WL!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk al, waarom doet ie het nietmaar topic was vol
WL :wW goedemorgen manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk al, waarom doet ie het nietmaar topic was vol
Ha! NBT, alles goed ? en MD trouwens ook , had al wat getyped maar het topic was al volquote:
ja, hier alles oke! Daar ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ha! NBT, alles goed ? en MD trouwens ook , had al wat getyped maar het topic was al vol
hahahahaha oohwjaaaa. hij is viess.....quote:
ja hoor, redelijk! ben iig wel toe aan wat zonnestralenquote:
niet te vaak f5'en hequote:
quote:
Ik denk dat we daar allemaal wel al klaar voor zijn ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, redelijk! ben iig wel toe aan wat zonnestralen
Dat zat ik me van het weekend ook af te vragenquote:
nee, ik weet, wordt de site geblockedquote:
Dus jij zit continue naast een stopcontact?quote:
nee dat niet maar hij laadt snel opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij zit continue naast een stopcontact?
Dat is dan wel weer handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat niet maar hij laadt snel op
wwaaar?quote:
Ik kan dat ook maar ff........ dan word ik het gauw zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
knap dat je dat kan volhouden op je mobiel, ik wordt echt gestoord van dat kleine schermpje
Dat had ik nou ook dit weekend... heb het een paar keer geprobeerd, maar fokken op mobiel is niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
knap dat je dat kan volhouden op je mobiel, ik wordt echt gestoord van dat kleine schermpje
OH HAIquote:
En je mag ze toch ook nog niet laten zien of wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ze echt niet te laten zien hoor
Hoeft ook niet schat!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf ze echt niet te laten zien hoor
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook dit weekend... heb het een paar keer geprobeerd, maar fokken op mobiel is niet mijn ding
Dat zuigt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.
als ik wil kan ik ze pmen ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En je mag ze toch ook nog niet laten zien of wel?
Iphonequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind zowieso internetten op mn mobiel waardeloos. flash doet het niet eens.
maar dat wil je niet... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik wil kan ik ze pmen ofzo
Maar je wil niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik wil kan ik ze pmen ofzo
Deed ie dat maar, dat had ik er nog wat aanquote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben nu toets maken, tot zo liefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |