riem is onzin bij 70 kg squatsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef honda1990 het volgende:
Wat vinden jullie, ik als 75 kg ecto was aan het squatten met 25 kg aan elke kant. Niets aan de hand zou je denken, nu kwam er een gast naar me toe die me (o.a. uit eigen ervaring) aanraadde om een riem te gebruiken omdat je je rug anders naar de knoppen kan helpen. Ik heb hier best het e.e.a. over gelezen, dat het juist beter is zonder voor stabilisatie dat ik het erg lastig vind om dit te bepalen. Als ik een beetje ga cheaten dan ga ik natuurlijk wel corrigeren met mijn rug, echter voer ik de oefeningen wel altijd correct uit. Wat is jullie mening hier over?
Eet er altijd müsli bij en een klein beetje honing.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef mtchel112 het volgende:
Even vanavond kwark halen, magere. Kan dit met een smaakje of echt alleen naturel tijdens de cut
Ja dat vind ik dus ook voor mijn gevoel, echter scheelt het nogal of er een gast van 2 bij 2 dat doet of ik. Vandaag mijn vraag.quote:
En buiten dat ziet het er ook achterlijk uit als een ecto 70kg squat met een riem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook voor mijn gevoel, echter scheelt het nogal of er een gast van 2 bij 2 dat doet of ik. Vandaag mijn vraag.
Daarom doe ik het ook liever nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Zyzz het volgende:
[..]
En buiten dat ziet het er ook achterlijk uit als een ecto 70kg squat met een riem.![]()
Hoelang ben jij trouwens wel niet als je 75kg weegt en ecto bent? 2meter?
Netjes, laat me is raden, je trainde je benen niet gelijk mee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook liever niet
1.80, ben vorig jaar januari begonnen met trainen en begon met 61/62 kg
Ho wacht, als je zelf 75 kilo weegt, en 70 kilo squat, is dat bijna 1x je lichaamsgewicht. Dus zo gek vind ik dat niet, met riem squattenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook liever niet
1.80, ben vorig jaar januari begonnen met trainen en begon met 61/62 kg
Ja en nee, niet serieus aangezien een vriend van me waar ik mee train geen benen traint. Daarom heb ik het een beetje afgeraffeld, nu is squaten 1 van de oefeningen waar ik het meeste zin in het en progressie mee haalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Netjes, laat me is raden, je trainde je benen niet gelijk mee?
not sure if serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ho wacht, als je zelf 75 kilo weegt, en 70 kilo squat, is dat bijna 1x je lichaamsgewicht. Dus zo gek vind ik dat niet, met riem squatten
Daarom vind ik het ook lastig, ik vind een riem voor iemand met mijn postuur nogalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ho wacht, als je zelf 75 kilo weegt, en 70 kilo squat, is dat bijna 1x je lichaamsgewicht. Dus zo gek vind ik dat niet, met riem squatten
daar maak je wel een punt, ook dat er reuze kerels met riemen staan te pompen, voel je je toch wat vreemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook lastig, ik vind een riem voor iemand met mijn postuur nogalstaan, maar goed ik ben niet in de sportschool om er goed uit te zien o.i.d., maar ik vind het al snel overdreven staan als iemand zoiets doet.
Pfff indrukwekkend. Daar sta ik dan met mijn 78kg en 80-85kg squat. Maar doe dan wel 4*8reps.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
not sure if serieus
je eigen lichaamsgewicht squaten is niks brah
ik weeg nu 72kg en squat 1x160...
zonder riem
jouw verhouding is nog niet helemaal goed, bp en sq is bijna het zelfde, maar dat komt omdat je je benen niet trainde op begin zoals je al aangaf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Pfff indrukwekkend. Daar sta ik dan met mijn 78kg en 80-85kg squat. Maar doe dan wel 4*8reps.
Wat zijn eigenlijk "normale" verhoudingen tussen bp/dl/sq? Ik heb nu 70/110/80, klopt deze verhouding ongeveer(heb in het begin weinig benen gedaan).
Water?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
Zucht, ik heb echt een constant honger gevoel te laatste tijd, dit terwijl ik probeer te cutten. Het wil echt absoluut niet lukken.
Ik heb eigenlijk heel de dag een flesje bij me en vul die zodra die leeg is, vaker dan 5 x op een dag.quote:
Hmm... Van wat ik heb begrepen moet je veel vezels eten en water drinken. De vezels zwellen op door het water en houden je daardoor lekker vol. Voordeel is dat ze daarnaast nauwelijks voedingswaarde bevatten. Bereid je dus voor op een hoge schijt-frequentiequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel de dag een flesje bij me en vul die zodra die leeg is, vaker dan 5 x op een dag.
Zou op een nuchtere maag en na cardio nooit krachttraining doen, laat staan die gecombineerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu aan het cutten en vanaf morgen wil ik als ik opsta gelijk gaan sporten. Dus op een lege maag, begin altijd met 30min cardio en daarna 6 oefeningen kracht, goed?
Vind vet velies nu belangrijker dan spieropbouw. Na de training ontbijt ik 250ml magere kwark met müsli en een halve banaan met twee bekers melk.
Heb het zelfde probleem brah, ik heb dus maar besloten om paar dagen hoog in de kcal te zitten en daarna weer 2 weken te cuttenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
Zucht, ik heb echt een constant honger gevoel te laatste tijd, dit terwijl ik probeer te cutten. Het wil echt absoluut niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |