quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Servia staat zeker weer vooraan?
Dat is niet waar. Hij heeft gisteravond meerdere malen gezegd dat hij haar niet heeft gebruikt om de anderen te misleiden van het feit dat hij bi of homo is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah hij is wel relaxed maar ik vind dit toch echt geen prettig karaktertrekje. Hij heeft Mo willen misbruiken en dat vind redelijk laag.
Yeap Mo was bezig maar Serv heeft em alweer ontfrutseld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon en Servia staan zeker weer vooraan?
wel in dit topiquequote:
Wanneer je geheim geraden is, mag je gewoon blijven. Deze persoon kan dan alleen nog geld winnen door opdrachten te vervullen en daarmee weer geheimen van andere mensen proberen te kraken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een rare scheefgroei, want dat zou betekenen dat je kluisinhoud kan groeien, ook door anderen hun geheim te raden en let op: Omdat je geen geheim hebt.. kan niemand het raden en ben je dus untouchable..
Met die gedachte in je hoofd is het ineens heel erg aantrekkelijk om te gokken en te zorgen dat ze je geheim raden!
Nogmaals hoe zeker ben je daarvan? Ik en charmed hebben Endemol gemaild erover aangezien dat laatste wat jij zegt erg onduidelijk is en nergens terug te vinden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Wanneer je geheim geraden is, mag je gewoon blijven. Deze persoon kan dan alleen nog geld winnen door opdrachten te vervullen en daarmee weer geheimen van andere mensen proberen te kraken!
Echter, andere bewoners kunnen NIET voor deze persoon drukken en daarmee is een 'gekraakte' bewoner dus alleen nog maar onnodig gevaarlijk voor de nog volle actieve kluizen van de andere bewoners. Nominatie 4Life!!
Klopt, maar ik zie als kijker wel graag een Alex bijvoorbeeld die het bloed wekelijks onder de nagels vandaan haalt door een groeiende kluis. Mooie TVquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Wanneer je geheim geraden is, mag je gewoon blijven. Deze persoon kan dan alleen nog geld winnen door opdrachten te vervullen en daarmee weer geheimen van andere mensen proberen te kraken!
Echter, andere bewoners kunnen NIET voor deze persoon drukken en daarmee is een 'gekraakte' bewoner dus alleen nog maar onnodig gevaarlijk voor de nog volle actieve kluizen van de andere bewoners. Nominatie 4Life!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Yeap Mo was bezig maar Serv heeft em alweer ontfrutseld.
gisteren wilde ze weg dus vandaag is een ik blijf dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wat Sofia nu gaat doen, weg of blijven?
Blijven natuurlijk, zal toch niet echt een clue naar internaat zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wat Sofia nu gaat doen, weg of blijven?
ben ik het mee eens ....als je al ziet hoe zij zich gedraagt als ze een drankje op heeft , dat voor heel nederland en voor pappie en mammie....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij heeft gisteravond meerdere malen gezegd dat hij haar niet heeft gebruikt om de anderen te misleiden van het feit dat hij bi of homo is.
En mijn god, hij heeft niemand vermoord, hoor. Wie weet wat voor geheimen Mo nog allemaal in haar kast heeft zitten. Ik vind zeker dat wij de helft nog niet weten van wat zijn uitgevreten heeft op sexgebied.
En dan moet ze straks 30 cm bij hem uit de buurt blijven anders krijgt ze een sanctie ,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:54 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat Maik helemaal klaar is met Mo![]()
wedden dat ze hem gaat stalken?
Wel snel klaar met poetsen, ZEKER WEER AFGERAFFELD HE VERSLAAFDE!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Anneloortje het volgende:
Ben ik weer, klaar met schijten en de benedenverdieping poetsen. En we hebben streams
300% zeker!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:53 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nogmaals hoe zeker ben je daarvan? Ik en charmed hebben Endemol gemaild erover aangezien dat laatste wat jij zegt erg onduidelijk is en nergens terug te vinden is.
Dat zei ik toch al vanmorgen. By the way 8 cola light voor iedereen is echt weinig. Wij zuipen al 2 flessen per week met zn tweeen op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:54 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat Maik helemaal klaar is met Mo![]()
wedden dat ze hem gaat stalken?
Dus dan moet je je geheim zsm laten raden.. en vervolgens kan jij alle andere kluizen leegroven... vind dit niet echt logisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:52 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Daarom hebben we net de redactie van SS even gemaildquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus dan moet je je geheim zsm laten raden.. en vervolgens kan jij alle andere kluizen leegroven... vind dit niet echt logisch.
Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus dan moet je je geheim zsm laten raden.. en vervolgens kan jij alle andere kluizen leegroven... vind dit niet echt logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |