Waku Waku/Lingo/X-factor met sterren op het ijs.. Heb je ze meteen samenquote:
Ja ik ook! die waren leuk. van het wnf ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde zelf die knuffelbeestjes altijd hebben
Geloof van wel ja, die aapjes, maar ze hadden nog meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook! die waren leuk. van het wnf ofzo?
Juist andersomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie het eerste het wak vindt verliest
+1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer, tenminste geen programma's, series etc. Eigenlijk alleen nieuws, voetbal en dingen als Voetbal International. De rest is zo fucking onboeiend, realitymeuk, talentenjachten met winnaars die dan in musicals gana spelen, andermans leed etc..
En de doodsteek voor mij van de TV: reclame.
Downloaden.
Hear, hearquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer, tenminste geen programma's, series etc. Eigenlijk alleen nieuws, voetbal en dingen als Voetbal International. De rest is zo fucking onboeiend, realitymeuk, talentenjachten met winnaars die dan in musicals gana spelen, andermans leed etc..
En de doodsteek voor mij van de TV: reclame.
Downloaden.
Sorry, wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ga nou maar gewoon kijken naar de eerste uitzending, waldorf en statler
Ik kijk wel beter uit, dat soort meuk sla ik al over sinds ik KAN kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ga nou maar gewoon kijken naar de eerste uitzending, waldorf en statler
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit, dat soort meuk sla ik al over sinds ik KAN kijken.
Als je denkt dat ik nu kwaad ben wil je me echt niet zien als ik echt kwaad benquote:
Ik weet wel dat het je niet kwaad maakt hoor, en jij weet ook wel dat ik dat soort dingen niet leuk vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Als je denkt dat ik nu kwaad ben wil je me echt niet zien als ik echt kwaad ben
Hier eerder ook, tot ik er achter kwam dat je er dan toch ook wel vaak naar gaat kijken, nu altijd Nederland.FM, gewoon lekker radio zendertje wisselen af en toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef CherryLips het volgende:
de tv staat vaak aan als achtergrondgeluid
Ik quote jou per ongelukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het je niet kwaad maakt hoor, en jij weet ook wel dat ik dat soort dingen niet leuk vind.
Goed plan..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik stel voor dat Patty Brard meedoetWant het publiek moet ook echt willen meppen.
Maar dit keer wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef Ripley het volgende:
En het maakt verder ook niks uit hoor, als er verder maar genoeg mensen kijken. Dit is een van de programma's die wel een bijzonder plekje heeft en die ik zelf ook zou kijken.
Ik ben natuurlijk zelf soms helemaal niet de doelgroep van mijn programma's
Ik snap het ook wel hoor, zou ik ook wel hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef Ripley het volgende:
En het maakt verder ook niks uit hoor, als er verder maar genoeg mensen kijken. Dit is een van de programma's die wel een bijzonder plekje heeft en die ik zelf ook zou kijken.
Ik ben natuurlijk zelf soms helemaal niet de doelgroep van mijn programma's
Op zich wel, ik ben wel de doelgroep van Net 5 natuurlijkquote:
Wat is precies hun doelgroep? Ik krijg echt een soort "standaard sex and the city mokkel" beeld bij zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op zich wel, ik ben wel de doelgroep van Net 5 natuurlijk
Nou, soms vind ik een programma dta ik bedenk zzelf ook niet boeiend maar dan is het juistd e uitdaging om het wel zo te bedenken en te maken dat het voor de groep waar het voor bedoeld is wel zo is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, zou ik ook wel hebben..
Zulke dingen wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Milka, met Daim in een kleine verpakking, op het station verkrijgbaar, en kost maar 0,50e
I've died and gone to heaven
Briljantquote:
vaag, hotlink, heb hem van een andere sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |