Dus dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Groot respect voor hoe Maik dit doet trouwens!!
Is inderdaad geen kattenpis om dit op camera allemaal te vertellen
Echt! Ook de rust die hij uitstraalt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Is inderdaad geen kattenpis om dit op camera allemaal te vertellen
Respect voor Maik, die blijft rustig en toont begrip zonder op z'n knieën te gaan.quote:
Dan is dat mogelijk net samengevallen met het haperen van de stream maar dat heb ik niet zo meegekregen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon niet geluisterd en trekt verkeerde conclusies.
Ze zei namelijk: "Stel.. wij hebben een perfecte relatie, en alles is perfect tussen ons.. En ik zou een andere man zien, dan zou ik daar niet voor gaan omdat alles perfect is tussen ons.. maar bij jou, een man heeft iets wat ik niet kan aanbieden.. dus daar kan het dan verkeerd gaan"
Zoiets dan ongeveer
meiden of servio?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Mo is bijna sufgeluld, heeft geen weerwoord meer, dat komt straks wel als ze bij de meiden kan gaan klagen
Ja, als ik op die site ga kan ik 2 min kijken en dan krijg ik een balkje dat hij geblokkeerd wordt en dan wordt het scherm wit! Net zo irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hoe bedoel je???
hier niet ???
wat gebeurd er dan?
Hij is erg eerlijk en open in dezequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Is inderdaad geen kattenpis om dit op camera allemaal te vertellen.
En Maik maakt teevee
Ja Maik weet dat hij genomineerd is en gaat in de 'laatste kans' modus.quote:
Helemaal mee eens! Hij scoort echt punten bij mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:Groot respect voor hoe Maik dit doet trouwens!!
Is inderdaad geen kattenpis om dit op camera allemaal te vertellen.
En Maik maakt teevee
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sir Sean Connery verwoordt het perfect..
"it depends on the circumstances, if you've tried everything else, and women are pretty good at this.. if they can't leave it alone, they want have the last word and they aren't okay with that, they want to say it again... then you give them the last word!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |