Ja, want het houdt een keer opquote:
Ja ernstig toch?quote:
Okidokiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe maar iets, als er maar geen banaan in zit.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope geloof dat mn oren prima zijn![]()
ik loop stage met kids met gedragsproblemen en een verst. Beperking
Damn... ik ontvang iets van ECI dus heb ik hun een mail gestuurd dat ik niet gediend ben van deze tijdschrieften en een Lifeline blaadje ontvang ik. op mijn adres.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want het houdt een keer opToen ik hier kwam wonen ook
Een berg deurwaarderszooi enzo... Na 20 keer terugsturen en een keer bellen heb ik alles weggeflikkerd. Twee jaar na dato was ik er eindelijk vanaf
![]()
Het toppunt was dat ze mij gingen bellen over die klaploperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Damn... ik ontvang iets van ECI dus heb ik hun een mail gestuurd dat ik niet gediend ben van deze tijdschrieften en een Lifeline blaadje ontvang ik. op mijn adres.
Ze hadden een tuindersbedrijf aan huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het toppunt was dat ze mij gingen bellen over die klaploperOh en ze hebben hier aan de deur gestaan
En volgens Essent was mijn voorschotbedrag energie ook 10.000 euro per jaar![]()
Kortom: die vorige bewoners waren erg fijne typjes
Oh? Sinds wanneer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope geloof dat mn oren prima zijn![]()
niet in mijn keuken aub!quote:
ja het is echt superleukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben ik in de war
Sorry
![]()
Oeh, niceWel pittig, maar wel tof of niet? En wat studeer je als ik vragen mag?
Nee, ze hadden al heel lang niet betaald, want er lag een briefje in de meterkast met een afsluitdatumquote:
Gelukkig is het ook haar keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh? Sinds wanneer.
[..]
niet in mijn keuken aub!
Tof is datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het is echt superleuken sommigen zie je echt vooruit springen in hun ontwikkeling, zo cool. En als ze zich gedragen zijnt echt knuffelkippies
studeer trws sph
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hadden al heel lang niet betaald, want er lag een briefje in de meterkast met een afsluitdatum
Vooral, toch?quote:[..]
Gelukkig is het ook haar keuken![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Onder Tux is dat wel handig, dus ik doe dat ook altijd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Spaties zijn irritanter !
nee met een banaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
...
[..]
Vooral, toch?
Of jaagt ze Toek niet net als mij destijds met de deegroller buiten?
Nee, wij koken, jij mag afwassen en opruimenquote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
kga nu ff papier macheeen met die rouwdouwertjesben beieuwd haha
Waarom moet het weg dan? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
en hoe krijg ik die k*t underscores weer weg zonder met de hand meer dan 3500 bestanden te moeten hernoemen
Daar zullen vast wel tooltjes voor zijn. Maar ik heb geen idee welkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
en hoe krijg ik die k*t underscores weer weg zonder met de hand meer dan 3500 bestanden te moeten hernoemen
Schrijf er een shellscriptje voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
voor jullie allemaal
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom moet het weg dan? Ik zie het probleem niet![]()
omdat : het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel tooltjes voor zijn. Maar ik heb geen idee welke
En waarom zou je dat willen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
omdat : het ziet er niet uit![]()
de bestandsnaam is tevens artiest + titel van de song
en kan geen dos-tooltje schrijven want dat kan geen lange bestandsnaam aan![]()
ff kijken met autoit, misschien kan die het![]()
Hai meisjequote:
He Gierquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Friemel, als je serieus alleen om esthetisch oogpunt underscores wilt gaan verwijderen dan zou ik nog een kopje koffie nemen en mezelf even heel hard uitlachen
En als ik je nou overtuig, voor iedere underscore krijg je de 12e een kusje of een knuffel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt niet, ik wil het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |