Ik zou als een dolle door het huis gaan rennen en GERAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD schreeuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zou niet anders doen hoor, maar verklaart wel waarom ze langt blijven hangen onder dat dekbed.
Mwah Sneaky... ook tegen Maik bevestigd hij wat hij ook tegen Mo ze. dus hij is iig wel consequent in tegenstelling tot stokende ratten in het huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef Urb het volgende:
Haha sneaky Geer hoort z'n eigen argument terug van Maik.. mission accomplished, stelletje uit elkaar.
Serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt
Pardon????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Oorontsteking vandaag waarschijnlijk dokter en antibioticaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef Flow3r het volgende:
slome drol Guido weer als laatste natuurlijk
Slaat toch nergens op we zien daarna toch aan de reacties van de bewoners of het geraden is of nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Tnx!quote:
Twitter van sttnlquote:
Nou als Mo niet zo uit haar stekker was gegaan had hij die bischierigheid gewoon ingzet voor het spel en Mo daar dus gewoon bij gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef Flashbox het volgende:
Maik is te eerlijk voor dit spel, daarom hoop ik ook dat hij donderdag niet weg moet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Als ze dat doen zijn het wel echt falers hoor![]()
dit dus..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Er zit een groot verschil tussen discrimineren en niet in je bed hoeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef Misiuuu het volgende:
.
Monique discrimineerd mensen die bi zijn..
Dat zei Gerard gisteren ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen discrimineren en niet in je bed hoeven.
Ik heb ook geen enkel probleem met homos, maar ik hoef er geen relatie mee. Dat betekend toch niet automatisch dat ik ze discrimineer?
eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Yeppp alsof hetero's monogaam zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
Mootje is wel heel erg beledigd zeg, kan me wel voorstellen dat het een raar idee is dat hij t wel eens met mannen gedaan heeft. Maar om dan te zeggen dat ze zeker weet dat hij het in de toekomst weer zal doen is niet helemaal normaal lijkt me.
Mja beetje onhandig dat ie dat ter sprake bracht dus, maar dan had Mo wel een ander argument verzonnen wss.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou gek ... ik heb het niet gezien in het filmpje over het bi zijn van Maik ?
Zelfs IK heb het weleens met mannen gedaan. Sue me..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
Mootje is wel heel erg beledigd zeg, kan me wel voorstellen dat het een raar idee is dat hij t wel eens met mannen gedaan heeft. Maar om dan te zeggen dat ze zeker weet dat hij het in de toekomst weer zal doen is niet helemaal normaal lijkt me.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
hebben jullie ook weer sinds de streams het weer doen reclame tussendoor?
Dan hebben ze het weer (extra) beveiligdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
hebben jullie ook weer sinds de streams het weer doen reclame tussendoor?
Net alsof ze het er, al dan niet verkapt, over hebben als de streams weer aangaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef mr.masters het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat, als ze het vanaaf pas willen laten weten, de gok van flippo goed was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |