Waarschijnlijk moet hij rond ''kroegtijd'' raids houden in WoWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe moeilijk is het heeGewoon de kroeg, fuckbuddies komen voornamelijk voor omdat de behoefte aan seks er wel is, en er is een klik, maar niet voldoende voor meer, had je dat niet zelf kunnen bedenken?
vermoedelijk jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij rond ''kroegtijd'' raids houden in WoW
wil jij mijn fuckbuddy zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Adreamer het volgende:
lol, in de kroeg? een vaste kroeg bij voorkeur. En niet te obvious zeggen dat je een fuckbuddy zoek, dat is natuurlijk een afknapper.
nee, sorryquote:
Je moet wel laten merken dat je open staat voor vriendschappen, waarbij meer kan gebeuren, maar dat je daar ook mee om kan gaan. Want dat kan ook niet iedereen helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Adreamer het volgende:
lol, in de kroeg? een vaste kroeg bij voorkeur. En niet te obvious zeggen dat je een fuckbuddy zoekt, dat is natuurlijk een afknapper.
vooral vrouwen niet. Als je al man zelfverzekerd bent gebeurt dit vanzelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet wel laten merken dat je open staat voor vriendschappen, waarbij meer kan gebeuren, maar dat je daar ook mee om kan gaan. Want dat kan ook niet iedereen helaas.
Ik ken ook genoeg mannen die toch verlieft wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:23 schreef Adreamer het volgende:
[..]
vooral vrouwen niet. Als je al man zelfverzekerd bent gebeurt dit vanzelf.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:52 schreef n8n het volgende:
Hoi, seks?
...
Hmmmm nom nom nom
...
tot volgende week
Vind ik normale gang van zaken, zal wel de enige zijnquote:
en hoeveel fuckbuddy's heb jij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind ik normale gang van zaken, zal wel de enige zijn
anderhalfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en hoeveel fuckbuddy's heb jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |