oh gelukkig anders slaap je ook niet lekker met pijn in je mondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het begint nu flink weg te zakken, komt goed.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het begint nu flink weg te zakken, komt goed.
hakske, da's zeer subjectief "mooi"quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch nog ff een fotootje van de bbq-meet (waar derden het er meer over hebben hier dan wij btw)"pijn aan de mond" deed me aan deze actie van je denken in je zwembadje met de buurvrouwen. remlof en kally waren toen net een kwartiertje weg
![]()
coos, zoek die foto van dolores gelijk maar ff op
mooi he en de tekst *zucht*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hakske, da's zeer subjectief "mooi"
rechts van je username een tekst ter waardering van je bijdragen op fok!? of zie ik het verkeerd, teun/remlof?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga Remlof roepen................. REMMIE LIEVERDDDDDDD HIER KOMEN![]()
wat is goffer de goffer een tagje, nu kan ik niet slapen wil het weten en wel NU
enoooooormquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar het was dus gezellig bij teun
nou dan waarderen ze me niet hier, want zie geen tekst staan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rechts van je username een tekst ter waardering van je bijdragen op fok!? of zie ik het verkeerd, teun/remlof?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch nog ff een fotootje van de bbq-meet (waar derden het er meer over hebben hier dan wij btw)"pijn aan de mond" deed me aan deze actie van je denken in je zwembadje met de buurvrouwen. remlof en kally waren toen net een kwartiertje weg
![]()
coos, zoek die foto van dolores gelijk maar ff op
Dat zie je goed heer WJ Net links naast de datumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rechts van je username een tekst ter waardering van je bijdragen op fok!? of zie ik het verkeerd, teun/remlof?
komp goed, ik voel het aan m'n theewater. eg welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan waarderen ze me niet hier, want zie geen tekst staan hoor
Ze moet even wachten totdat Remlof wat bier op heeft en geil wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komp goed, ik voel het aan m'n theewater. eg wel
jullie nemen me in de zeik zie niets staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je goed heer WJ Net links naast de datum
Ja, hij neemt wat afstand, dat voel ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
remlof mijdt ons![]()
ik wilde me nog wel ff inlikken voor een tag
1. remlof is immer geilquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze moet even wachten totdat Remlof wat bier op heeft en geil wordt
neehee. links naast de datum indien je een tag hebt gekregennnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie nemen me in de zeik zie niets staan
Dan krijg Heks een tagje, binnen nu en 30 minuten, kan niet missenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1. remlof is immer geil
2. remlof laat niemand wachten
3. remlof heeft altijd bier op![]()
![]()
nou dan mag hij wel opschieten ik hou niet van wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan krijg Heks een tagje, binnen nu en 30 minuten, kan niet missen
Dat is raar, want bij mij staat het volgende:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:58 schreef Toverheks het volgende:
dinsdag 1 maart 2011 @ 00:57:24#45
dit staat er bij mij
de o'jays met back stabbers..quote:
jeempiepzeg, zo laat al!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga pitten, morgen zeven uur de wekker. Toedels Heks, WJ en Coos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |