Ik zou als een dolle door het huis gaan rennen en GERAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD schreeuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zou niet anders doen hoor, maar verklaart wel waarom ze langt blijven hangen onder dat dekbed.
Mwah Sneaky... ook tegen Maik bevestigd hij wat hij ook tegen Mo ze. dus hij is iig wel consequent in tegenstelling tot stokende ratten in het huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:01 schreef Urb het volgende:
Haha sneaky Geer hoort z'n eigen argument terug van Maik.. mission accomplished, stelletje uit elkaar.
Serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt
Pardon????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Oorontsteking vandaag waarschijnlijk dokter en antibioticaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef Flow3r het volgende:
slome drol Guido weer als laatste natuurlijk
Slaat toch nergens op we zien daarna toch aan de reacties van de bewoners of het geraden is of nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PinkDream het volgende:
Tnx!quote:
Twitter van sttnlquote:
Nou als Mo niet zo uit haar stekker was gegaan had hij die bischierigheid gewoon ingzet voor het spel en Mo daar dus gewoon bij gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef Flashbox het volgende:
Maik is te eerlijk voor dit spel, daarom hoop ik ook dat hij donderdag niet weg moet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Als ze dat doen zijn het wel echt falers hoor![]()
dit dus..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Er zit een groot verschil tussen discrimineren en niet in je bed hoeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef Misiuuu het volgende:
.
Monique discrimineerd mensen die bi zijn..
Dat zei Gerard gisteren ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen discrimineren en niet in je bed hoeven.
Ik heb ook geen enkel probleem met homos, maar ik hoef er geen relatie mee. Dat betekend toch niet automatisch dat ik ze discrimineer?
eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Yeppp alsof hetero's monogaam zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
Mootje is wel heel erg beledigd zeg, kan me wel voorstellen dat het een raar idee is dat hij t wel eens met mannen gedaan heeft. Maar om dan te zeggen dat ze zeker weet dat hij het in de toekomst weer zal doen is niet helemaal normaal lijkt me.
Mja beetje onhandig dat ie dat ter sprake bracht dus, maar dan had Mo wel een ander argument verzonnen wss.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou gek ... ik heb het niet gezien in het filmpje over het bi zijn van Maik ?
Zelfs IK heb het weleens met mannen gedaan. Sue me..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
Mootje is wel heel erg beledigd zeg, kan me wel voorstellen dat het een raar idee is dat hij t wel eens met mannen gedaan heeft. Maar om dan te zeggen dat ze zeker weet dat hij het in de toekomst weer zal doen is niet helemaal normaal lijkt me.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
hebben jullie ook weer sinds de streams het weer doen reclame tussendoor?
Dan hebben ze het weer (extra) beveiligdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
Net alsof ze het er, al dan niet verkapt, over hebben als de streams weer aangaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef mr.masters het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat, als ze het vanaaf pas willen laten weten, de gok van flippo goed was...
De verkeerde wellichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs IK heb het weleens met mannen gedaan. Sue me..
nee gebruik die van spix en heb er geen last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
die gebruik ik ook . Vaaaaagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee gebruik die van spix en heb er geen last van
Da's al gauw het gevalquote:
Jawel, ik wel. Maar niet meer bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben ik nou gek ... ik heb het niet gezien in het filmpje over het bi zijn van Maik ?
je zal t wel aan de reacties van de bewoners kunnen zien. Het lijkt me sterk dat ze tegen de bewoners zeggen dat ze er totaal niet over mogen praten en zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
(twitter)De streams zijn vanaf +/- 10:00 tot 11:00 uur offline. De uitslag van Philips raadpoging wordt dan bekend gemaakt aan de bewoners. Wil jij de uitslag ook weten? Check dan vanavond de exclusieve TV-uitzending op Net 5! #sstnl
secretstorynl 12 minuten
more retweet favorite reply(twitter)
en hoe moet ik dat nou zien zonder TV w88 tot ze het online zetten ?!? v
nou zou me niks verbazen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
je zal t wel aan de reacties van de bewoners kunnen zien. Het lijkt me sterk dat ze tegen de bewoners zeggen dat ze er totaal niet over mogen praten en zo
Dat heeft hij gezegd toen ze daarnaar vroeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef angeljacky het volgende:
ah die stond bij mij weer aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download adlock plus in firefox, geen last meer
Lekker aan Mo vertellen .... dan weet het hele huis hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Ik begrijp Monique echt wel. Ze had het gewoon willen weten van te voren maar omdat Maik het nog had willen gebruiken in het programma heeft hij het haar niet verteld. Mo voelt zich dus gewoon een soort van gebruikt.
iedereen zit daar voor zichzelf en gebruikt elkaar in het spel, vergeet niet dat het 2 weken geleden nog vreemden van elkaar waren. Monique gebruikt haar zielige poppetjes houding toch ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Ik begrijp Monique echt wel. Ze had het gewoon willen weten van te voren maar omdat Maik het nog had willen gebruiken in het programma heeft hij het haar niet verteld. Mo voelt zich dus gewoon een soort van gebruikt.
WTF?? Waaromquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. Maar niet meer bij stil gestaan.
Snap ze allebei wel, maar vind wel dat hij Monique dat had moeten zeggen op het moment dat het verder ging dan een kus.
Ik ben ook hetero dus het zal niet een kwaal zijn die erbij hoort maar u heeft wel een heel erg selectief gehoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heeft hij gezegd toen ze daarnaar vroeg.
Nee, maar wel een eventuele andere geaardheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF?? Waarom
Ga jij ook al je exen bespreken voordat je verder gaat dan "een kus"
Dat zit er in maar dan moeten ze de bewoners de rest van de dag een spreekverbod geven rond dit geheim.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef RiftNL het volgende:
Denk dat SecretStory vanaf nu met elk geheim wat men denkt te weten de streams offline gaat gooien om zo meer kijkers te krijgen tijdens de avond uitzending
Ik snap niet waarom ze er een probleem van maken....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar wel een eventuele andere geaardheid.
Dan heeft de ander de keuze om met je door te gaan of niet.
Hoe had ze het moeten weten dan? Ze wist het niet en Maik wilde het ook niet vertellen omdat hij het wilde gebruiken voor het spel. Zelfs nog tot zijn gesprek met Servio. Hij besloot het pas te vertellen nadat bleek dat Monique zich gebruikt voelde door Maik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. Maar niet meer bij stil gestaan.
Snap ze allebei wel, maar vind wel dat hij Monique dat had moeten zeggen op het moment dat het verder ging dan een kus.
dan heeft zij ook een andere geaardheid want ze heeft ook met vrouwen geexperimenteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar wel een eventuele andere geaardheid.
Dan heeft de ander de keuze om met je door te gaan of niet.
Hij heeft gezegd dat hij het niet uit sluit dat het wel eens zou kunnen gebeuren. En net zei hij tegen Gerard dat hij het niet zal doen als hij een relatie heeft met een vrouw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heeft hij gezegd toen ze daarnaar vroeg.
Maik heeft gezegd dat, mocht de situatie zich voordoen, hij het weer met een man zou doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero dus het zal niet een kwaal zijn die erbij hoort maar u heeft wel een heel erg selectief gehoor
Lekker makkelijk ook als je er niet mee hebt liggen vozen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef Urb het volgende:
Nogmaals thumbs up voor Sharon en Aaf die Maik wel begrijpen.
Als je het weet voordat hij zijn leuter bij je naarbinnen duwt is natuurlijk wel zo prettig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze er een probleem van maken....
Lekker boeiend dat hij bi is.... Als je iemand leuk vind, dan boeit het je toch geen reet of hij bi is?
Maar als je goed geluisterd hebt zei hij ook, dat hij dat niet zou doen als hij in 'n relatie zou zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Maik heeft gezegd dat, mocht de situatie zich voordoen, hij het weer met een man zou doen.
Hij is tenslotte bi-seksueel.
Selectief gehoor dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Maik heeft gezegd dat, mocht de situatie zich voordoen, hij het weer met een man zou doen.
Hij is tenslotte bi-seksueel.
Tsja, wat een foto van Hans Klok al niet kan veroorzaken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat degene die de clou van gisteren bedacht heeft nooit had kunnen denken dat dit het resultaat zou zijn.
tja, hoe makkelijk al na 2 weken met de cam op je kopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook als je er niet mee hebt liggen vozen.
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat degene die de clou van gisteren bedacht heeft nooit had kunnen denken dat dit het resultaat zou zijn.
10.23 was de voorspelling daarnet dus dat ligt bijna op schema.quote:
Ze hebben er niets anders te doen, tsja dan ga je nadenken. Ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:26 schreef Noek het volgende:
Monique en sommige users zijn er nog niet overheen, zie ik. Het was ook wel een enorm diepe relatie natuurlijk. Daar zet je je niet zo even overheen.
Oh wacht..
...
Doe normaal!
Ik ben geloof ik meer van deze tijd ofzo... Maar het kan me geen ene reet schelen of iemand bi is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het weet voordat hij zijn leuter bij je naarbinnen duwt is natuurlijk wel zo prettig.
Vind dat toch wel een wezenlijk onderdeel van je seksleven. Als je ook al wat met mannen hebt gerotzooid lijkt me dat je dat als vrouw toch wel graag wil weten voordat je je hart aan een man geeft.
Tuurlijk kan in het spel alles maar dit is toch voor Mo best kwetsend dan. Lijkt me niet echt prettig om gewoon misbruikt te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef Flow3r het volgende:
uiteindelijk zou Maik zelfs haar mogen gebruiken voor het spel, zijn goed recht, ook als hij 100 procent homo zou zijn en de hetero zou willen spelen, het is een SPEL, wat een domme doos zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |