellandquote:
Hoezo zou ze geen zin hebben dan, hebben jullie ruzie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kano zou komen. Ez staat ook niet meer in de OP.
Ik weet niet wie nog meer. Denk niet of Merel- er nu zin in heeft eigenlijk.
ja dat wist ik maar waar preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei in het schitterende zuid limburgse heuvelland
quote:
Nee, natuurlijk niet. Prive redenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo zou ze geen zin hebben dan, hebben jullie ruzie?
ik woon in gulpen, ik weet niet of tdrone jullie wil verraden waar hij woontquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar waar precies
tdrone wil dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon in gulpen, ik weet niet of tdrone jullie wil verraden waar hij woont
Ah, op die fiets...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Prive redenen
jawelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, op die fiets...
maar heb je geen zin om mij en NBT te meeten?
Ah, gelukkig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jawelMaar er moetne meer komen.
Margraten, daar was ik 2 maanden geleden nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef gianni61 het volgende:
neem google maps en trek een cirkel 6km om gulpen, dan zit je altijd in de buurt
ik heb weinig zin om daarvoor naar Utrecht te reizen zegmaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Ja, zeker moeten er meer komen
HOIquote:
wat deed je daar dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Margraten, daar was ik 2 maanden geleden nog.
was met een vriend mee, die moest een lading ophalenquote:
wederhelftquote:
Wat is je minimum dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb weinig zin om daarvoor naar Utrecht te reizen zegmaar.
Iets meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wederhelft![]()
[..]
Wat is je minimum dan?
als je het zo zegt klinkt het meteen weer verdachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
was met een vriend mee, die moest een lading ophalen
Dus als kano komt, dan is het goed?quote:
Hij zou toch uberhaupt niet komen? ik had hem niet op de lijst zien staan iigv...quote:
Of dichterbij, zeg maar..... veenendaal?quote:
Liefje!quote:
Arnhem is daar wat te beleven? Het maakt voor mij niet uit of ik naar utrecht of arnhem gaat, het allebei een uur rijden...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Hij zou toch uberhaupt niet komen? ik had hem niet op de lijst zien staan iigv...
[..]
Of dichterbij, zeg maar..... veenendaal?![]()
[..]
Liefje!![]()
Misschien komen er nog andere...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Arnhem is daar wat te beleven? Het maakt voor mij niet uit of ik naar utrecht of arnhem gaat, het allebei een uur rijden...
quote:
quote:
Strooizoutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het zo zegt klinkt het meteen weer verdacht
Ik woon in Arnhem..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Arnhem is daar wat te beleven? Het maakt voor mij niet uit of ik naar utrecht of arnhem gaat, het allebei een uur rijden...
hij zou wel komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Hij zou toch uberhaupt niet komen? ik had hem niet op de lijst zien staan iigv...
[..]
Of dichterbij, zeg maar..... veenendaal?![]()
[..]
Liefje!![]()
ik had het logischer gevonden als je drugs had gezegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Strooizout
[..]
Ik woon in Arnhem..
Als Kano en GSK komen, dan gaan we gewoon naar Utrecht, dan komt DW daar ook heen, komen ze niet, dan kunnen we toch ook met 3 afspreken in Arnhem?quote:
Ik vind het prima, kom je me dan wel halenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als Kano en GSK komen, dan gaan we gewoon naar Utrecht, dan komt DW daar ook heen, komen ze niet, dan kunnen we toch ook met 3 afspreken in Arnhem?
Niet aankomende zondag maar de volgende meet?quote:
we hebben het over zondag toch nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Niet aankomende zondag maar de volgende meet?
dat zou nog besproken worden ofzo
Als het in Arnhem is, dan kan dat wel, Veenendaal is dan niet zover omquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kom je me dan wel halen
ik wel, die andere meet heeft nog niet eens een datumquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het in Arnhem is, dan kan dat wel, Veenendaal is dan niet zover om
Die moet nog geprikt worden inderdaad...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wel, die andere meet heeft nog niet eens een datum
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Sorry kan niet goed terug lezen op mobiel
Eventueelquote:
Als GSK komt, kom ik niet. Ik kan dan niet voor mezelf instaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als Kano en GSK komen, dan gaan we gewoon naar Utrecht, dan komt DW daar ook heen, komen ze niet, dan kunnen we toch ook met 3 afspreken in Arnhem?
GSK komt niet.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als GSK komt, kom ik niet. Ik kan dan niet voor mezelf instaan.
Dus DW komt welquote:
Jij houd niet van kuikentjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als GSK komt, kom ik niet. Ik kan dan niet voor mezelf instaan.
Oke.quote:
Ik mag GSK niet, en ik kan dan niet normaal doen.quote:
Duidelijk... laten we er hier niet meer woorden aan vuil maken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Ik mag GSK niet, en ik kan dan niet normaal doen.
Zondag dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt er aan wanneer enzo maar is wel de bedoeling
alsof jij carnavalszondag naar arnhem gaat..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt er aan wanneer enzo maar is wel de bedoeling
Maar dan is het toch niet meer dan logisch dat zij geen zin heeft om je te meeten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja je mag me niet, nog steeds om dat bagger gebeure?
Maar dan kan er toch wel normaal gedaan worden ?
dat kan wel gedeeltelijk, zo goed ken ik Arnhem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Duidelijk... laten we er hier niet meer woorden aan vuil maken...
Maar DW kan jij NBT en mij in Arnhem de weg wijzen?
Ach, komt wel goed, als jij een leuke eettent weet is het genoeg, er is toch vast wel een kroeg open ofzo... en anders bij jou thuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat kan wel gedeeltelijk, zo goed ken ik Arnhem nou ook weer niet.
Dat geeft ook niets begrijp het wel. Als ze me niet mag, mag ze me niet. Maar gewoon nog de gezellige sprekken hier te hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet meer dan logisch dat zij geen zin heeft om je te meeten?
Nee..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:
begint dat A mag B niet gedoe nu hier ook al
Daarvoor al nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja je mag me niet, nog steeds om dat bagger gebeure?
Maar dan kan er toch wel normaal gedaan worden ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef 92Merel het volgende:
Hoi
Ik ben moe
Net iets van 100 foto's gemaakt voor kunst![]()
Zo nog naar kruidvat toe om dat + de foto's die ik al had te laten afdrukken.
Sorry kan er niks (meer) aan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef Koen66 het volgende:begint dat A mag B niet gedoe nu hier ook al
Nog niet echt, hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
merel!
Zondag al plannen?
Succes met je foto's!
Cooool wat heb je allemaal geschoten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef 92Merel het volgende:
Hoi
Ik ben moe
Net iets van 100 foto's gemaakt voor kunst![]()
Zo nog naar kruidvat toe om dat + de foto's die ik al had te laten afdrukken.
Arnhem bijna zelfs omdat er anders nog minder komtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog niet echt, hoezo?
En ik zie dat jullie ineens in Utrecht gaan meeten en dat er bijna niemand meer komt?
Allemaal foto's van dingen die ik gemaakt heb, deel heb ik hier al staan, maar bijna al mn 2D werk moet nogquote:
Als het een grote meet is maakt het niet uit, dan spreken we elkaar toch niet. Maar bij een kleine meet kan ik neit voor mezelf instaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat geeft ook niets begrijp het wel. Als ze me niet mag, mag ze me niet. Maar gewoon nog de gezellige sprekken hier te hebben
Moet ik maar hopen dat er andere keer meet komt dat ik kan gaan, zodat het anders geen gedoe word als DW al wilde
Niet bij mij thuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, komt wel goed, als jij een leuke eettent weet is het genoeg, er is toch vast wel een kroeg open ofzo... en anders bij jou thuisals er echt niets te vinden is
Oh wow, wel jammer dan, dacht dat de halve sc kwam..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Arnhem bijna zelfs omdat er anders nog minder komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |