Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik heb een paar maanden geleden m'n OV tijdelijk stopgezet en ik wilde hem weer activeren. Nu zie ik op de IB site nergens waar ik mn OV kan activeren, terwijl ik via de infolijn gehoord heb dat het wel kon. Onder "reizen" staat Je hebt je studentenreisproduct stopgezet en nergens de optie "Wijzig". Weet iemand hier wat van?
Dat lijkt me toch heel sterk want een vriend van mij heeft hetzelfde gedaan en hij heeft hem tijdelijk stopgezet en daarna geactiveerd. Ik neem dus aan dat jullie mij in de zeik nemen....
Ja maar eerst moet je op de IB site iets regelen volgens mij.. en die optie zie ik niet. Bij het tijdelijk stopzetten heb ik dat namelijk moeten doen via de IB-site. Nouja ik bel morgen weer.. het is inmiddels 1 maart dus ik ben weer te laat.