Veel geld en het werkt niet, zit nu op het netwerk van mijn broer zijn htcquote:
Aaaah wat lekker!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Morgen komen onze opvolgers binnen! Nog een paar dagen en ik mag weer naar huis!
Tijd voor rotatiegedrag!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Morgen komen onze opvolgers binnen! Nog een paar dagen en ik mag weer naar huis!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Super! Hoe lang ben je daar geweest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
In totaal 20 weken, gemiddelde uitzending dusquote:
Alquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
Aan mij vragen ze steeds of ik bij de politie wil komen werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef EllaN het volgende:
Wow er is reclame in mobiel fok. Ik wilde de post versturen en klikte bijna op een schaamlipcorrectie ad :p
lekker met maitje 020 (on)veilig makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan mij vragen ze steeds of ik bij de politie wil komen werken.
Dat moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lekker met maitje 020 (on)veilig maken
Veel plezier met buiten spelen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Surpise!![]()
Ik vertrek zo om weer een paar dagen het veld in te gaan. Weer Zuid-Limburg.![]()
Donderdag nacht ben ik weer boven water.
Wat valt er te CBRN'en in zuid Limburg? Of is het gewoon een algemene militaire vaardigheden oefening?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Surpise!![]()
Ik vertrek zo om weer een paar dagen het veld in te gaan. Weer Zuid-Limburg.![]()
Donderdag nacht ben ik weer boven water.
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef gerco94 het volgende:
Er vlogen twee cougars overwat doen die boven Assen?
Schoolbat zit toch in Schaarsbergen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |