En dan een stukje stokbrood met kaas uit de oven in je soepbord?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef Coos het volgende:
Ben uiensoep aan het maken en door de aroma's in huis loopt het kwijl uit mijn mond.
Maar ja, ik moet minimaal nog een uur wachten.
Ja, effe bruin korstje er op onder de grillquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan een stukje stokbrood met kaas uit de oven in je soepbord?
recept s.v.p.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef Coos het volgende:
Ben uiensoep aan het maken en door de aroma's in huis loopt het kwijl uit mijn mond.
Maar ja, ik moet minimaal nog een uur wachten.
Ik eet bijna iedere dag wel iets van tomaten, komkommer, paprika of venkel naast mijn gewone groenten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik eet in de winter 'bijna' geen rauwkost of sla.
Maar zo vanaf begin Feb dan heb ik eigenlijk standaard wat tomaten, komkommer, wat augurk en een kropje ijsbersla in de koeling liggen. Soms als groente bij geb aard en vlees of een beetje als bijgerecht bij pasta of iets dergelijks. Heerlijk!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, effe bruin korstje er op onder de grill
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Disana het volgende:
Echt lachen: zie je iedereen op de stream in luisterhouding zitten en tenslotte klappen, heb je van de stem of wat het ook maar was geen donder kunnen horen.
Bouillon trekken van een bot (met de schillen van de uien voor de kleur) plus een blaadje laurier en later zeven. 4 of 5 grote uien en een paar teentjes knoflook gesneden beetje aanzetten in de koekenpan tot ze net niet bruin worden wat bloem erover en nog een paar keer husselen, beetje verse peterselie en selderij, veel zwarte peper, beetje hot currie en zout. Je kan het (licht) binden met wat room (maar daar wordt je dik van) of 2 a 3 theelepeltjes aardappelmeel in een kommetje met wat lauw water tot een papje roeren en er dan bij doen.quote:
Ik zag onlangs iedereen met gebakken eieren in de weer in SST. Toen ben ik naar DentalFloss gesneld, want die heeft eieren. Veel mag ik er niet, maar af en toe eentje kan welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik eet brood vandaag. Maar wel met eieren en spek, daar had ik opeens zin in
Volgens mij komt het bij mij ook daar vandaan. Ik had het al een paar dagen in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag onlangs iedereen met gebakken eieren in de weer in SST. Toen ben ik naar DentalFloss gesneld, want die heeft eieren. Veel mag ik er niet, maar af en toe eentje kan wel
Subliminale beïnvloeding. Toch eens bij de sponsors kijken of er een eierboer tussen zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij komt het bij mij ook daar vandaan. Ik had het al een paar dagen in m'n hoofd.
Zelfs dat doen ze dan op een aparte manier. Degene die ik het zag maken deed eerst vet in de pan, daarna eieren en daar bovenop het spek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Subliminale beïnvloeding. Toch eens bij de sponsors kijken of er een eierboer tussen zit.
De Engelsen doen het apart, en zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs dat doen ze dan op een aparte manier. Degene die ik het zag maken deed eerst vet in de pan, daarna eieren en daar bovenop het spek.
Ik lees dat ze een dansje moeten doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Disana het volgende:
Ik word helemaal misselijk van de stream op dit moment
Kan zijn, het ziet er echt niet uit. Vooral die smoelen die Servio trekt, brrrr.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees dat ze een dansje moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |