Tja, je bent een neger of niet hè!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Chris brown
Justin bieber
Rich nigger
Lil wayne
Wachten op album van een neger
Dit topic
Want dan kan jij zijn plek innemen? Nee dankjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:30 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wordt Justin Bieber binnenkort een keer flink verkouden
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef richnigger het volgende:
[..]
Want dan kan jij zijn plek innemen? Nee dankje
iniedergeval beter als chirs neger.quote:
nee waarheid.quote:
indd, maar daar zullen de meeste wel niet van gehoord hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:44 schreef Morton_Koopa het volgende:
Luister ff naar wat echte neger muziek, neger.
John Lee Hooker![]()
Muddy Waters![]()
John Coltrane![]()
Nujabes![]()
Sound Providers![]()
Five Deez
boeit me niet, ik ben wit ik krijg die baan per definitie eerder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:46 schreef richnigger het volgende:
[..]
Hoe voelt het dat ik als buitenlander beter de Nederlandse taal beheers dan jij?
stelen danquote:
Ohja, want met vmbo kan je elke baan krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:49 schreef garriej het volgende:
[..]
boeit me niet, ik ben wit ik krijg die baan per definitie eerder.
Stel he, we hebben de zelfde opleiding heb ik eerder een baanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef richnigger het volgende:
[..]
Ohja, want met vmbo kan je elke baan krijgen.
Ja, ga er maar weer vanuit dat ik ook vmbo doequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef garriej het volgende:
[..]
Stel he, we hebben de zelfde opleiding heb ik eerder een baan, ga jij maar pooier spelen of vuilnisman.
Er staat stelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:55 schreef richnigger het volgende:
[..]
Ja, ga er maar weer vanuit dat ik ook vmbo doe
Stel dat ik blank was, dan had ik de baan eerder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er staat stel
Wie was hier nu zo goed in Nederlands?
Maar dat ben je nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef richnigger het volgende:
[..]
Stel dat ik blank was, dan had ik de baan eerder.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef richnigger het volgende:
[..]
Stel dat ik blank was, dan had ik de baan eerder.
stelquote:
Weet ik, daarom wijs ik je op je fouten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in Nederlands
En ik wijs u op uw fout, Chris Brown.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef richnigger het volgende:
[..]
Weet ik, daarom wijs ik je op je fouten.
Dat waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:00 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
En ik wijs u op uw fout, Chris Brown.
Is er niet.Zelfs de held die lil wayne word genoemd maakt tegenwoordig bagger met z'n semi-rock.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:14 schreef richnigger het volgende:
Keizer luisterde ik vroeger weleens.
Noem jij eens wat goede hiphop van deze tijd dan?
Zijn rockalbum is al meer dan een jaar oud. Hij maakt nu bijna geen rock meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef garriej het volgende:
[..]
Is er niet.Zelfs de held die lil wayne word genoemd maakt tegenwoordig bagger met z'n semi-rock.
rebirth is toch z'n laatste album?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef richnigger het volgende:
[..]
Zijn rockalbum is al meer dan een jaar oud. Hij maakt nu bijna geen rock meer.
Die heb ik nog niet gehoord, ik zal hem even dowloaden zodra ik thuiskom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef richnigger het volgende:
[..]
Neen. I Am Not A Human Being is de laatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |