quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
omdat : het ziet er niet uit![]()
de bestandsnaam is tevens artiest + titel van de song
en kan geen dos-tooltje schrijven want dat kan geen lange bestandsnaam aan![]()
ff kijken met autoit, misschien kan die het![]()
Hai meisjequote:
He Gierquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt niet, ik wil het nog steeds
Ik vind mijn eigen post toch echt beterquote:
ja hoor en daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje
[..]
He GierAlles goed?
Iets met een vinger geven, en een hand nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, wij koken, jij mag afwassen en opruimen
Ik pleur het wel in de Maas
het zijn zo'n 3564 bestanden met pakweg 4 underscores gemiddeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?
Mwahquote:
Wat zeg jij nouquote:
Prima hoor met jou ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen post toch echt beter.
Hoe is het nou?
wazzup dan?quote:
Ja, hoiquote:
In de maas?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
het zijn zo'n 3564 bestanden met pakweg 4 underscores gemiddeld![]()
![]()
we hebben aan 1 dag écht niet genoeg dan hoor![]()
Laterssss Symquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Gezellig de hele middag vergaderen op een andere lokatie (mijn allergrootste hobby ook)
Joepiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten hier.
Gezellig de hele middag vergaderen op een andere lokatie (mijn allergrootste hobby ook)
GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |