Breng het zonnetje eens hierheen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Hier is het zonnetje. En tering, wat een kut-reis vandaag
Koperdieven mogen ze een nekschot geven
Nee, want ik heb een kutdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Breng het zonnetje eens hierheen dan
heeft ze ook over je rug gelopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
Godverdomme net uit elkaar getrokken door een Vietnamese van 40 kilo.
Pittigste maar lekkere massage.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Stel je niet aan muts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Anti-familiepak bekt niet zo lekker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Nouja, in feite wenst ze je wel veiligheid toe..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Noem het dan een weekverpakking ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Grootverpakking. BIGpack. You name it, maar familiepak?!quote:
Zou ik ook doen. Ik ben een keer zo godsgruwelijk in de zeik genomen door een paar (inmiddels ex-) collega's. Ik kon daar ook echt alleen maar om lachen. Ik schaamde me wel kapot, maar ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekem keihard lachen
Ik vind het vooral belachelijk dat die krengen zo duur zijn. De naam maakt me dan weer weinig uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Grootverpakking. BIGpack. You name it, maar familiepak?!
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.quote:
Beetje zelfspot is niets mis meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Ik ben een keer zo godsgruwelijk in de zeik genomen door een paar (inmiddels ex-) collega's. Ik kon daar ook echt alleen maar om lachen. Ik schaamde me wel kapot, maar ik moest wel lachen
Owquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.
Klopt. Er valt niks te neuken. Ik ging er daarom maar vanuit dat het lief bedoeld was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ok ok.... als je zo blijft aandringenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...
Je kan er altijd nog ballonnen van maken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...
Dat moet je allemaal in verhouding zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belachelijk dat die krengen zo duur zijn. De naam maakt me dan weer weinig uit.
Precies, neuken is easy.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Er is genoeg te neuken, alleen doe jullie dat niet
Mja, je hebt uiteraard gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal in verhouding zien.
Condooms: 5 euro per 3
SOA test: 120 euro
Simpele SOA genezen: duizenden euro's (via de verzekering)
AIDS: priceless
Das niet echt handig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ah. Eind van de maand mijn opfriscursus AED. Ik heb alleen de aftekenkaartjes niet meer
Nou ja, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Vorig jaar de cursus gedaan.quote:
Wat ben je toch snel altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik lees overigens net dat het nationale complimentendag is
Wat goed van jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat goed van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat leuk dat het je opvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat heb je een lief tongetjequote:
Ik las het ok vanmorgen ergens, maar ik heb er nog geen klote van gemerktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Die andere 2 ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn dat soort dagen (anders dan Towelday en Talk-like-a-pirateday) niet verplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |