Ik kan dat beamenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar ervaring leert dat ik beter bagger en onzin verkoop.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar ervaring leert dat ik beter bagger en onzin verkoop.
Tuurlijk wel. Stel Guido raad zijn geheim dan kunnen de andere 10 ook nog drukken zou anders niet eerlijk zijn he.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Als Alex zijn geheim geraden is, dan kunnen andere bewoners toch nietmeer drukken om zijn geheim te raden
Ik hoop Sharonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:26 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een pispaaltje is in de groep. Dus dat komt wel goed.
Ik zet in op Maik.
goeiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:28 schreef Spooky4u het volgende:
Als iemand op missie is en deze missie wordt ontdekt, moeten ze daar dan ook voor drukken?
OMGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Stel Guido raad zijn geheim dan kunnen de andere 10 ook nog drukken zou anders niet eerlijk zijn he.
Ok.... poepse dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:28 schreef Anneloortje het volgende:
Lieve mensen het is half toen. Dat betekend in mijn biologische ritme dat ik ongelooflijk nodig moet schijten.
Ik lees later wel weer even alles terug.
Toedels.
Ook ff de perfecte huisvrouw uithangen.
Waarom niet? Stem maakt niet bekend wat het geheim is alleen als deelnemer uit het huis isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG![]()
Als een geheim geraden is, kan anderen toch zijn geheim niet meer raden
En Philip mag dan niets zeggen tegen medebewoners? Lijkt me moeilijk in de hand te houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom niet? Stem maakt niet bekend wat het geheim is alleen als deelnemer uit het huis isStem zegt alleen of het geraden is meer niet.
Mag idd niets zeggen. Zou vreemd zijn als Phillip 10 geheimen weet dat de anderen niets meer kunnen raden ofnietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En Philip mag dan niets zeggen tegen medebewoners? Lijkt me moeilijk in de hand te houden.
Tegenwerken zodat zijn missie mislukt of het is al mislukt en verdient dus niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:28 schreef Spooky4u het volgende:
Als iemand op missie is en deze missie wordt ontdekt, moeten ze daar dan ook voor drukken?
Maar hoe meer missies slagen, hoe meer geld er in omloop komt dus uiteindelijk is iedereen met het slagen gebaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwerken zodat zijn missie mislukt of het is al mislukt en verdient dus niks
Nou in Portugal en Frankrijk werden de geraden geheimen verteld...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom niet? Stem maakt niet bekend wat het geheim is alleen als deelnemer uit het huis isStem zegt alleen of het geraden is meer niet.
Mooi dan weten we het in ieder geval zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou in Portugal en Frankrijk werden de geraden geheimen verteld...
Maar heb de vraag gesteld bij secretstory....
dat is niet erg tactisch, beter is hem het geld laten winnen en meteen weer afpakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef Darklight het volgende:
Als Alex blijft, en zn geheim is geraden zou ik elke missie van hem saboteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |