Trustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga liggen meuren, folks!
Trusten he!
En misschien tot straks voor als ik niet kan slapen!
Welterustenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
truste ToTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Dit nummer hoorde ik ook een paar dagen terug bij koelkast geloof ik. Lekker nummerquote:
Klinkt best vreemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik ook een paar dagen terug bij koelkast geloof ik. Lekker nummer
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was request van onzen besten man, Viro
Ik kan hem niet eens op hard, ik ben een faalhaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Deze is niet tof. Deze kan ik niet op GH3.
Ik ga niet verder dan Medium, ik ga niet NOG een keer al die kutnummers spelen, ik speel alleen Cliffs of Dover en die staat onderaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens op hard, ik ben een faalhaas
Ik kan bijna alle nummers op Expertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan Medium, ik ga niet NOG een keer al die kutnummers spelen, ik speel alleen Cliffs of Dover en die staat onderaan
Awwwwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naast pijn heb ik nu ook ruzie
dinsdag begint lekker
komt goed schatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dinsdag begint lekker
NERD!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kan bijna alle nummers op Expert
Heb bijna alles nummers op hard 5 sterren
Maar ben niet zo episch dat ik echt own ofzo
Lach me niet uit, je hoeft alleen maar dat kutding aan te slaan maar dat gaat nooit op tijd bij mij, laat staan als er dan ook nog van die grafknopjes bij komenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dinsdag begint lekker
Sorry sharr. Kan ik het goed met je maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Lach me niet uit, je hoeft alleen maar dat kutding aan te slaan maar dat gaat nooit op tijd bij mij, laat staan als er dan ook nog van die grafknopjes bij komen
* sharr heeft frustraties
Klinkt echt goed man!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
dragonforce met through the fire and flames
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaan![]()
DAN noem je me pas echt nerd
Larpen FTW
Ik moet leren leven met het feit dat ik gewoon faal in GH, verder is het wel goed tussen ons hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
[..]
Sorry sharr. Kan ik het goed met je maken?
Larpen is toch leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met andere dingen die ik heb gedaan![]()
DAN noem je me pas echt nerd
Geen Larpen tho
is toch gewoon verkleedpartijtje met fantasie spelletje voor volwassenen?quote:
Een soort World of Warcraft For realzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch gewoon verkleedpartijtje met fantasie spelletje voor volwassenen?
wat cowboys en indianen voor kids is is larpen voor nerds die niet aan toneel durven te doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Een soort World of Warcraft For realz
I guessquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat cowboys en indianen voor kids is is larpen voor nerds die niet aan toneel durven te doentoch?
mij lijkt larpen best leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Lama443 het volgende:
[..]
I guess
Ik heb nooit gelarpt hoor![]()
En ik ben ook wel een beetje ontnerd
Misschien alleen met Night elves en Bosnymphen (of hoe die laatste ook heten)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mij lijkt larpen best leuk![]()
quote:
Lama speelt wow.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Misschien alleen met Night elves en Bosnymphen (of hoe die laatste ook heten)![]()
Okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, radioooooooooooooooooooooooooooo ONZIIIIIIIIIIIINNNN dat is Dhaha
Deze was Rockiejj
Ik speel niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |