Trustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga liggen meuren, folks!
Trusten he!
En misschien tot straks voor als ik niet kan slapen!
Welterustenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
truste ToTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Dit nummer hoorde ik ook een paar dagen terug bij koelkast geloof ik. Lekker nummerquote:
Klinkt best vreemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik ook een paar dagen terug bij koelkast geloof ik. Lekker nummer
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was request van onzen besten man, Viro
Ik kan hem niet eens op hard, ik ben een faalhaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Deze is niet tof. Deze kan ik niet op GH3.
Ik ga niet verder dan Medium, ik ga niet NOG een keer al die kutnummers spelen, ik speel alleen Cliffs of Dover en die staat onderaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens op hard, ik ben een faalhaas
Ik kan bijna alle nummers op Expertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan Medium, ik ga niet NOG een keer al die kutnummers spelen, ik speel alleen Cliffs of Dover en die staat onderaan
Awwwwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naast pijn heb ik nu ook ruzie
dinsdag begint lekker
komt goed schatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dinsdag begint lekker
NERD!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kan bijna alle nummers op Expert
Heb bijna alles nummers op hard 5 sterren
Maar ben niet zo episch dat ik echt own ofzo
Lach me niet uit, je hoeft alleen maar dat kutding aan te slaan maar dat gaat nooit op tijd bij mij, laat staan als er dan ook nog van die grafknopjes bij komenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dinsdag begint lekker
Sorry sharr. Kan ik het goed met je maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Lach me niet uit, je hoeft alleen maar dat kutding aan te slaan maar dat gaat nooit op tijd bij mij, laat staan als er dan ook nog van die grafknopjes bij komen
* sharr heeft frustraties
Klinkt echt goed man!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
dragonforce met through the fire and flames
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaan![]()
DAN noem je me pas echt nerd
Larpen FTW
Ik moet leren leven met het feit dat ik gewoon faal in GH, verder is het wel goed tussen ons hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
[..]
Sorry sharr. Kan ik het goed met je maken?
Larpen is toch leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaan![]()
DAN noem je me pas echt nerd
Geen Larpen tho
is toch gewoon verkleedpartijtje met fantasie spelletje voor volwassenen?quote:
Een soort World of Warcraft For realzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch gewoon verkleedpartijtje met fantasie spelletje voor volwassenen?
wat cowboys en indianen voor kids is is larpen voor nerds die niet aan toneel durven te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Een soort World of Warcraft For realz
I guessquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat cowboys en indianen voor kids is is larpen voor nerds die niet aan toneel durven te doentoch?
mij lijkt larpen best leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
I guess
Ik heb nooit gelarpt hoor![]()
En ik ben ook wel een beetje ontnerd
Misschien alleen met Night elves en Bosnymphen (of hoe die laatste ook heten)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mij lijkt larpen best leuk![]()
quote:
Lama speelt wow.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Misschien alleen met Night elves en Bosnymphen (of hoe die laatste ook heten)![]()
Okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, radioooooooooooooooooooooooooooo ONZIIIIIIIIIIIINNNN dat is Dhaha
Deze was Rockiejj
Ik speel niet meerquote:
Ik speelde op private servers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik speel niet meer![]()
Ik ben wel naar de cataclysm Launch geweest, daar waren mensen omgekleed tot characters en shit![]()
Dat was eigenlijk een soort Larpen. Maar ik deed niet mee!!
thnxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Viro! BAAS! Gefeliciteerd![]()
Was heel even gaan liggen en ben net weer wakker
omg.. korte nacht door jouquote:
Nee, ik wel best veel mensen die WoW hebben gespeeld. Alle jeugd in mijn straat speelde het na een tijdje (waaronder ik dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Lama443 het volgende:
Japieman, vind jij dat mensen die WoW hebben gespeeld per definitie Nerd zijn?
Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb merel net aan het huilen gemaakt![]()
![]()
( mijn huisgenootje)
Slaap lekker sharrrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
Ik ga toch maar slapen voordat ik weer wakker word met een laptop op mijn hoofd
Welterusten allemaal![]()
![]()
En fijne verjaardag nog Viro!
slaap lekker meisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
![]()
Weltrusten, Sharr.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
![]()
omdat ik door haar troep op de trap viel, en ze niet eens wou helpen met een ijs zak..quote:
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ok is goed, ging ff wat verkeerd. zal het nummer opnieuw starten
thnx sharrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef sharr het volgende:
![]()
Waarheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik wel best veel mensen die WoW hebben gespeeld. Alle jeugd in mijn straat speelde het na een tijdje (waaronder ik dus) en dat zijn geen nerds.
Call of Duty/Enig ander spel is net zo nerd.
Snuf. Fokt, ik weet zo niet wat erger is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarheid![]()
Snuf haat altijd op mij ,omdat WoW, maar hij is zwak IRL
Heb je het weer goed gemaakt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen ruzie meer
wel is merel gemeen
ze kwam sorry zeggen.. en zei dat ik gelijk hadquote:
Ik las hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
opmerkelijk nieuws : een spijkerbroek die 15 maanden niet is gewassen is net zo vies als een spijkerbroek die 2 weken is gedragen
ik vraag mij dan echt af.. zou die jongen een vriendin hebbenquote:
ja, ik heb werkelijk geen idee.., hij had de kamer ook al verlicht met geurkaarsen. zelfs zn broertje moest verplicht gaan douchen..quote:
haha, nog niks chemisch.. alleen maar natuurlijke surinaamse producten toch xDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ze is bij mij
En ze moet geen chemische lotion
Oei, ik weet niet of ik daar bij wil zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, ik heb werkelijk geen idee.., hij had de kamer ook al verlicht met geurkaarsen. zelfs zn broertje moest verplicht gaan douchen..
[..]
meer stijfjes, meer plezierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of ik daar bij wil zijn
doe eens liefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
neger homo incest seksof lees ik dat nou verkeerd
Wat je altijd zegt: hoe meer kutjes hoe meer vreugdequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hahaha, ja mm..wat ga ik daar nou op zeggen
kinky tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hahaha, ja mm..wat ga ik daar nou op zeggen
Ohjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat je altijd zegt: hoe meer kutjes hoe meer vreugde
ik zag t veranderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef -Datdus- het volgende:
Denken jullie dat als ik mod word van een klein subforum ik dan naar onz mag?
Agreequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
(neefje van viro(lorenzo) trouwens, me neefje(broertje van viro) heeft manboobs.. hoe dope is dat wel niet gek xD
hij en dragems zouden echt een goed paar zijn.. agree?
Alleen als hij een zwart larpzwaard heeft, jeweettog.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
(neefje van viro(lorenzo) trouwens, me neefje(broertje van viro) heeft manboobs.. hoe dope is dat wel niet gek xD
hij en dragems zouden echt een goed paar zijn.. agree?
Koelkast hoe kwam jij aan boord op fok!?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als hij een zwart larpzwaard heeft, jeweettog.
In 2003 via een collega "hier, dit is tof".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Koelkast hoe kwam jij aan boord op fok!?
Stukken beter dan die van jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
viro hier, mijn neefje draait nu, wat vinden jullie van zijn muzieksmaak?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
viro hier, mijn neefje draait nu, wat vinden jullie van zijn muzieksmaak?
not mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is dan wel een beetje minder...
ging ik van uit, muziek niet slecht.. alleen het verschil met de vorigequote:
dat moet je overdag postenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
Lorenzo zegt: aye, ik ben trouwens nog single...16 jaar.. breakdancer.. als jullie paar goeie meisjes voor hem weten.. check zn facebook Lorenzo Asgarali! XD
Een paar meisjes nog wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
Lorenzo zegt: aye, ik ben trouwens nog single...16 jaar.. breakdancer.. als jullie paar goeie meisjes voor hem weten.. check zn facebook Lorenzo Asgarali! XD
haha, altijd een backup plan hebben toch? ahahaha nee grapje grapje, voor het geval dat als het niks wordt met de anderequote:
Whaha, gewoon stiekem van 2 walletjes eten hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
haha, altijd een backup plan hebben toch? ahahaha nee grapje grapje, voor het geval dat als het niks wordt met de andere
nee man, 's avonds zijn alle horny chicks online:P HAHAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je overdag posten
tss, en jij dan.. met Viro en zn broertje!:P HAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whaha, gewoon stiekem van 2 walletjes eten he![]()
Knetterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
Ik weet van niks, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
[..]
tss, en jij dan.. met Viro en zn broertje!:P HAHAHAHA
Daar dromen ze van, maar raad eens wie haar ligt te douwen zometeen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
[..]
tss, en jij dan.. met Viro en zn broertje!:P HAHAHAHA
viroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar dromen ze van, maar raad eens wie haar ligt te douwen zometeen.precies.
weet je welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik weet van niks, waar heb je het over?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar dromen ze van, maar raad eens wie haar ligt te douwen zometeen.precies.
Nou heb je je wens verraden dus nu gaat ie niet meer doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb net een wens gedaan, dus kom maar
ik zeg dat ik alleen maar een wens heb gedaan, jij zou nog vandaag langskomen. Afspraak is afspraakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nou heb je je wens verraden dus nu gaat ie niet meer door
ik val op ouder en 16 is vies jongquote:
Geef Viro's gefrustreerde broertje en neefje eens een goed boeren adviesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit ondertussen advies te geven in sex topic.. moet ze wel ff uit elkaar houden nu![]()
![]()
waarom datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef Viro's gefrustreerde broertje en neefje eens een goed boeren advies
I miss you babe, and I don't wanna miss a thingquote:
I dont wanna fall asleepquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
I miss you babe, and I don't wanna miss a thing
wat 'ie daarna zei verstond ik niet, hij schreeuwde.
Hij moet wel een keer geupdated worden hoor! Dit liedje.quote:
Dat soberso!quote:
We doen hem alleen spontaan en dan met de mensen die dan in het topic zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij moet wel een keer geupdated worden hoor! Dit liedje.
Want ik wil er ook in!
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We doen hem alleen spontaan en dan met de mensen die dan in het topic zijn.
Dat probeer ik soberso altijd, omdat die shows episch zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus goed opletten: als wij show doen, wees er bij
We doen ze meestal later op de avond en ruim van tevoren gepland. Ik heb alleen darcli's rooster nog niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat probeer ik soberso altijd, omdat die shows episch zijn
Maar ik ga zo naar bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg dat ik alleen maar een wens heb gedaan, jij zou nog vandaag langskomen. Afspraak is afspraak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk topic?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een muts in seks
ik ga minder aardig doen denk ik
geijl!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
zie je nou koelkast, popje staat al klaar
Ja om jou eruit te meppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
zie je nou koelkast, popje staat al klaar
Allebei lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
Pietverdriet in het topic, dan gaat het over eten of anale seks.
ik ben wel virtueel aan het playen whahahahaquote:
ik niet.. Al mijn pogingen om in slaap te komen hebben gefaald.. Dus nu even een kopje theequote:
Ik..quote:
Ja, nu kan ik vrijdag pas weer sexenquote:
alsnog gefeliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:48 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik was gister jarig ohnee eergister . ik wil het nog een keer zijn
Dat klopt.quote:
ik dacht chocolade lollies.. the best of 2 worldsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Negers hebben geen stijfjesDie hebben chocoladesigaretten.
Chocolade lolly's zijn viesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht chocolade lollies.. the best of 2 worlds![]()
chocolade lekker lollies lekker.. nee ik zie niks vies eraanquote:
Dat ben ik enigszins met je eens.quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ben ik enigszins met je eens.
Al vind ik die sinterklaas chocololly's wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |