De tuin jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Zal dat beest leuk vinden, bij jou op het balkon
ja? Die zien er toch niet zo uit?quote:
Noem jij je balkon ook 'de tuin'quote:
Dat staat sjieker ssstttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Noem jij je balkon ook 'de tuin'Deed ik ook altijd; ik voel een band
Vind ik ook; dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Ow ja, uiteraard. Nou, succes er maar meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
andere verkooppunten uiteraard![]()
En dat je dan een balletje gooit en hij / zij het weer gaat ophalenquote:Hoe cool is het als je dat dng gewoon aan het uitlaten ben in het park
Staan allemaal bij mensen op het balkon in de tuin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Owja dat was de naam; een alpaca, helaas uitverkocht op die site momenteel
*proestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
En dat je dan een balletje gooit en hij / zij het weer gaat ophalen
Ik draaf door
Ik wilde nog zeggen 'doe maar niet', maar het is al te laat zie ikquote:
Niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef rubje het volgende:
Volgens mij is het hebben van dit soort beesten in NL verboden,maar zeker weet ik het niet.![]()
Tis iig geen dier voor je balkon als je 4 hoog woont.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef rubje het volgende:
Volgens mij is het hebben van dit soort beesten in NL verboden,maar zeker weet ik het niet.![]()
Tis iig geen dier voor je balkon als je 4 hoog woont.![]()
Zullen we samen een huis met een heule grote tuin kopen en dan een alpaca adopterenquote:
Dan wel minimaal 2 he!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we samen een huis met een heule grote tuin kopen en dan een alpaca adopteren
WTF, de rechtste Alpaca moet door FOK geadopteerd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
WTF, de rechtste Alpaca moet door FOK geadopteerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ECHT heel cute he?
Je moet er inderdaad meteen om lachen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
WTF, de rechtste Alpaca moet door FOK geadopteerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Haha ja als je naar zon pluizig ding kijkt wordt je al vrolijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Evienne het volgende:
Je hoeft niet veel ruimte te hebben om ze te houden, zijn stapelbaar!
[ afbeelding ]
Ik wilde ooit zo'n beest aan mijn moeder geven om te helpen bij haar depressie...Hoe kun je met zoiets in de buurt verdrietig blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |