quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie.
Chiciiiiiiiiiiiii Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Chiciiiiiiiiiiiiitje
Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie SJON NEE!!!!!!!!! Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie Keesie etc.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Zindelijk is zonder rrrrrrr Cat![]()
Thessa is al heeeeeeel lang zindelijk
Ikke wel.quote:
En dat terwijl die dag en nacht met de blote kont buiten loopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ikke wel.
Was Sjon het maar, met of zonder rkan me niet schelen
Mijn moeder heeft nu het probleem dat ze vergeet haar een schone luier aan te doen. Omdat het al zo'n grote meid is en zelf niks zegt. Dus op een gegeven moment hangt haar kont wel erg laag en zwaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
En meestal zijn meiden nogwel sneller zinderlijk dan jongens.
Gelukkig hoef jij haar niet zindelijk te maken cat
Geen idee hoe haar school erover denkt, maar ik zou het wel logisch vinden. Die leerkrachten hebben wel meer te doen. Of het kind moet natuurlijk een lichamelijke oorzaak hebben voor de onzindelijkheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje was dr heel laks in en deed dr ook niks aan bij die twee meiden van haar, die waren het alletwee net voor ze naar de kleuterschool gingen, ze mochten daar ook niet heen met luier hoor
Hai Ing.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Wat leuk en interessant om es mee te maken Pagan![]()
Ben je alvast aan het stiefmoederschap aan het wennen oh oh?![]()
En zindeRrrrlijk...die houden we derin![]()
Haai Cat
Wat? Geen Dora?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
we kijken nu naar De Vrolijk Geverfde Ridder
Ja, is veel gebeurd tijdens onze afwezigheid, dus ik heb me nog geen moment verveeld eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hai Ing.![]()
Lekker aan het werk na je vakantie? Ik mag morgen nog één dagje en dan heb ik 6 dagen vrij.
Ik haaaaaaaaaaaaaaat Doraquote:
Dora moeten ze echt met die rugzak van dr vol bakstenen in de Maas dumpen, hoerekutdoraquote:
En Diego en Boots ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dora moeten ze echt met die rugzak van dr vol bakstenen in de Maas dumpen, hoerekutdora
Ow, er zijn wel pogingen gedaan hoor. Maar men heeft het nog niet echt doorgezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap nu wel waarom je nichtje niet zinderlijk is cat. Van zinderlijk worden heeft ze nog nooit gehoord
En Fire en Rossi waren net de rangorde aan het uitvechten. Fire heeft gewonnen want die ligt nu bij mij en Ros is nergens meer te bekennen
Bijijijijna jarig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, is veel gebeurd tijdens onze afwezigheid, dus ik heb me nog geen moment verveeld eerlijk gezegd.
En na zo'n chaotische week als vorige week vind ik de regelmaat ook wel weer lekker![]()
Maar 6 dagen vrij zou ik ook niet vervelend vinden hoor![]()
Straks het dootje van meneer I. ophalen
Dora is best wel vermoeiend ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaat Dora![]()
Goddank heb ik een of andere zender met leuke ouderwetse kinderseries, daar hadden we zondag de Snorkelsmarathon op gevonden![]()
Ik heb al Calimero gezien, en Nijntje, en ik weet niet wat allemaal.
Die nieuwe tekenfilms zet ik echt niet op.
En nog een keer Toy Story 3 is ook echt echt geen optie
Oh ja, daar kun je zeker van zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
18 maart komt de kinderwagen ik vind dat eigenlijk wel een beetje vroeg.
Maar goed dan gaat hij maar zolang in de garage anders weet ik zeker dat er een paar een nieuwe slaapplek gevonden hebben.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dora moeten ze echt met die rugzak van dr vol bakstenen in de Maas dumpen, hoerekutdora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |