quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tegenwoordig helaas wel. Maar het brengt gewoon niets. Net als die debatten. Dat klapvee publiek, spelshow elementen, beperkte leiding van de discussie door een moderator, etc. Totaal geen constructieve discussie.
Je had meer dan een minuutquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zat erop te wachten. En als je dan moeite neemt om het te doen, zul je net zien dat iemand net wat sneller was, etc. etc.
De laatste reactie uit het vorige topic:
[..]
Inderdaad. Foutloos.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef Lkw het volgende:
Wat een enorm goed optreden van Rutte, ben ervan onder de indruk.
Vriendelijk en rustig spreken betekent nog niet dat je inhoudelijk een goed verhaal hebt en dat mis ik bij Rutte. Ja, zolang het geen kritische vragen op zijn eigen beleid zijn, dan wil ie het wel duidelijk uitleggen, maar als het er echt om gaat vertelt ie niks.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef Lkw het volgende:
Wat een enorm goed optreden van Rutte, ben ervan onder de indruk.
Met name Witteman probeerde hem anders regelmatig in de hoek te drukken, maar Rutte lulde hem er gewoon uit. Althans dat is mijn observatie. En dan ben ik geen VVD'er noch zal ik ooit op die partij stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
Ik vind het niet echt netjes om op zo'n moment de minister president met weinig weerwoord een mooi praatje te laten houden.
- Rita Verdonkquote:
NEEEEE!!! Wel leuk om te vragen wat ze er nou van vindt dat Rutte premier is geworden en zij politiek weggevaagd, aangezien ze zichzelf nogal geweldig vond ten tijde van de machtstrijd in de VVD tussen die twee.quote:
Ben ik niet met je eens. Ik vond het ook inhoudelijk goed. Daarbij zeer helder en duidelijk uiteengezet. Misschien ben je het niet met hem eens, misschien ik ook wel niet, maar dat is wat anders.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Weakling het volgende:
[..]
Vriendelijk en rustig spreken betekent nog niet dat je inhoudelijk een goed verhaal hebt en dat mis ik bij Rutte. Ja, zolang het geen kritische vragen op zijn eigen beleid zijn, dan wil ie het wel duidelijk uitleggen, maar als het er echt om gaat vertelt ie niks.
Da's geen moeite, alleen maar op deze knop drukken:quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
En als je dan moeite neemt om het te doen, zul je net zien dat iemand net wat sneller was, etc. etc.
Dat is raar. Als je het niet met hem eens bent vind je zijn verhaal inhoudelijk ook niet goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vond het ook inhoudelijk goed. Daarbij zeer helder en duidelijk uiteengezet. Misschien ben je het niet met hem eens, misschien ik ook wel niet, maar dat is wat anders.
Hoezo niet? Hij maakt misschien wel keuzes die ik niet maak, waarop hij zijn verhaal baseert. Doet niks af aan het feit dat het verhaal inhoudelijk prima in elkaar kan zitten, terwijl ik het vanuit mijn overtuiging niet zou onderschrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat is raar. Als je het niet met hem eens bent vind je zijn verhaal inhoudelijk ook niet goed.
Inderdaad, net als Verdonk tenenkrommend vervelend. Eigenlijk vind ik alleen Bart Chabot geschikt van het gezelschap morgen (Huffnagel ken ik niet zo erg goed). Ik sla maar over denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |