quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader is eindelijk doorgestuurd naar de internist. Dat werd tijd.
Koorts sinds eind vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef nokwanda het volgende:
@Oognip, wat waren je vaders klachten ook alweer?
It shows, hm?quote:
Dat hoor ik hopelijk straks van hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn voor Nokmanda.
Per wanneer begint hij?
Ah ja, nu herinner ik me dat je dat schreef.quote:
Daar begin ik niet aan. Half 7 is vroeg genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef ElisaB het volgende:
Moge
Ik ben aan het trainen: elke dag de wekker een half uur vroeger. Ben er nog niet echt blij mee
Slaapkopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef ElisaB het volgende:
Moge
Ik ben aan het trainen: elke dag de wekker een half uur vroeger. Ben er nog niet echt blij mee
Kijk zo hoort hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Half 7 is vroeg genoeg
Zo ver ga ik niet eens komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
ik moet volgende week de hele week om 06:00 opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel meequote:
Of je gaat thuiswerken voor een bedrijf op de Bahama'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel meeIk slaap alleen op een wat later moment
![]()
Al jarenlang is mijn natuurlijke ritme om tussen 05:00 en 06:00 naar bed te gaan en er ergens tussen 12:00 en 13:00 weer uit te komen. Maar dat strookt niet helemaal met de rest van de werlend, dus na een paar weken lekker aanklooien, wil ik nu weer terug in model
Heb je een vacature voor mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
Of je gaat thuiswerken voor een bedrijf op de Bahama's
Uhm, volgens mij was dat Ynske die ze zocht en had ze ze ook al gevondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:33 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen![]()
@oh-oh, die gelpennen.... je zocht ze een tijdje geleden en ik vond ze en heb ze maar voor je meegebracht. Ze komen naar je toe. Alleen geloof i9k dat ik je huisadres weer kwijt ben. Heb pas geleden mijn PM-box geleegd en ben in de chaos thuis mijn agenda even kwijt. Dus PM me even waar ze heen mogen. (of iemand anders die het juiste adres heeft)
@Strega en anderen die ernaar vroegen. De nieuwe baan is coordinator verkeersregelaars. En dan door heel Nederland.
Maar wel een hoop zooi spullen rijker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Zo, weer terug. qltel heeft met grote moeite afscheid genomen van onze legeflessenverzameling, waarna we boodschappen hebben gedaan en nog geld toe kregen
Maar ja, toen gingen we fruitboompjes kopen en een wilgjeen een drinkfles voor Christan en een zooi blikjes Pepsi die maar 10 cent waren (want goed tot 02-11 en dus nog prima drinkbaar) en een Willkommen-schaapje voor bij de voordeur
Dus al met al waren we toch nog geld kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |