De verkeerde wellichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs IK heb het weleens met mannen gedaan. Sue me..
nee gebruik die van spix en heb er geen last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
hebben jullie ook weer sinds de streams het weer doen reclame tussendoor?
nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
hebben jullie ook weer sinds de streams het weer doen reclame tussendoor?
die gebruik ik ook . Vaaaaagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee gebruik die van spix en heb er geen last van
Da's al gauw het gevalquote:
Jawel, ik wel. Maar niet meer bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou gek ... ik heb het niet gezien in het filmpje over het bi zijn van Maik ?
je zal t wel aan de reacties van de bewoners kunnen zien. Het lijkt me sterk dat ze tegen de bewoners zeggen dat ze er totaal niet over mogen praten en zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
(twitter)De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt aan de bewoners. Wil jij de uitslag ook weten? Check dan vanavond de exclusieve TV-uitzending op Net 5! #sstnl
secretstorynl 12 minuten
more retweet favorite reply(twitter)
en hoe moet ik dat nou zien zonder TV w88 tot ze het online zetten ?!? v
nou zou me niks verbazen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
je zal t wel aan de reacties van de bewoners kunnen zien. Het lijkt me sterk dat ze tegen de bewoners zeggen dat ze er totaal niet over mogen praten en zo
Dat heeft hij gezegd toen ze daarnaar vroeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
Mootje is wel heel erg beledigd zeg, kan me wel voorstellen dat het een raar idee is dat hij t wel eens met mannen gedaan heeft. Maar om dan te zeggen dat ze zeker weet dat hij het in de toekomst weer zal doen is niet helemaal normaal lijkt me.
ah die stond bij mij weer aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download adlock plus in firefox, geen last meer
Lekker aan Mo vertellen .... dan weet het hele huis hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Ik begrijp Monique echt wel. Ze had het gewoon willen weten van te voren maar omdat Maik het nog had willen gebruiken in het programma heeft hij het haar niet verteld. Mo voelt zich dus gewoon een soort van gebruikt.
iedereen zit daar voor zichzelf en gebruikt elkaar in het spel, vergeet niet dat het 2 weken geleden nog vreemden van elkaar waren. Monique gebruikt haar zielige poppetjes houding toch ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Ik begrijp Monique echt wel. Ze had het gewoon willen weten van te voren maar omdat Maik het nog had willen gebruiken in het programma heeft hij het haar niet verteld. Mo voelt zich dus gewoon een soort van gebruikt.
WTF?? Waaromquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. Maar niet meer bij stil gestaan.
Snap ze allebei wel, maar vind wel dat hij Monique dat had moeten zeggen op het moment dat het verder ging dan een kus.
Ik ben ook hetero dus het zal niet een kwaal zijn die erbij hoort maar u heeft wel een heel erg selectief gehoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heeft hij gezegd toen ze daarnaar vroeg.
Nee, maar wel een eventuele andere geaardheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF?? Waarom
Ga jij ook al je exen bespreken voordat je verder gaat dan "een kus"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |