friemelquote:
marijkequote:
Zelf maken, deden / doen wij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, mijn uber nerd ex was daar ook dol op en ik had nog nooit een man ontmoet die daar dol op wasDus voor mij is dat onlosmakelijk nu verbonden met uber nerds
![]()
Note to self: chocoladeboter in huis halen als lokmiddel
schaft ze trevquote:
Eet smakelijkquote:
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?quote:
CHocoladeboterquote:
Zijn het mp3's? Dan kun je MP3tageditor gebruiken. Als de artiesten en titels goed in de tags staan, dan kun je de tags converteren naar de bestandsnaam.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
omdat : het ziet er niet uit![]()
de bestandsnaam is tevens artiest + titel van de song
en kan geen dos-tooltje schrijven want dat kan geen lange bestandsnaam aan![]()
ff kijken met autoit, misschien kan die het![]()
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pastaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is dat toch met nerds en chocoladeboter?
dankjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Oh? Gewoon boter mengen met cacao oid?
ik ken het ook niet maar zit nu wel aan de boterham met boter en pastaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pasta
Consider it notedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geen idee ! doe mij maar gewoon Boter en chocolade pasta
Woehoequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Leraren hebben vinden wel dat ik door naar 4 hAvo kan, dus ik blijf wss niet meer zitten
Ik heb ook lunchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ken het ook niet maar zit nu wel aan de boterham met boter en pasta![]()
bedankt, hier zat ik al heel lang op te wachtenquote:
WTF?quote:
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef Panda72 het volgende:
Je hoeft niet op een broodje te liggen om een bal gehakt te zijn. (aldus mijn collega).
Ik denk hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?
alleen datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
En dat gebruik je dan in de plaats van gewone boter? En doe je dan ook nog ander beleg op je brood?
Wachten helpt niet he, studeren moet jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt, hier zat ik al heel lang op te wachten
Ken jij Choba niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
En dat gebruik je dan in de plaats van gewone boter? En doe je dan ook nog ander beleg op je brood?
Ja dat kan hoor mijn neef smeert dat op zijn brood en dan doet hij een haring bovenop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wachten helpt niet he, studeren moet je![]()
[..]
Ken jij Choba niet?
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wachten helpt niet he, studeren moet je![]()
[..]
Ken jij Choba niet?
Uhuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dat is net zoiets als "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |